Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Den store bildetråden Bilderas Koelstra Latinique 10
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bilderas Koelstra Latinique 10

Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58255

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 2 uker siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58258

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Jeg synes den var veldig fin! Litt uvant med det dobble hjulet foran kanskje. Vant med enkelt ;)
Hva måtte du betale for for den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58260

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Veldig stilig! Har egentlig aldri tenkt på koelstra, men ser absolutt poenget med denne :-) Er den egentlig beige, eller er den litt sennepsfarget som den ser ut på bildene? Hvilken farge skulle du egentlig ha?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58267

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kjempefin! Ser dene r blitt mye finere, særlig med det svarte understellet. Jeg har alltid drømt om koelstra, du er heldig :cheer:

Minner meg faktisk litt om brio go :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58270

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jo mer jeg ser på den jo mer fornøyd er jeg (men må venne meg til fargen om det ender opp med den) :)
Betalte ca 2900,- ved bestilling og 959 i moms/gebyr, så det er jo billig i forhold til den norske butikken.

Den er mellommørk beige, ikke sennepsfarget som det ser ut som her. Kanskje jeg må ta den ut i dagslys å prøve å ta riktig bilde av fargen. Skulle egentlig ha sort så dette er jo en stor forskjell.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58273

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Var lekker den da, minte litt om GO ja som nevnt over her ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58284

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg fikk skikkelig lyst på koelstra jeg nå :blink: Så koelstra for første gang for flere år siden i bergen, før jeg hadde tenkt tanken barn engang, og syntes det var så fin vogn. Den var lilla, da. Drømme...

Tipper fargen minner litt om scooteren min irl? Jeg skulle jo egentlig ha mørkegrå scooter, så måtte også venne meg til å ha den beige. Men det er jo faktisk en flott farge som matcer det aller, aller meste :)

Hva synes du nå som du har fått trillet den litt ute da?
Er den tung, forresten?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58286

  • Vesla85
  • Vesla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 140
Den var billig da!! :woohoo:

Virker alt supert med den, ikke noe negativt?

Ahh.. liker den bedre og bedre jo mer jeg ser på den B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58287

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Og nå så jeg atd en kommer i knallgrønn :blink: Kjempeflott vogn altså, og som vesla sier, så billig!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58288

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Wow, den så super ut! Ble det virkelig så billig? Jeg betalte 5000,- for min forrige, og den nye skal visst være enda dyrere. Men jeg kan jo ikke kjøpe fra utlandet, hele poenget var jo å få erstatning for pengene mine. :laugh:
Men hvorfor endte du opp med den fargen? Har du skrevet om det et annet sted kanskje? Jeg kom meg akkurat på nett nå.
Fortell mer om hvordan den er å trille, og om du liker håndtaket!
Jeg har vært så spent vet du. :P :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58294

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Det var noen rabatter på pingpong når jeg bestilte, så sparte ett par hundre kroner der i tillegg til at jeg synes det var billig fra før av :)

Tipper fargen ikke er langt unna Emmaljunga sin ja! Jeg driver å googler for å se om jeg finner noen med sånn farge vogn med rosa tilbehør... Må forberede meg på å ha den fargen. Skal ta den ut i morgen og prøve å få realistisk bilde.

Jeg synes den er kjempegod å trille, nesten så man ikke trenger å tenke - det er bare å gå og svinge uten å bruke en kalori :knegg: Den er 13,4 kg ifølge hjemmesiden så det er jo ingen vekt. Gjett at Emmaljunga Cerox ble tung å trille på nå da, hehe! Håndtaket er behagelig, litt tykk skumgummi å holde i kanskje - men bedre enn at det skulle være for lite.

Hvis jeg skal trekke frem noe negativt (for meg) så er det:
* Irriterer meg at fotbrettet er i stål når resten er sort (vurderer å lakke det :knegg: )
* Jeg trodde ikke det var sånn skrittstopper (er det riktig navn?) og den irriterer meg litt. Vistes ikke så godt på bildene på koelstra.com så jeg tenkte ikke over det en gang. Er finere uten, og den kan ikke legges flatt under posen heller pga skrittselen er jo bak der.
* Når det er liggestilling så skulle kanskje stoffet bak der vært tykkere, for når snuppa lå ute å sov i den tidligere så skinte sola inn der å lyste opp inni vogna. Men det er jo egentlig bare en bagatell.

