Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff?

En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7555

Nettbutikk eller vanlig... :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7557

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har hørt om mange som bruker fine fleecepledd til å sy vognposer :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7559

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Akkurat det jeg skulle si også.. At jeghar sett flere bruke pledd. Da har jo jysk og kid etc gode utvalg. Men stoff får du vel i lokale bernina/pfaff butikker, eller andre sysentere...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7560

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
IKEA har mye fint bomullstoff med kule mønstre, hvis du skal ha bomullsfor inni ;) Noen bruker faktisk sengetøy i bomull som for.

Og så har du jo det lekre marimekko-stoffet da, men vet ikke hvor det er å få kjøpt...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7567

hmm, ja burde vel klare å finne et fint pledd :cheer: Men er det lurt å fore med bomullsstoff? Er ikke særlig erfaren på dette :lol:
Men gleder meg veldig til å få "min egen" pose *wiii* :cheer: :cheer: :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7569

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, det kan være lurt å fore med bomull, da fleece fort kan bli klamt hvis man har det rett mot barnet. Dessuten er bomull mykt og deilig. Det anbefales å vaske stoffet, både fleecen og bomullet før dere klipper og syr, så blir det tatt hensyn til evt. krymp.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7570

ahaaa ;) Takker og bukker for godt tips :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7575

www.stoffogstil.no de har MASSE stoff!! og MYE fint!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7606

Takk for linken guttemamma :laugh: Det var mye fint der, ja!! :cheer: :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7624

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jysk pleier å ha billige fleecepledd i mange flotte farger, med og uten mønster. Betalte 40 kr stk.

Og enig i at det er bra med bomullsfor:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En venninne skal sy vognpose til meg, men hvor kan jeg kjøpe fiint fleece stoff? 15 år 1 uke siden #7668

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har dere forresten funnet mønster til posen? Eller skal dere lage eget? Hadde jeg vært flink til å sy skulle jeg satt inn storproduksjon ;) Tror jeg må melde meg på sykurs :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.625 sekunder