Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem

Review Detail

 
TFK Joggster Twist
 

God på ujevnt underlag

Tilfredshet:
 
8.0
Omtalt av Slaraffen
June 23, 2008

Vis alle mine omtaler
 

Denne vogna har kjempegod demping for trehjuling å være. Det vil si at den er utrolig god på ujevnt underlag, men det vil også si at den er litt tyngre å svinge enn noen av de andre trehjulingene. Den er litt tyngre enn OTH og easywalker sky, noe som kjennes i oppoverbakker. Til gjengjeld har den håndbrems, så den er super i bratte nedoverbakker. Sittedelen er stor. VELDIG stor. Min mini var bare litt over halvåret da denne kom i hus, og sittedelen føltes nesten litt for stor for ham. Fireåringen min satt som en superhelt! God liggelengde, så og si flat liggestilling og muligheter for å heve fotbrettet gjør at den fungerer godt som sovevogn.



Handlekurven er litt vanskelig å komme til når ryggen er nede, men det gjelder ikke bare for denne vogna. Innebygd myggnett er kjekt, også for å dempe lyset om ungen er var for lys.



Mitt største minus er rust. Jeg kjøpte denne brukt, og den var mindre enn et år gammel. Den var full av rust. Eikene på hjulene var rustet, det var rust inni bakakslingene der du fester bakhjulene, det var til og med rust på skruen som holder håndbremsen på styret! Så sjekk ofte.



Selv om OTH er penere å se på, mener jeg TFK er en bedre vogn for den som skal sitte i den. Bedre demping, bedre sovestilling og regulerbart fotbrett gjør at jeg egentlig synes denne er et bedre valg (om man ser bort fra rusten, for jeg har aldri sett så mye rust på en såpass ny vogn).

 

Powered by JReviews