Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
OTH Urban Jungle duo/trio
 

Det var denne jeg ville ha!

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Empa
May 07, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: May 07, 2009

I søskenvognjungelen endte jeg opp med denne vogna fordi jeg har singelvogna fra før, og elsker den. Og fordi jeg har fått høre at denne er smalest av alle dobbeltvognene. Valg av en god søskenvogn var viktig for meg, da jeg skulle ha begge de minste barna hjemme fulltid, og vi er mye på farten.



Jeg har enda ikke fått prøvd den skikkelig ut, men jeg har trillet den litt, og gjort den klar.



Det var veldig lett å bytte trekk på vogna og enkelt å feste bagen. Men bagen er liten, og vil nok egne seg dårlig til de som får vinterbarn med tanke på plass til vognposer ol. Det største barnet på snart 2 år har god plass i vogna og vil kunne passe den lenge.



Trillekomforten er veldig god, handlekurven er stor, og den har de samme flotte opbevaringslommene som singelvogna har. Flott at det er glidelås på begge regntrekkene, slik at man kan åpne opp inn til barna uten å måtte ta av hele regntrekket. Enkel å slå sammen og sette opp. Har man stasjonsvogn får man nok fint plass til hele vogna sammenslått, med bagen på.



Dette er altså mitt førsteinntrykk. Foreløbig karakter: 8. Det eneste som trekker ned så langt er størrelsen på bagen, og det at vogna ikke har seperate kalesjer.



Jeg vil komme med oppdatering her etterhvert som jeg får brukt vogna mer :)

 

Powered by JReviews