Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Oj oj oj.... :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Oj oj oj.... :)

Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70329

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har nå søkt litt rundt på finn (japp, helt på måfå) og fant ei som skulle selge en tilsvarende artlanderpose som jeg har. Den stod det passet i bilstol (maxicosi cabrio fix) så det måtte jeg bare teste ut :) OG helt rett, den passer :) I alle fall med liten unge og uten unge ;) Jeg har jo kun en to åring å teste i setet, så det funket dårlig da... Men det eneste jeg ikke helt skjønte var hvordan den kunne passe med babyinnlegget i...Orket ikke å prøve det, men så kom en tanke til til meg da. KOmmer jeg i det hele tatt til å bruke pose i bilstolen???????? Er veldig på om jeg skal selge den posen ellr ikke nemlig...

Kan jo ha den i vogn etterhvert, men ytterst tvilsomt... Og den passer perfekt i teutonia sin softbag, og ikke så perfekt i emmaljunga softbagen. Den jeg har tror jeg er til tvilling/søskenvogn :S Men uansett... Da vet dere at det går, om noen noen gang lurer... Og om noen er interessert, hyl ut :) Jeg selger både teutonia softbag og artlanderpose :P Eller har du bestemt deg for softbagen maybeme???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70332

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er forresten så utrolig stille her om dagen, hva er det som skjer?! hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70333

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jommen, nå har jeg akkurat slått til på en annen bilstolpose... Hva tenkte du å ta for den da? Jepp, bagen vil jeg ha. Gidder ikke lete på Finn for å finne noe nærmere. Sender du meg PM med kontonr?
Veldig stille her ja, har gitt opp å se etter nye innlegg, så da kommer det lite fra meg og. Marihøna har forumferie iallefall, men vi skal på cafe på torsdag. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70336

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hilse hønemor da :) Jeg hadde også tenkt å ta forumferie, men gud bedre jeg har blitt liggende så juhu hva annet enn nett kan man finne på da???

Sender du adresse og navn kan jeg se om jeg ikke får sendt den a gårde alt i morgen :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70337

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Forumferie er bra, men sikkert greit å vente til du slipper å ligge ;)

Jeg har vært så godt som fullstendig fraværende av den enkle grunn at jeg rett og slett ikke har tid til å være her inne, og skal i gang med siste året på studiene + jobbing nå så blir vel ikke bedre tid utover høsten :S

Så bruker vi nesten ikke vogn lenger, skal selge unna alt uten om sittyen nå og den er nesten ikke i bruk den heller. Sjekker vognmarkedet jevnlig for å henge med (klarer liksom ikke helt å la være :P ), men blir nok noen år til vi får behov for vogn igjen her i huset. Så den helt store interessen har faktisk avtatt litt :woohoo: var vel på tide det :humre:

Er jeg på nett går det heller i klær og interiør.

Hvordan står det til med dere gravide da? Formen bra? Du har vel ikke så lenge igjen du Maybeme?

Angående posen Spentsmurf så tror jeg nok at det sikker kan være greit med en bilstolpose siden babyen kommer i slutten av november. Inn i bilen tidlig om morningen for å levere i barnehagen i 10-20 minus, da er vel pose kanskje greit å ha??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70343

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hei hei :) Det var en koselig besøkende :) Minnimus i egen høye person :hug1:

TJa, her går det opp og ned, men det orker vi vel ikke snakke så mye om? Formen spiller jo ingen rolle så lenge vi kan chatte ;)

Hehe, sant det, kan jo være den kan være grei å ha... Men jeg har ikke helt klart for meg når jeg skla klare å bruke alt stæsjet vi har jeg :S Eller, jeg har en viss formening da ;) Men vi begynner å få en anseelig mengde baby og barnestæsj her nå... Og vi har jo alltid hatt babystolen oppbevart inne... Men kanskje kan det være ok og bare kunne ta på lue sette i stolen og farte i steden for å kle på all verdens dresser :S Hm, en tanke det... Men tror iv har en to/tre slike bilstolposer etter A :P Men nei, når dere sier det på denne måten kan jeg jo beholde den, for kan jo være lettvint å bare kunne ta av og på lokket på posen når bilen er varm og på når vi skal ut i kulden... SÅ sannelig... Og ikke minst lettvint når jeg skal burne rundt med ungen i stolen på Zapp'n ;) Et godt kjøp likevel da kanskje??? :knegg: Snakk om å være lett på virkelig :P Samt at den posen passer jo ypperlig i GO'n når mini skal låne den. A er nok litt for stor til denne posen.... Så må nok klare seg med odenwälderposen i vinter også....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70345

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg tror også at en posen i bilstolen kan være gull verdt på vinterstid. Dessuten sier de jo at barna skal ha på seg minst mulig tykke klær i bilstolen for at selen skal komme nærmest mulig kroppen, så da må det jo være perfekt med en pose.

Vi har vært litt til og fra på ferie den siste tiden, derfor jeg ikke har vært her hver dag. Men jeg syns også det er veldig stille her om dagen, og håper det tar seg opp snart igjen. For noen av oss må jo snakke vogn, selvom vi strengt tatt snart burde selge den siste vognen. Mannen spurte forresten her om dagen hvor lenge jeg egentlig hadde planer om å ha prinsen i vogn :laugh:
Men så lenge vi har et godt stykke å gå til barnehagen, og prinsen nekter å gå selv, er vi jo nødt til å ha den med.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70347

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe :) Og hva om du skal handle matvarer på turen hjem, du klarer vel ikke leie prinsen, bære et par poser og en barnehagesekk heller ;) Det sier seg jo selv, at da må vognen til pers til poser (om det så er ungen som triller).

jepp, jeg har en sykelig trang til å snakke vogn jeg. Utrolig plagsomt for alle vil jeg tro. Men akkurat nå tror jeg at jg har en perfekt plan!!! FOr en kortere periode. Utrolig nok har jeg nå ikke så sterk trang til å teste all verden, men det kommer vel tilbake tenker jeg :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70366

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MammasLilleVidunder skrev:
Hvordan står det til med dere gravide da? Formen bra? Du har vel ikke så lenge igjen du Maybeme?

Høygravid i dag! :woohoo: :laugh: :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70368

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Maybeme skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Hvordan står det til med dere gravide da? Formen bra? Du har vel ikke så lenge igjen du Maybeme?

Høygravid i dag! :woohoo: :laugh: :P
utrolig spennende. Lykke til :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70371

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lykke til Maybeme :) Tenk nå kan alt skje fremover :D Hold oss oppdatert da :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70382

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har og forumferie :D og dillaen har roet seg for tiden. Så jeg henger ikke så mye her inne :) mulig man vil være mer her inne når de mørke høstkveldene nærmer seg :) kos dere!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Oj oj oj.... :) 13 år 8 måneder siden #70385

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Forumferie høres vel og bra ut :) At dere har det gjør at jeg nå har fått planlagt masse dyre interiørinnkjøp, til mannens store fortvilelse... Men det trengs litt shining her nå ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.544 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!