Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo Duo 755
 

Min favoritt

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Linka_lill
May 11, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Dette er min klare vognfavoritt.

Kjøpte den etter å ha hatt en vogn jeg ikke var fonøyd med og har ikke angret ett sekund.
Simo er og blir en klassiker. Lekkert utseende og god brukervennlighet.
Jeg fikk kun brukt bagdelen en kort stund, men syntes den var god og romslig. Datteren min låg lunt og godt. Brukte også lift oppi, fungerte utmerket.
Pluss for valgmulighetene med ulike vognkanter, en kan virkelig gjøre vognen personlig.
Bærestroppene er gode å ha og lommene i bagen er fine å ha til tutt, kluter, personlige gjenstander o.l.

Det er enkelt å bytte mellom bag og sportsdel. Click-in systemet er glimrende.

Sportsdelen er jeg også stor fornøyd med. God og romslig plass, samt god og myk polstring.
Også her pluss for softline serien , med innleggsputer for å oppnå full komfort og design.
Bumperbaren kan tas ned og forbrettet kan reuleres. Nyttig når man har større større barn i vognen el. stor vinterpose.
Jeg har lettvektunderstell på min og synes vognen er lett å trille, på tross av tyngden. Jeg har også vendbart understell, noe som anbefales på det sterke. Kan da velge hvilken veg jeg vil ha datteren min uten å måtte løfte eller flytte på henne.
God fjøring og demping er med å opprettholder trille komforten.
Lett å rengjøre og godt vannavvisende stoff.

Vognen er nok ikke den beste som sentertrille og reisevogn, men som begynnervogn, hovedturvogn-hjemme og basisvogn er dette den beste.
Nå når min datter har passert 2,5 har jeg i tillegg en noe nettere vogn som tilleggsvogn, men kommer ikke til å kvitte meg med denne.

Herlig vogn.

 

Powered by JReviews