Maybeme: du har kanskje lest den andre tråden nå, men de har klart å sende meg feil farge! Har ikke fått svar hvordan de har tenkt å ordne opp i det...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 2 uker siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58301

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Stilig vogn! Herlig med vendbar trehjuling :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58302

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
snoopy81 skrev:
Det var noen rabatter på pingpong når jeg bestilte, så sparte ett par hundre kroner der i tillegg til at jeg synes det var billig fra før av :)

Tipper fargen ikke er langt unna Emmaljunga sin ja! Jeg driver å googler for å se om jeg finner noen med sånn farge vogn med rosa tilbehør... Må forberede meg på å ha den fargen. Skal ta den ut i morgen og prøve å få realistisk bilde.

Jeg synes den er kjempegod å trille, nesten så man ikke trenger å tenke - det er bare å gå og svinge uten å bruke en kalori :knegg: Den er 13,4 kg ifølge hjemmesiden så det er jo ingen vekt. Gjett at Emmaljunga Cerox ble tung å trille på nå da, hehe! Håndtaket er behagelig, litt tykk skumgummi å holde i kanskje - men bedre enn at det skulle være for lite.

Hvis jeg skal trekke frem noe negativt (for meg) så er det:
* Irriterer meg at fotbrettet er i stål når resten er sort (vurderer å lakke det :knegg: )
* Jeg trodde ikke det var sånn skrittstopper (er det riktig navn?) og den irriterer meg litt. Vistes ikke så godt på bildene på koelstra.com så jeg tenkte ikke over det en gang. Er finere uten, og den kan ikke legges flatt under posen heller pga skrittselen er jo bak der.
* Når det er liggestilling så skulle kanskje stoffet bak der vært tykkere, for når snuppa lå ute å sov i den tidligere så skinte sola inn der å lyste opp inni vogna. Men det er jo egentlig bare en bagatell.

Maybeme: du har kanskje lest den andre tråden nå, men de har klart å sende meg feil farge! Har ikke fått svar hvordan de har tenkt å ordne opp i det...

Hehe, ingen av de tingene irriterte meg de dagene jeg hadde den, men jeg hadde hele understellet i stål da. Og kalesjen husker jeg var litt tynn, men det er jo bare å henge et teppe ned bak. Skrittstropper er helt ok for meg, helt nødvendig for at Oskar ikke skal hoppe ut av vogna... :laugh:
Kan man ta av bumperbaren? Det irriterer nemlig meg på Vigouren, at man ikke kan ta den av, men må stappe vinterposen under.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58307

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Åja, nå skjønner jeg hva du mener med skrittstroppen. Kan den ikke bare legges fremover? Nedover fotstøtta?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58313

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Ja den tynne kalesjen er ikke noe problem, bare en liten detalj liksom. Fikses lett ved å henge noe bak der som du sier:)

Formulerte meg litt dårlig ser jeg, skrittstoppen kan selvsagt legges flatt og brettes fremover når man har pose i, men uten pose så kan den ikke skjules noen plass. Ligger den fremover da når den nesten ned til fotstøtta. Og seat inserts er vel kanskje ikke så lange at de kommer til å dekke den. Med mindre man syr selv kanskje;)

Og ja, bumperbaren klikkes lett av:)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 2 uker siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58323

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jupp, da skjønner jeg hva du mener. Men har ikke alle sportsvogner slike stropper nesten? Vi får prøve å finne en løsning på dem. Jeg må kikke mer på bildene på koelstra.com. Dumt at de ikke er avtagbare. Det er den ikke på Vigouren min heller, men der kan man jo ikke ta av bumperbaren, det er det jo fint at man kan med Latinique.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58326

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Så gøy og se bilder.

Enig at sittedelen minnner litt om GO.

Den ser jo veldig fin ut da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58327

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg sammenligner veldig med MB siden det er den jeg i utgangspunktet ville ha, så det er nok derfor den skrittstopperen plager meg;)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58333

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Og jeg savner titteluke i kalesjen, det er med på "skulle vært"-listen.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58334

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
snoopy81 skrev:
Jeg sammenligner veldig med MB siden det er den jeg i utgangspunktet ville ha, så det er nok derfor den skrittstopperen plager meg;)

hm....klarer du å glemme MB? Nå som du har denne? ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58335

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
snoopy81 skrev:
Og jeg savner titteluke i kalesjen, det er med på "skulle vært"-listen.

kommer dette til å ende med en finnannonse? Sånn pleier det være med meg om det er flere ting jeg ikke er fornøyd med ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58344

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:knegg: det tenkte jeg også Empa, at når jeg ikke er overstadig begeistret med én gang forsvinner vogna rimelig fort :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58348

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Hihihi, vet ikke om det ender i finn... Først og fremst kommer det an på hva pingpong svarer om fargen. Og jeg klarer ikke å glemme MB helt, ser ikke bort fra at om jeg får sort sittedel så bruker vi denne en stund før den kanskje blir solgt og byttet i MB. Snuppa virker ikke helt komfortabel ennå med å ikke se den som triller, så enn så lenge blir vogna. Men klart at de småtingene som jeg irriterer meg litt over kan jo bli avgjørende med tiden...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58355

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
snoopy81 skrev:
Og jeg savner titteluke i kalesjen, det er med på "skulle vært"-listen.

