Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no?

Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9831

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Bare lurer, for nå er jeg så innmari lei av kjipe situasjoner i forbindelse med handel på finn!
Har jo ikke opplevd å bli svindlet eller noe, men dette er andre gangen det ender med skikkelig dårlig tone og anklager om lureri og svindel og sinte meldinger og i det hele tatt. Første gangen ved salg og nå ved kjøp.
Har muligens uttrykt meg litt dårlig i utgangspunktet denne gangen, men når jeg skriver høflig og prøver å forklare setter jeg ikke pris på å bli anklaget for svindel altså :woohoo:
Gidder ikke mer Finn, jeg! :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9832

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg har solgt og kjøpt uendelige mange ting gjennom finn de siste årene, og (bank i bordet) har faktisk bare positive erfaringer. Så synd at du har hatt så dårlige erfaringer.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9833

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har jo gode jeg også da, heldigvis. Men nå ble det så intenst med først hun sure kjøperen som ikke kjøpte allikevel, og nå dette at det fullstendig overskygger gode opplevelser! Trenger ihvertfall en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause!
Og forhåpentligvis få rjeg solgt vognene og kjøpt en Tfk og lever lykkelig med den i alle mine dager, slik at det ikke blir aktuelt me mer kjøp og salg! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9834

Har ikke skikkelig erfaring med finn ennå, men vet hvordan det er at de negative opplevelsene overskygger det positive helt!

Håper det ordner seg med EW selgeren, og at du får solgt begge vognene vidre til superkoslige kjøpere :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9851

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har så og si bare hatt positive opplevcelser så langt med handel på Finn. Det eneste negative jeg har opplevd har vært som selger, med folk som sier de er interessert, men som bruker dagesvis på å svare på mail mv. Og så er det jo en del som kommer med skambud, rett og slett.

Men ellers har jeg så langt bare møtt på svært hyggelige og ærlige mennesker :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9860

Så synd at du har hatt så dorlige erfaringer på finn nå.
Jeg har ikke så mye erfaring der selv enda men har jo kjøpt og solgt noe og det har gått veldig bra :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9880

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Har egentlig bare positive erfaringe så langt, så de fleste er nok ærlige og ordentlige mennesker. Du har nok bare vært ekstra uheldig virker d som..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9883

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
neida, jeg trekker tilbake litt av frustrasjonen nå, hun var jo egentlig veldig grei og hyggelig hun siste nå. Hun trodde nok oppriktig at jeg prøvde å lure henne!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9885

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Bra det ordnet seg:)
Forstår jo henne litt også, om du har uttrykkt deg litt uklart, og sier du skal selge vogna igjen med en gang og stopper betalingen og hun ikke helt vet hva som skjer så skjønner jeg jo godt at hun ble litt usikker. Men veldig greit for dere begge når dere har fått en oppklaring:)

Selv har jeg utelukkende positiv erfaring med finn, både som kjøper og selger:) Håper jeg slipper unna uten ubehagelige opplevelser! Nå blir det jo ikke noe særlig mer kjøp/salg denne vognperioden heller.

Hvordan gikk det med salget av den svarte mistralen din? Fant du en fornuftig kjøper som gav en ok pris for den ?:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9887

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den ble kjøpt av et superduperhyggelig par som er skikkelig superduperfornøyde med den! :)
Jeg var så bekymraet, for det var mannen som kom og så på den og kjøpte den med seg, så fruen hadde jeg jo bare forklart falmingen for. Men hun syns ikke det var synlig engang, jeg soom syns det var så prangende at jeg ikke ville ha den lenger :p

De betalte 3500, prisen jeg hadde satt, og de hentet den tidlig morgenen etter kvelden jeg la den ut!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9889

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var jammen godt:) Du fortjente det etter alt styret med hun forrige:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Har du hattt ubehagelige oppleveleser på Finn.no? 14 år 11 måneder siden #9924

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Nå har ikke jeg kjøpt vogn på finn mer enn to ganger og det har gått bra begge gangene. Men jeg har solgt en hel haug og aldri opplevd noe ubehagelig. Heldigvis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.605 sekunder