Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Mistral
 

God vogn!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av ***
February 14, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Vi lånte denne en periode på 2 måneder da vår egen vogn var på reperasjon (ja, det tok sin tid...) så jeg fikk gjort meg noen gode brukererfaringer.

Vi brukte vogna som sportsvogn, så har ikke erfaring med den som vogn til nyfødt. Men fungerte utmerket til min sønn som var fra 6-8 mnd da vi brukte den.



I forhold til størrelsen oppslått så blir den ganske liten sammenlagt, og mye mer håndterlig enn brio kombien som vi hadde. Lett å løfte inn og ut av bilen, og den fikk plass i min mors lille bagasjerom.



Trillekomforten var veldig god, vi trillet på både snø og ulendt terreng men opplevde aldri at det var vanskelig å komme fram. Kalesjen er lun og god, og holder seg på godt på plass. Liker også veldig godt funskjonen med vendbart håndtak, det benyttet jeg meg mye av.



Det er en romslig sportsvogn, samtidig som den føles veldig nett. Kvaliteten virker veldig god. Vogna vi lånte var brukt til to barn tidligere, og det var ingen problemer eller slitasje på den (bortsett fra litt slitt stoff i setet).



Det jeg merket meg som negativt med vognen er at den er lav, kunne med fordel ha vært noen cm høyere =)

 

Powered by JReviews