Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Quinny Zapp
 

Genial:)

Tilfredshet:
 
10.0
Omtalt av Popcorn
March 24, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Syns denne trillen har fungert helt supert, den er lett, solid og velidig funksjonell. vi har hatt den lenge,og den har blitt behandlet ganske hardt, men har aldri hatt noe problemer med den.Mye sterkere enn vanlige paraplytriller. Anbefaler å kjøpe med handlenettet til å ha under, men det går helt fint å sette stelleveska der uansett. Jeg har brukt den med besafe izi sleep sete, og da kan du bruke til små barn som skal sove og, siden setet kan legges ned.Babyen er nå 10 måneder og det går fortsatt helt fint å bruke den bilstolen til. Han sitter veldig fint selv også, så når vi bruker vognen uten bilstol, så sitter han veldig godt.Er litt upraktisk at man ikke kan justere sitteposisjonene, men babyen vår sover greit i den sittende også, pleier bare å legge pleddet hans som litt hodestøtte.Solskjermen er veldig stor og god. Jeg syns den er veldig enkel å få inn i transport baggen.Dette syns jeg er jevnt over en genial trille, og selv om den koster litt mer en vanlige paraplytriller, så føler jeg at den gir valuta for pengene.

 

Powered by JReviews