Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Skravletråden uke 7
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Skravletråden uke 7

Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79276

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
:jippi2: ooooh happy week :jippi2: jeg svever fortsatt litt etter forrige uke og håper på nok en ny herlig uke i vente.
Forrige uke startet utrolig bra med at jeg fikk meg fast jobb på mandag, ny dobbelseng ble bestillt på tirsdag, herlig besøk av gode venner på onsdag, kjøp av city mini på torsdag, shopping på ikea på lørdag og 11 årsjubileum med min kjøre på søndag :glis:

Så nå sitter jeg her på uke 7`s første dag og lurer på hva denne uken vil bringe.
Planen for i dag er iallefall en tur på skeidar å shoppe til jeg skjems :sparke: Da vi bestillte den nye sengen fikk vi nemlig et gavekort på 2000,- og de skal få bein å gå på idag :knegg: tenker det drysser litt interiør i korgen da ja, men jeg skal også se om jeg finner noe til J-S sitt "nye" rom. Vi lagte nemlig STOR JENTE rom til henne i helgen. Fikk seg en liten skrivepult m/rosa stol til og en liten bokhylle så hun når opp til og litt forskjellig. Hun var helt i ekstase og har sittet på pulten og tegnet og lest siden :knegg: så kos.

Ellers så venter jo ankomsten av city minien denne uken, forhåpentligvis :sparke: gleeeder meg. Håper jeg blir fornøyd, viss ikke er ikke Finn.no langt unna, he he
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79280

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Det høre ut som en fantastisk uke :jippi:
Og så morsomt med stor-jente-rom, det går jeg og tenker på for tiden også. Menmen, det får vente til sommeren, da har vi tid, og hun er littebitt større :)

Min uke 7 har begynt dårlig. Det begynte på fredag, S og jeg satt på kafe. Først druknet hun mobilen min oppi den fulle kaffekoppen min, og så spydde hun ut over hele meg og seg selv :dåne: :X :urk:

Så har vært hjemme hele helgen med spysykt barn, og hjemme i dag med barn som er sykt, men så frisk at hun kjeeeeeeeeeeeeder seg :-(

Så ha rjeg to store oppgaver som må skrives og leveres, og en haug med pensum jeg har hopet opp, og kommer aldri i gang. blæææææææææææææææ :sad1:

Satser på at vinterferien neste uke blir min redning :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79282

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Forrige uke var ikke min uke... To legeturer, en sykehusinnleggelse, avlysninger og diverse... Denne uken har startet med et legebesøk og sannelig tor jeg ikke jeg nå må skifte dagens 6. b-bleie....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79283

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
uffda, SS :( Er dere syke hele gjengen?
God bedring!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79290

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hoho, jammen høres jeg bitter ut! :knegg: Men nei da, er jeg og C som sliter mest. I dag måtte A til legen for å kontrollere at det ikke var noe farlig med henne, og hun var barnehageklar. Heldigvis :D

Jeg føler jg er i forfallsalderen, med en vond nakke...Sliten som få og før penicillinkuren er over kjenner jeg igjen bihulene mine :( Og slim, jeg hater slim!

Hr. SMurf sitter på jobb og fortviler over at den ene etter den andre er stusselige her hjemme :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79305

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Er det bare jeg som har begynt på uke 8???

Her hos meg viser i hvertfall kalenderen uke 8, og jeg sitter nå her og kjeder meg litt på jobb (og smugleser selvfølgelig på bg:) )

Her i huset er vi heldigvis friske og raske om dagen, hadde vår runde med spysyke for et par uker siden.

God bedring til alle dere som er syke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Skravletråden uke 7 13 år 2 måneder siden #79309

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, tror ganske sikkert det er uke 8 hos meg også :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.613 sekunder