Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Bugaboo Cameleon
 

Super bagvogn!

Tilfredshet:
 
7.0
Omtalt av Plummis
February 13, 2009

Vis alle mine omtaler
 
Sist oppdatert: April 08, 2009

Jeg kjøpte vogna i 2006 da min datter var ti måneder. Hadde hørt så mye positivt om vogna at jeg hadde siklet etter den i flere måneder :) Førsteintrykket var at den var skranglete og rar, men jeg hadde bestemt meg for å like den, og det klarte jeg.

Den er super å dra på shopping med, liten nett og lett...snor seg mellom butikkhyllene som en drøm. Men gå på tur på stier eller andre ugjevne underlag var noe jeg prøvde å unngå.

Om veien heller litt til en side trekker vognen veldig til den siden, men vognen er jo så lett at det er ikke et STORT problem.

Jeg opplevde også flere nestenvelt med vognen, men det kan hende det er jeg som var litt uforsikig...har uansett ikke opplevd det med noen andre vogner.

Jeg hadde problemer med å legge vognen helt sammen, mannen fikk dette til uten problemer. Men på den måten jeg slo den sammen ble den ikke spesielt liten i bil :)

Datteren min likte ikke å sove i vognen heller, så jeg måtte ha en annen vogn i tilegg til denne.

Jeg fikk en sønn i 2008, da fikk jeg gleden av å bruke dypvogndelen...og den er såå stor, lun og god at jeg kan ikke tenke meg bedre dypvogn. Her kan man bruke dypvognen så lenge man bare skulle ønske.

Vinterhjulene man kan kjøpe til gjør den bra på snøføre, men da er ikke hjulene svingbare lenger, og det føles med en gang som en helt annen vogn.

Hadde det vært snakk om å kjøpe vinterhjul for å bruke bagdelen lenger er det verd å ikke ha svingbare hjul...iallefall følte jeg det slik.

Jeg har veldig blandede føleser ang denne vogna. Den er super på enkelte ting, men dårlig på andre..

En annen ting jeg likte veldig godt var når vi var ute å reiste, da var det aldri noe problem med barnestol. Vogna kunne bare snues, og barnet satt så høyt og godt at det fungerte som en god barnestol.





Positivt



Stooor lun og dyp bagdel.

På asfalt og på kjøpesenter er den fantastisk å trille.

Genial å ha med på kafe da den kan brukes som stol til barnet.

Veldig enkelt å skifte trekk.

Veldig lett.

Vendbart styre og sittedel.

teleskopstyre.

Stooor handlekurv som kan snøres sammen.



Negativt





Barna mine sov ikke godt i sportsvogndelen.

Litt vinglete og lett

hjulene umulig på snø, grus og sand.

Fikk aldri teket på å legge den helt sammen.

 

Powered by JReviews