Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Mountain Buggy Urban Jungle
 

Beste vogna vi har hatt!

Tilfredshet:
 
9.0
Omtalt av ***
February 13, 2009

Vis alle mine omtaler
 

Vi har hatt OTH som sportsvogn til begge barna våre, en 05-modell og en 07-modell. Eldstemann brukte den fra 10 mnd alder og yngstemann fra ca.11 mnd.

Eneste minuset med vogna etter min mening er at den ikke er vendbar og at den ikke har fottrekk som tilbehør. Da hadde den vært optimal =)



Pga at den ikke er vendbar brukte vi ikke vogna før vi følte at både vi og barna var komfortable med å sitte forovervendt. Har ikke brukt den med bag, så det kan jeg ikke uttale meg om, men den er bare helt super som sportsvogn.

Trillekomforten er suveren, både for den som triller og den som sitter oppi. Vi har gått mye tur på all slags terreng og føre, og den kommer fram overalt.

Setet har en god utforming som gjør at barna sitter komfortabelt, og min erfaring er at de også ligger komfortabelt til tross for at fotbrettet ikke kan reguleres.



Vogna er lett, og den er enkel i bruk. Slår den opp og sammen lett som bare det. Elsker ryggregulering, både fordi den er enkel men også fordi man kan velge akkurat den hellingen vi ønsker i ryggen.

God plass i handlekurven på de modellene vi har hatt, men minus for at det er lett å fylle i så den går i framhjulet og det kan bli hull.

Vi har som sagt hatt to oth uj, begge har vi hatt lenge og det har aldri vært noen form for problemer eller slitasje på vognene.



For dem som liker forandringer er det også en fordel at trekket enkelt kan skiftes =)



Utstyr til vogna er i dyreste laget, og bumperbar burde helt klart vært inkludert i en såpass dyr vogn. Syntes den er ett must, iallefall til de minste barna.

 

Powered by JReviews