Jeg bekymret meg for dette da vi kjøpte Vigour, men triller egentlig veldig sjelden fremovervendt uansett, så det ble ikke noe problem...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58356

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Maybeme skrev:
snoopy81 skrev:
Og jeg savner titteluke i kalesjen, det er med på "skulle vært"-listen.

Jeg bekymret meg for dette da vi kjøpte Vigour, men triller egentlig veldig sjelden fremovervendt uansett, så det ble ikke noe problem...

Nei der sier du noe :) Er jo ikke sikkert det blir flest trilleturer fremovervendt egentlig.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58363

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
samme her da jeg hadde Go, tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi trillet fremovervent på de åtte månedene vi hadde den :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58367

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hvordan syns du forresten det er å snu sittedelen? Det var en av de tingene som irriterte meg, de knappene hang seg fast. En av grunnene til at jeg valgte Vigour.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58394

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Er veldig lett å snu sittedelen, mye enklere enn noen av de andre vognene jeg har prøvd. Knappene virker solide og faste og ser ikke for meg at de setter seg fast nå i allefall.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58397

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Høres bra ut. Vigouren har nok det enkleste systemet i verden, jeg snur med Oskar i fortsatt, men jeg har ikke vært borti andre som er like enkle. Koelstra husker jeg at i teorien virket enkel, men at knappene satte seg fast, slik at jeg måtte bruke begge hendene på en knapp. Derfor ble det tungvindt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58401

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Hvordan er funksjonen på Vigour da, den høres jo kjempegenial ut?
Blir fort tungvint om man må bruke begge hendene på en knapp ja, jeg skal være obs på knappene kan bli trege.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58404

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Synes vogne så flott ut, jeg! Ser nett og lettkjørt ut på bildene i hvert fall. Hvordan blir den sammenlagt i forhold til f. eks MB?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58441

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Sammenlagt er den 101 x 52 x 26.5
MB er 105 x 68 x 21,5 cm
Fremhjulene på denne går ikke under vogna som på MB.


Tro om jeg klarte å få mere rett farge her:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58446

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Den er stilig da ;) er sittedelen lang? :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58449

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Simenmin skrev:
Den er stilig da ;) er sittedelen lang? :whistle:

Jeg blir mer og mer fortrolig med den:)
Selve setet er 48cm fra seteryggen og opp, og ca 40cm fra seterygg og ned.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58451

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ok sånn standard ca 90cm da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58454

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Juppers!

Lurer på om jeg skal tegne meg ett mønster på seat insert og ett stormtrekk i kveld. Om energien er der :knegg:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58456

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Grattis med ny vogn! Den var kjempefin! ;)

KJipt å få noe annet enn man har bestilt, men synes fargen så flott ut jeg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58469

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Kjeme fin!
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58492

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
snoopy81 skrev:
Hvordan er funksjonen på Vigour da, den høres jo kjempegenial ut?
Blir fort tungvint om man må bruke begge hendene på en knapp ja, jeg skal være obs på knappene kan bli trege.

Den har ett håndtak på hver side som du trykker opp og holder inne, og så løfter du opp samtidig og snur setet. Og siden det er sånn formet sittedel kan han sitte oppi mens jeg snur. Hvis du skjønte det. :laugh: Vanskelig å forklare, men det blir som å løfte opp en stol eller noe.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bilderas Koelstra Latinique 10 14 år 2 uker siden #58496

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Maybeme skrev:
snoopy81 skrev:
Hvordan er funksjonen på Vigour da, den høres jo kjempegenial ut?
Blir fort tungvint om man må bruke begge hendene på en knapp ja, jeg skal være obs på knappene kan bli trege.

Den har ett håndtak på hver side som du trykker opp og holder inne, og så løfter du opp samtidig og snur setet. Og siden det er sånn formet sittedel kan han sitte oppi mens jeg snur. Hvis du skjønte det. :laugh: Vanskelig å forklare, men det blir som å løfte opp en stol eller noe.

Skjønte den ;) Ikke så ulikt Buzz, fortsett fra at man trykker ned der - men den snur jeg med snuppa oppi.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.879 sekunder