Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo 487/Reisetrille
 

Litt fisk på land?!

Tilfredshet:
 
5.0
Omtalt av Spentsmurf
June 15, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: September 12, 2009

Jeg kjøpte denne trilla ene og alene for å ha en grunn til å teste swivelhjul (to små foran...).

Denne trilla er helt super inne på kjøpesenter og på asfalt, den bare svinser rundt :-) Den fungerer også greit på grus, menjeg har ikke testet den i skogen.



Positivt med trilla er at den er pen (i mine øyne), enkel å bruke, rimelig og har et godt polstret sete. Setet er ellers ikke noe å skryte av synes jeg. Det er kort i ryggen, har en rar patent med den stoff"flappen" som skal gjøre det lunt når man ligger. Det er ingen vogn for større barn, da jeg tror de vil få hodet over ryggstøtten. Sittestillingen er veldig laid back, slik at min datter forsøker å dra seg fremover om vi ikke støtter med en dyne e.l i ryggen (hun er 11 mnd)



Kalosjen er lun og god med en veldig praktisk titteluke. Dette er pluss. Negativt er at det er masse borrelåser rundt om på kalosjen som holde den på plass og lun. Om vi bestemmer oss for å beholde denne så tror jeg at jeg vil få på trykkknapper. Borrelås blir fort slitt.



Vogna blir ganske stor sammenslått og frigjør ikke noe særlig baggasjeplass i bilen.



Jeg har oliven farge, og den er nydelig, synes jeg.



Det er enkelt å justere håndtaket og hjulene har en grei låsefunksjon.



Handlekruven har greistørelse og tilgjengelighet så lenge ryggen ikke legges helt ned, da er den vanskelig å komme til.



Jeg kjøpte trilla brukt, med garanti. Den er ikke mye brukt så den ser like fin ut, men den er likevel lit oppskrapet på fotbrettet foran, vet ikke om dette er fordi den har ligget trangt i bil eller dårlig oppbevart eller om det kommer av bruk.

Jeg føler at denne trilla er for stor som en reisetrille, og derfor konkurrerer på lik linje med vanlige trille. Den er veldig god å trille, har en god del greie ting men det trekker ned at det er brukt borrelåser på kalosjen og at sittedelen er såpass liten.



http://www.barnevognguiden.no/forum/reply-to/den-store-bildetraaden.html?replyto=16647 her er bilder av vognen

 

Powered by JReviews