Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Babyjogger Performance
 

Fantastisk utendørsvogn

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av elefantmamma
September 30, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Kjøpte denne vogna da gutten ble for tung i bæremeisen, og har brukt den mye etter det, ikke bare på tur, men også til og fra barnehage. Var litt skeptisk til reguleringen av rygg, med to bånd i klemme, men det fungerer utmerket. Har 20" hjul, for å kunne bruke den i skogen. Men den er like bra i byen, føles som fortauskantene forsvinner. 20 cm snø ingen problemer. Men ta den inn i butikken har jeg bare gjort en gang (med syk, sovende unge), da ser man hvor utrolig lang vogna er. T-bane og buss har gått greit, pga de store hjulene går det fint å kjøre rett ut (av bussen) med ungen i. Regntrekket gir godt utsyn.

Vogna er stor inni, nå når gutten på 118 cm opp i kalesjen, men det går fremdeles bra.

Vogna triller utrolig lett, etter denne vogna blir det vankelig å gå tilbake til vanlig vogn med nestemann.



Eneste minus: Blir relativt stor selv når man slår den sammen, litt plunder å ta av forhjulet pga bremsen. Tar halve boden oppslått.

Er en ekstravogn, ville ikke latt små barn sove i den hver dag, guttungen hadde slutta å sove på dagen da vi kjøpte denne vogna, men har sovna i den innimellom, det går fint.



Absolutt en vogn jeg vil anbefale til alle som liker å går tur, men ikke selg kombivogna før barnet har sluttet å sove på dagen.

 

Powered by JReviews