Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Cameleon
 

Perfekt for oss!

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av DolceVita
August 26, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Positivt:

Utrolig lett og liten sammenlagt (passet perferkt for oss som er mye ut og inn av bilen)

Liten og nett som sportsdel, mens bagen er stor og lun..

Bagen er lang (gutten vår rakk ikke å vokse ut av den før vi byttet til sportsdelen)

Vaskbare trekk

De små hjulene er perfekt på sentershopping, kommer fram OVERALT

De store vinterhjula er veldig gode i snøvær og i skogen

Man kan vippe over styret og bytte kjøreretning uten at man trenger å ta av hele sittedelen/bagen(veldig bra hvis det feks er sol rett inn i vogna), pluss at bag/sittedel også er vendbar

Sportsdelen kobles enkelt av og kan brukes som en stol hvis man er feks på stranda eller på besøk

Mye tilleggsutstyr som koppholder, ekstra trekk, vinterhjul, paraply mm...





Negativt:

Bagen og sittedelen sitter kanskje litt lavt på vogna

Styret skulle ikke vært teleskop, det skulle vært litt lenger ut fra vognen

Handlenettet er litt vanskelig å nå med bagen på, men var ikke noe stort problem for meg

Syns regntrekket sitter litt trangt

Bestemødre har laang læringskurve ;)

Sportsdelen er kanskje litt liten, så den må nok byttes ut etterhvert (men det er ikke mange jeg vet om som bare har klart seg med EN vogn i HELE vognperioden)



Andre ting:

Den er litt stiv, så og si null fjæring. Men jeg vendte meg veldig til det og syns ikke det var et stort problem, jeg savnet ikke mer fjæring ihvertfall.

Jeg syns at vinterhjulene er et must, de små hjulene egner seg ikke i snø eller hvis det blåser veldig.

Poden sover veldig godt i både bag og sportsdel, spesiellt sportsdelen.





Jeg bare DIGGER denne vognen og den er så og si perfekt for meg, angrer ikke på valget og kunne ikke tenke meg å bytte den med noe annet.. Kan anbefales! Men ikke til

Simotilhengere ;)

 

Powered by JReviews