Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Alene hjemme!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Alene hjemme!

Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6428

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Sånn! Da er hele gjengen sendt til fjells :) Skulle egentlig vært med selv, men kjente ikke at jeg orket.. Det er NYYYDELIG vær ute, men jeg er pottetett i bihulene og en smule svimmel, så ble hjemme.
Har satt meg ut på platten i solskinnet med pc,n på fanget, koooos:cheer: Pluss at det er fryktelig deilig å være helt alene noen ganger. Og så får besteforeldrene ha A for seg selv, de reiser i morgen ;)
Andre som har mye lettere for å la sine egne foreldre passe ungene enn svigers?? Må ta meg i det avogtil..

Kjenner det dufter hærlig av lammelåret som godgjør seg i ovnen, gleder meg til middag!:) Og påskeegget i kveld,:laugh:

Hvilke planer har dere for dagen da jenter?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6432

Høres ut som en deilig dag. Er missunnelig både på det fine været, de som er på fjellet og du som får litt alenetid.

Vi er akkurat komt hjem fra en liten tur i sentrum, og en tur på lekeplassen med bestevenninnen min og niesen hennes. Kjempekoslig. Nå ligger Lucas og sover, han var helt utslitt. Har ingen planer vidre, tar dagen som den kommer ;)

Lucas ser mamma og pappa daglig, så når jeg skal i bryllup en helg i juni skal han være med de. Farmoren og farfaren bor et stykke unna, så L husker de ikke fra gang til gang enda. Men når han blir litt større og gjør det, tror jeg det vil være like lett for meg og la de passe han som det er å la mine foreldre ha han. Alle er så koslige og flinke med han :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6435

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Åhhh, så deilig å være for seg selv! Man trenger det innimellom:) Og så har både besteforeldre og barnebarn så godt av litt tid alene:)

Overlater også barna lettere til mine foreldre, men det er fordi de ser dem mye oftere og mamma vet alle rutiner o.l. Men overlater dem helt fint til svigers også, bare ikke akkurat like lett;)

Akkurat nå slapper jeg litt av, så skal det ryddes og ordnes litt. Barna skal på overnatting hos mine foreldre i natt, og jeg og samboeren skal ut. Gleder meg masse, lenge siden sist nå:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6436

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Kan tenke meg det var stas å boltre seg på lekeplassen :laugh: Vi stikker innom bhg og leker avogtil i helgene :)

Veldig deilig vær :cheer: Har blottet de blå-hvite leggene i sola nå når jeg er alene..:laugh: :laugh:
Hjelper sikkert veldig på forkjølelsen:P

Det er sikkert bare jeg som må skjerpe meg litt, han storkoser seg jo sammen med dem :) Elsker å hærje med bestefaren :P
Men med dem så må jeg lage liste når-ditt-og når-datt, mens med mamma så er det ikke så farlig.. Det går vel over etterhvert. Har kanskje litt med at jeg ikke er vant til å la andre ta seg av han? Utenom bhg da..
:laugh: Nå høres jeg sikkert ut som DEN kontrollfriken, som MÅ holde fast på lillegutten sin.. Litt kontrollfrik JA, men det er ikke SÅ gærnt :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6437

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kreps og Trollunge skrev:
:laugh: Nå høres jeg sikkert ut som DEN kontrollfriken, som MÅ holde fast på lillegutten sin.. Litt kontrollfrik JA, men det er ikke SÅ gærnt :P

Tror jeg skjønner akkurat hva du mener:P

Har du fått den simo trillen din nå? Var det ikke du som kjøpte en sort en på finn nå nettopp?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6439

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Det var meg ja :) Har ikke fått hentet den hos pappa ennå.. :dry:
Det tar ca 2 timer èn vei, så gidder ikke bare kjøre hente og så dra hjem igjen.. kanskje noen andre som ville gjort det men? :P
Tenker vi slår det sammen med en bytur, så får jeg både trillet på den og shoppet :laugh: OG tittet på ny vogn!:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6442

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ooh, var det simo sportstrillen eller reisetrillen? heldig!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6445

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Sportstrillen. Sort 07-modell, lite brukt, så gleder meg til å se den :cheer: Muligens litt risky business å kjøpe uten å ha sett den, men det gikk sikkert bra.
Og liker jeg ikke de hjulene som er på, så mener jeg det går an å bytte til lufthjul på den. Har ikke sjekket hva det koster men.
Det er lufthjul på den nye modellen, så hvis de ikke har endret på veldig mye går det vel bra. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6447

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
gratulerer, gratulerer! Men da har du jo sort vogn, da! Da kan vel den andre være rød!
Jeg har kjøpt to vogner uten å se dem først, den ene gangen gikk over all forventling og den andre fikk jeg en ganske falmet vogn. Så det kan gå begge veier, men de fleste sier jo fra om det er noe, så det går sikkert strålende!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6450

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Takk takk :cheer:
Dere får troppe opp på trappa her og hjelpe med å overbevise han ;)

Ble litt skeptisk til hun dama, måtte dra all informasjonen ut av henne! Men hun sa den var ok på spørsmål om vogna var i god stand, så håper det stemmer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alene hjemme! 15 år 2 uker siden #6491

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå ja du har jo kjøpt deg vogn!! :cheer:
Gleder meg masse til bilder!
Her føles det også bedre å levere barna til mine foreldre enn hans...kanskje det er noe som går igjen overalt det det :laugh:
Men det er da i grunnen ikke rart vi føler oss helt trygge på de som tross alt har passet på og tatt vare på oss alltid...vi har jo sett de får det til :)
Høres herlig ut med noen timer alene, det trenger man innimellom :)
Så håper jeg du koser deg masse med lammelår, og ikke minst påskeegget ditt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.561 sekunder