Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mountain Buggy Urban Jungle
 

Endelig !

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av LogK
October 14, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: October 14, 2009

Denne har det meste som 06 modellen ikke hadde :)
Jeg liker bedre bremsene på 09, de har fått en rød hette over seg, og syns derfor bedre.
Den har fått flaskeholder, ikke koppholder ! Viktig !

09 modellen har rett liggestilling og oppleves ikke så tilbakelent i grunnen heller
Jeg liker også den nye bumperbaren bedre, enn den som stod på 2006 modellen. 2009 modellen har høyere bumper, og dermed er det bedre plass til unge og pose evnt annet i den. For min del ser jeg for meg at MB skal holde ut perioden nå, og da er det ok at det er litt plass under den. Mange vogner syns jeg er for trange under bøylen.

Den virker mindre sammenlagt, men er det ikke :P
Men jeg oppfatter det nesten slik. Den har nå fått en sikkerhetsklaff nede på sammenslåingen som jeg setter stor pris på.
Handlekurven er lett å komme til, og virker mindre fare for feillasting og hull i kurven.

Jeg liker at regntrekket følger med, og syns det er flott at bumperen skal følge med fra neste år. Men syns det er dumt at de trekker ut regntrekket. Hjulene kan være noe kinkige å få luft i, så sånn sett savner jeg at pumpen følger med. :( For den må da kjøpes utenom, men på de nye kommende modellene skulle dette gjøres om på, ventilene skulle bli bedre. Barnas hus selger en universal pumpe som er kjempefin til MB, et tips til 99,-. bare :) Akslingene kan dyttes inn i vognen, noe som gjør den smalere ved behov. Selene er litt korte hos oss, men der må jeg se om jeg har misforstått noe :)

Jeg savner fortsatt regulerbart fotbrett, men jeg tror faktisk det er det eneste
Jeg likte ikke MB i starten, men må innrømme at jeg blir mer og mer glad i den

Et minus og noe som gjør at jeg er usikker på livstiden til den her i huset, er at den er så lang sammenlagt. Vi får den fint i bilen så lenge bagasjerommet er fritt, men den tar mye plass om man skal ha med seg noe annet, alternavtivt en ekstra vogn til nr 2.

Men vogna klarer seg helt fint mot en 9'er. Mye høyere enn jeg rangerte 2006 modellen.
Det eneste som trekker den ned, er sammenleggbar størrelsen og fotbrettet.

Men det er alt i alt en vogn jeg liker kjempegodt !! :)

 

Powered by JReviews