Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Emmaljunga Scooter 2.0
 

Veldig bra vogn.

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av xantica@hotmail.com
March 12, 2011

Vis alle mine omtaler
 

Har kjøpt vognen til min 1 år gamle datter, og er så langt veldig fornøyd.

PLUSS:
Prisen på vognen er IKKE ille, sammenlignet med Simo's sportsvogner, som etter min mening er mye dårligere.

Vognen er veldig lett, den er enkel og slå sammen, blir veldig liten når den er lagt sammen og tar liten plass i bilen, den lette vekten på vognen gjør at den er lett å få inn og ut av bilen.

Den er utrolig lett, god og behagelig å trille, og synes handlebagen under vogna er stor. Vogna tar seg godt fram på vinterføre!

Vognen har et kjempe stilig design, og man kjenner på stoffet på vognen at det er et "dyrere" stoff med bedre kvalitet enn for eksempel 123 og 487 vognene til Simo. (Har begge to.)

MINUS:
Syntes det var litt dumt at det ikke fulgte med fotpose til vogna, og at denna måtte kjøpes utenom (500kr), men selv med en totalpris på rundt 3900 kroner er den fortsatt bare 200 kr dyrere enn 123 vogna til Simo, og jeg er 10 ganger mere fornøyd. Så det er verdt pengene.

Skulle ønske det var litt bedre plass under den bøylen som går over bena til barnet, ble litt trangt for min vinterpose iallefall, men det går :)

Jeg synes det var litt "merkelig" rygginndstilling.. Når ryggen var satt opp på max, synes jeg jenta mi blir sittende nesten i en 90 graders vinkel, og på neste hakk synes jeg hun blir liggende for mye, for da prøver hun å holde seg sev oppe. Men har ikke fått brukt vogna så mye enda, så må forske litt mer om det bare er jeg som ikke har truffet "mellomhakket", syntes nemlig det virket litt rart.

Jeg har heller ikke funnet helt ut det med å legge ned ryggen, skal liksom dra ryggen opp for så å legge den ned!? Var litt knotete når hun sovner sittende. Men igjen, må forske litt mere.

Det er ikke full liggestilling i vogna, men hun sover godt i den likevell. Grunnen til dette er visstnok at når barna blir så tunge gir ryggen litt etter, så slipper barna å ligge i nedoverbakke.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med vogna, har vogndilla, og dette er min 6(!) vogn, og jenta er 1 år.. Og så langt den eneste jeg er fornøyd med. Anbefales på det sterkeste!! :)

 

Powered by JReviews