Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Maclaren Techno XT
 

Markedets beste

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av RaMpeTErteN
July 28, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Jeg slår et slag for Maclaren Techno XT og gir den en 10-er. Jeg har hatt en god del vogner og triller, og dette er så definitivt en vinner!!

Vognen koster, men det er den til dels verdt - så absolutt. Dog er det jo veldig greit å kjøpe denne utenlands, der prislappen er så meget penere og virkelig gir mye trille for pengene!

Rommelig, stødig, mange fine finesser, den beste paraplytrillen når det kommer til trillekomfort.

Vi har hatt Maclaren Techno XT siden eldste var 4 måneder (2006) og har vært slående fornøyd. Forsøkt byttet ut med bl.a TFK Buggster og Bugaboo Bee, men vi har vendt tilbake til Maclaren to ganger og nå prøver vi ikke annet. Siden vi har to barn og snart på en lengre utenlandstur investerer vi faktisk i en Maclaren til nå i disse dager (enten XT eller XLR), det er det absolutt verdt fremfor å utforske noe nytt. Med Maclaren vet du hva du får, kvalitet og komfort - og selv om guttungen er 4 år så sitter han veldig greit i vognen og kan ta en liten dupp hvis han blir veldig sliten. Heller det enn å ha en grinete unge som er trøtt og vil bæres, hvilket vi erfarte på tur til USA for bare uker siden.

Maclaren er en vinner!!

 

Powered by JReviews