Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Brio Joyful
 

En liten nedtur

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av Spentsmurf
August 09, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Jeg forhåndsbestilte denne i håp og tro om at dette var vogna for meg. Den er skulle ha "alt" med unntak avat den ikke hadde lufthjul. Da vogna ankom ble jeg kjempeskuffet, mest kanskje fordi jeg hadde veldig høye forhåpninger og gledet meg lenge.



Understellet er like stilig som jeg trodde. Det har ingen synlige duppeditter, fjæringer eller annet ræl. Eneste som jeg ikke helt forstår meg på er hvorfor det er totalt ribbet for fjæring ellers også, men slik er vel disse compact vogenene. Jeg forstod aldri helt teknikken på å legge det sammen. Understellet er forholdsvis lite uten sportsdel, men med den på er det ikke så veldig spesielt forskjellen trer nok i kraft i det man setter på den sammenleggbare bagen vil jeg tro.



Sittedelen virker litt liten, men den skal være lik happy så den er nok stor nok, men vogna har genial funksjon på å legge ned setet og den skal vistnok også ha samme selefunksjon som go.



Handlekurven er stor, akkurat som på de fleste andre Brio vogner.



Totalt sett er nok dette en grei vogn til den prisen om man bare skal ha en sovevogn eller ekstravogn, eller om man MÅ ha en liten bagvogn, men for oss som var ute etter en vintervogn var ikke dette noe å gå for likevel.

 

Powered by JReviews