Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
Stokke Xplory
 

GODT FORNØYD

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av RaMpeTErteN
June 23, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Vi VANT denne vogna; mannens drømmevogn og således har den ikke kostet oss et rødt øre. Men jeg synes allikevel jeg kan si at den er verdt sin pris - for dette er en overraskende god vogn.



Jeg har alltid vært litt negativ til den, men etter å ha hatt den nå i snart et år, kan jeg ikke si annet enn at jeg er meget positivt overrasket!!



Joda, savner litt mer fjæring, og det hadde vært kjekt om barnet kunne sovet i full liggestilling også når det sitter vendt fra den som triller, men utover det har jeg ikke mye å utsette på denne vognen.



Handlekurven er meget romslig - den ser ikke slik ut, men har overrasket meg mange ganger. Sportsvognen er lang i ryggen og gode reguleringsmuligheter mtp både høyde, fotbrett etc. En vogn som vokser med barnet, helt klart! Den er utrolig god å trille, stødig, og funker faktisk overraskende godt også i ulendt terreng, selv om dette ikke er vognens rette element i så måte. God, lun kalesje med luftemuligheter. Et pluss også at man kan skifte tekstiler på denne vognen, hvis man skulle gå lei fargen. En vogn som er god for både liten og stor pga. gode reguleringsmuligheter også for styrets høyde og vinkel.



Bagen har vi ikke prøvd enda, men har hørt at den har god fjæring ifht. sportsvogn. Ulempen må være at bagen ikke er så stor/romslig. Fordelen er igjen da at sportsvognen er vendbar.



Foruten at bag og/eller sportsvogn må fjernest fra understellet for å legge vognen sammen, er den lett å slå sammen og opp, og alt i alt tar den ikke så stor plass i bagasjerommet.



Fullgod vogn med tidenes tøffeste design!

 

Powered by JReviews