Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Simo 487/Reisetrille
 

Forelskelsen som ikke varte

Tilfredshet:
 
4.0
Omtalt av Linka_lill
May 01, 2010

Vis alle mine omtaler
 

Jeg forelsket meg hodestups i denne vognen, på tross av at jeg ikke liker "dinglehjul" foran. Syntes den så aldeles smashing ut.
Men før jeg gikk hen å kjøpte den fikk jeg (heldigvis) teste ut vognen. Lånte den av en venninne på en ferietur.

Oppdaget da at vognen hadde like mange minuser som plusser.

Vognen får pluss for full liggestilling, titteluke, lett å kjøre - praktisk med hjulene foran som gjorde den lett å manøvrere både inne og ute.
Praktisk og stor handlekurv, men minus i og med at en ikke kommer helt til når ryggen er lagt ned.
Håndtaksregulering og avtagbar frontbøyle likte jeg også med vognen. Samt at det følger med fotpose og regntrekk.

Men det som skuffet meg med vognen og som min venninne også misliker er at framhjulene detter av hele tiden. Vognen har flere ganger vært inne til reparasjon, men uten videre hell. Borrelåsene er også utrolig dårlige samt fotbremsen går ofte i vranglås.
Vognen er også tung og tar mye plass sammenlagt - synes ikke helt den er den perfekte reisetrille...

Det ble aldri noen simo reisetrille på meg da jeg synes minusene ved vognen ble for store til at dette kunne blitt en vogn jeg ville blitt fornøyd med.
Kunne evt. hatt den som reservetrille hos besteforeldre. For min lille datter satt lunt og godt, søvnen var det heller ingenting å si på.

 

Powered by JReviews