Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Den store bildetråden Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!!

Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85201

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Etter en frustrerende helg der forumsidene har vært nede, kan jeg endelig legge ut skrytebilder av det nye gliset :P

Veldig fornøyd med mye av egenskapene til Latinique! Det kommer en egen tråd om dette snart.
Her er bildene!


010.JPG



012.JPG



013.JPG



005.JPG



008.JPG
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85203

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den ser jo mye finere ut på dine bilder enn det jeg har funnet på nett! Lekker sak :glis:

Får litt MB-krysset-med-Go-følelse.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85204

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, akkurat det tenker jeg også! Synes absolutt den er veldig fin. Sportsdelen minner mye om Go mens understellet minner om MB, bortsett fra de doble hjulene. Og veldig fornøyd med at jeg valgte sort farge! :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85205

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Knallfin! Gratulerer så mye!! Den har jeg lyst på :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85211

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Den er jo heeeeelt lik min ja. :P :laughing1:
Bare ganske mye renere da... Så akkurat under posen og oppdaget en anseelig mengde støv og lort...
Har ventet i spenning på denne tråden, typisk at forumet tuller da.
Gratulerer med vogna, håper den innfrir forventningene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85212

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk, takk :)

Utseendemessig likte jeg vogna enda bedre enn jeg hadde trodd. Synes den er skikkelig stilig :P Som sagt veldig fornøyd med at jeg endte opp med sort farge.

Ellers har vogna veldig mange gode egenskaper og praktiske løsninger (har skrevet brukeromtale..). Eneste ulempen er at den er ganske kort i ryggen og setet, så mine gutter som er store av vekst kan ikke bruke den så lenge. Storebror er allerede for stor til å sitte komfortabelt i den. Og den har uansett ikke like god sittekomfort som TFK'en har.

Men bortsett fra det er den super. Og midt i blinken for meg som var ute etter en vendbar sportsvogn. Bare litt brå overgang å gå fra bagen til Edge'n til sportsdelen til Latinique, Etter den fantastisk lune og romslige bagen, fremstår jo alle sportsvogner som ganske glisne. Så kreves nok litt tilvenning der. Men med Voksi Urban og foreløpig fottrekket til Edge'n, blir det bra :jippi:

Vi er heldige, altså! ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85213

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis, grattis, grattis.

Jeg sier som de andre, den ser jo mye finere ut i virkeligheten. Hvorfor har ikke flere fått øynene opp for denne flotte vognen?

Jeg elsker Mountain Buggy, men den er langt fra perfekt siden den ikke er vendbar. Denne vognen ser jo faretruende perfekt ut. Men hvordan er det å trille med dobble forhjul? Det ser liksom litt bredt og rart ut, men mulig man ikke merker noe til det?

Jeg gleder meg til å høre hvor fornøyd du er etterhvert :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85231

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
den var jo faktisk stilig da ;) ble overraska av den der ja :) den så skikkelig god ut også...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85240

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Vogngal skrev:
Grattis, grattis, grattis.

Jeg sier som de andre, den ser jo mye finere ut i virkeligheten. Hvorfor har ikke flere fått øynene opp for denne flotte vognen?

Det er nok fordi den selges så få plasser i landet, tror den ville vært myyyye mer populær hvis den ble solgt på Barnas Hus eller Babyshop. Man må liksom jobbe litt for å få tak i denne, iallefall måtte jo jeg det. :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85258

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, er nok fordi den er vanskelig tilgjengelig. Dersom man ikke bor i Stavanger/Bergens-området eller kjenner noen som har den, må man jo bestille den uten å ha sett den IRL eller fått prøvd den. Hadde den stått utstilt på Babyshop/Barna Hus, hadde den nok skapt mye mer interesse.

Forresten Maybeme:
Lurer på noen ting ang vogna: Det stemmer at frontbøylen ikke kan justeres opp eller ned, ikke sant? Og selene kan ikke fjernes? Knappene på stoffet i setet, er de til å feste pose, eller noe annet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85259

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Vogngal skrev:
?

Jeg elsker Mountain Buggy, men den er langt fra perfekt siden den ikke er vendbar. Denne vognen ser jo faretruende perfekt ut. Men hvordan er det å trille med dobble forhjul? Det ser liksom litt bredt og rart ut, men mulig man ikke merker noe til det?

Jeg gleder meg til å høre hvor fornøyd du er etterhvert :)

Jeg synes den er like lett å trille som med enkelt forhjul når setet er vendt fra deg. Men når setet er vendt mot deg og barnet ligger i full liggestilling, blir jo vogna litt mer fortung og dermed noe vanskeligere å manøvrere. Ellers pleier jeg som regel å låse hjulet på TFK'en når jeg er ute å triller andre steder enn inne i butikker, så dermed merker jeg ikke så veldig stor forskjell fra den. :)


Tillegg:
Må moderere det jeg har skrevet, da jeg nå har trillet vogna på diverse underlag med ulåst forhjul. På vanlige 3-hjulinger synes jeg forhjulet må låses på ujevne underlag for ikke å bli alt for vinglete. På Latinique går det veldig fint med ulåste forhjul på ujevne underlag siden det er 2 hjul og tyngdepunktet ligger lenger frem med sportsdelen vendt mot deg. Dermed blir den veldig god å trille på alle underlag siden det ulåste forhjulet er mer stødig. Eneste sted jeg synes den blir tyngre, er inne i butikker når man nesten står stille og skal snu vogna.
:-)
Siste endring: 12 år 6 måneder siden av YummyMummy.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ta-ra-tam-tam-tam-taaaaa!!!!! 12 år 6 måneder siden #85260

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
FOr en nydelig vogn! Og en blanding mellom go og mb var akkurat det jeg tenkte da jeg så bildene også :)

Gratulerer så mye!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.746 sekunder