Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo Kombi 625
 

En super vogn

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av mortilto
January 27, 2012

Vis alle mine omtaler
 

Jeg er kjempeførnøyd med valget vårt av Simo kombi. Den er romslig, stor og lun kalesje, god "vuggefunksjon" etc.. Det eneste jeg har noe og si på, er at den tung og løfte inn/ut av bil og tung og kjøre som sportsvogn. Syns den er mye mer behagelig og kjøre med bag i. Og jeg har kjøret den mangen ganger på snø, og tyngden gjør at den faktisk er ganske god og kjøre. Ble positivt overrasket da jeg kjørte den i 10cm nysnø. Jeg har vendbart understell, og det angrer jeg litt på (men det har ikke noe og si på selve vognen), fordi det er lavere enn standard understell. Noe jeg ikke var klar over når jeg kjøpte det.. Har brukt denne vognen til to babyer, og som sportsvogn til eldstemann. Det som er veldig greit er at når man slutter og bruke bagen, så kan man kneppe av kalesjen på den, og hekte den fast i fot enden på sportsdelen. Dette funker jo som en bag, og babyen ligger lunere enn den ville gjort uten den "kalesjedelen". Brukte det sånn til barnet var nesten 1år, så ja det er god plass med vinterpose m.m. Angrer ikke på kjøpet av denne vognen, selv om den er litt tung. Kommer garantert til og bruke den igjen om det kommer flere barn :)

 

Powered by JReviews