Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Teutonia Timmy
 

Super trille!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av ***
February 14, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Vi kjøpte denne da eldstemann var 1,5 år gammel. Kjøpte den da som tilleggsvogn til å ha i bilen, og til å sove i hjemme, men vi har faktisk brukt den ganske mye =)



Den er utrolig enkel i bruk, og den blir forholdsvis liten sammenlagt. Den er liten og lett, men har likevel grei plass i sportsvogndelen. Den har også veldig lun og god kalesje, og er den absolutt luneste sportstrillen av denne typen som jeg vet om.

Stor fordel at den også har full liggestilling og mulighet for mykbag, så den kan brukes fra barnet er nyfødt.



Jeg likte ikke så godt hjulene som fulgte med, men med lufthjul fungerer den godt på all slags underlag. Jeg har en 05-modell, og vet at orginalhjulene på de nyere modellene er bedre (luftkanalhjul), men de har jeg ikke prøvd selv.



Fjæringen er ok, den kunne vært litt bedre på ulendt terreng men da hadde den også blitt mer tungkjørt på jevnt underlag og i oppoverbakker osv så er godt fornøyd =)

Når det gjelder kurven under så er den litt liten, og kan være litt vanskelig å komme til. Fungerer greit å ha med litt ekstra eller å handle myke ting, men ikke plass til store bæreposer med mat.



Den er lettkjørt til å være en firhjulsvogn, og den er stødig og god. Sittedelen er litt smal, men helt ok størrelse. Bruker den for tiden som sovevogn i bhg, og er greit med plass til både tykk pose og vinterkledd barn.Liggelengden er 90 cm, men eldstemann sov i den til han var passert 90 cm og vel så det! Den er litt kort i ryggen, men har god plass under kalesjen, så har ikke vært noe problem for oss.



06-modellen og nyere har lufting i kalesjen og mulighet for å vende setet (ulike farger). Stor fordel at sportsbøylen kan fjernes ved behov, gir plass til både mykbak og stor vinterpose. Liggeforlengeren til teutonia passer også.



For de som er ute etter en enkel og god firhjulstrille så er Timmy perfekt!

 

Powered by JReviews