Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo 487/Reisetrille
 

Grei vogn!

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av xantica@hotmail.com
March 12, 2011

Vis alle mine omtaler
 

Forelsket meg helt i vognen, men etter å ha brukt den en stund fant jeg ut at den ikke var noe for meg.

MINUS:
Vogna er litt "tynn" og "skranglete".

Forhjulene detter av HELE tiden. (Jeg har en 2009 modell, dette skal(!?) være fikset på 2010 modellen)

Låsemekanismen på forhjulene stikker ut av hjulene, noe som gjør at det skal ingen ting for at dem knekker av, og du dermed ikke har låsbare hjul lengre. (rulletrapp, kanter osv.)

Tar seg dårlig fram på vinterføre.

Kalesjen er flere plasser bare festet med borrelås til resten av vogna, og flere ganger når jeg skal få jenta mi til å sove så ligger hun å åpner kalesjen.
Sammen med at vogna ellers er veldig åpen og lite lun, gjør dette at vognen ikke er så kjempegodt egnet å sove ute i om det er vinter.

Handlekurven står under en del av ramma til vogna, så det er lite du får utnyttet av den ellers greie størrelsen på handlekurven.

PLUSS:
synes vogna er liten og nett, er bare 10 kg, og er lett og til dels behagelig og trille.

Følger med fottrekk til vogna.

Det er full liggestilling. Du kan også kjøpe mykbag til vogna, så du kan lett bruke vogna fra barnet er nyfødt.

Prisen på vogna er ikke ille. Rundt 2700 kroner.

Synes vogna er grei og legge sammen, og synes den er lett og få inn og ut av bilen, og synes ikke den tar så stor plass i bilen, selv om bakhjulene på vogna er noe brede.

Til tross for en del minus med vogna, synes jeg dette er en helt grei vogn, til en ikke så alt for dyr penge. Pappan har lagt sin elsk på vogna, og har overtatt den. Og han er veldig fornøyd med vogna.


 

Powered by JReviews