Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Flowerpower
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Flowerpower

Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60303

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er VÅR!!!!!


Her i huset har vi ikke kjøpt mye til uteblomster enda i år siden vi egentlig skulle vært på ferie nå. :( Men siden vi nå er hjemme likevel har jeg lyst til å plante og sånn, meg helsa tillater meg ikke helt å drive med det. Men planlegging, det driver jeg med.

Jeg har i år lyst til å plante i sinkpotter, stort sett lysrosa geranium og hengelobeliaer i hvitt. Har også lyst på noen hortensiaer og noen fargerikepotter her og der for å live opp litt ekstra. Desverre er vi ikke helt ferdige med alt annet ute hellerm så det blir vel bare litt på halv tolv i år også. Neste år derimot, da skla verandaene styles for da håper jeg så inderlig vi er i mål :)

Dere da, har dere noen koselige utebilder å dele eller i alle fall fortelle hva dere planter og i hvilken stil?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60307

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hehe, har bare en pitteliten veranda å pynte til våren. Og i og med at vi skal flytte (kjøpe hus, blir ikke bygge ;))om ikke så lenge, så orker jeg ikke gjøre så mye ut av det, siden dette ikke er vårt hus. Jeg har derfor bare klasket noen planter i noen potter og hengt de ut. Det er stemor, blå lobelia (faktisk i sinkpotter på vegg), lavendel og noen gule greier, som jeg ikke husker navnet på ;)

Gleder meg til å få noe som er vårt! Da kommer jeg til å gå berserk med blomster og lekre ting på uteplassen :D

Heldig er du som har noe eget å ordne, akkurat som dere vil ha det :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60312

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, det der med å gå berserk trodde jeg at jeg ville gjøre også. Men jeg klarer da ikke helt å bli klok på hva jeg vil ha, og det er ikke så lett når det er snakk om ti tommeltotter heller :P Men om jeg får mannen på gli skal det plantes i løpet av uka. :)

Lyst på nye utemøbler også, men det må vente til siste verandaen er ferdig, siste rest av plen sådd og helst skulle gårdsplassen blitt gruset eller asfaltert også, men ttt når man ikke helt vet hva man vil....

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60327

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Vil gjerne plante litt, men eier ikke grønne fingre og klarer å ta livet av det meste... Når jeg i tillegg nærmer meg å ha status som høygravid med stormskritt, er midt i eksamenrush og maaaaasse utgifter i nærmeste fremtid, blir ikke hagen prioritert, dessverre..

Men skulle jeg gjort noe, ville jeg hatt en tønne med urter, gressløk, persille osv, krukker med blomster i lilla- og rosatoner og om jeg var riktig frekk hadde jeg plantet et morelltre mot mannens vilje, han vil nemlig ikke ha trær i hagen... Problemet er at jeg elsker moreller og savner det gamle huset mitt der jeg plantet et slikt tre...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60329

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi plantet morelltre på fredag :) Eller dvs mannen gjorde det mens jeg sov ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60359

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Vi handlet litt på plantasjen i går, ikke spør om hvilke blomster og sånn a... Jeg har ikke peiling, det er sambo sin jobb. Hehe.

Er mange fine og stilige utepotter nå ja, har lyst på noen nye jeg og, men får se nærmere sommeren om jeg har råd te det eller ikke.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flowerpower 13 år 11 måneder siden #60362

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, vi har bestemt oss for å ta et tak i dette i morgen :) Tenker vi kjøper inn noen blomster, litt jord og noe stæsj ellers og om jeg får til noe skal jeg ta bilde til dere :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.616 sekunder