Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo Kombi 625
 

Super til de minste!

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av Guro
March 15, 2009

Vis alle mine omtaler
 

En deilig baby og tur vogn! Designet er nydelig og babyen ligger veldig godt i denne vognen! Super fjæring som er behgelig for babyen og den som triller, man føler man bare kan gå på for humper er ingen hindring man trenger ikke å være forsiktig over fortauskanter osv. sånn som man må med vogner som er stive. Det rister ikke for babyen uansett hvor ugjevnt underlaget er. Vår jente likte vuggingen og sovnet fort og godt i denne vognen!



Dessuten lå hun veldig lunt og helt vindtett, fotrekket dekker og luner bedre enn alle andre vogner jeg har prøvd og det er god plass til VOKSI pose. Super for tur i all slags vær!



Minuset er at den ikke er så praktisk på shopping, tung å få inn i bilen og tar stor plass. Ikke så behagelig å trille inne på trange butikker. Den er heller ikke så særlig til tur når barnet blir stort å tungt, da blir den nemlig veldig tung i oppoverbakker *phu*. Hadde det ikke vært så mye bakker derimot hadde den vært super til tur ut vognperioden da den er deilig å trille på flaten og har stor plass til et stort barn.



Anbefaler den som en første vogn til den nyfødte, spessielt om du går mye tur. Selvom man sikkert ønsker å kjøpe en lettere etterhvert.

 

Powered by JReviews