Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen

Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59040

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Da har jeg brukt dagen til å traske rundt på messen sammen med en venninne, og her er dagens rapport:

- Messen er mindre enn den var tidligere, og mange av de "gamle" faste butikkene var ikke der (savnet blant annet Monochico og Barnas Hus).

- Men det var mange nye butikker jeg ikke kjente til fra før av, og blant annet Sebrabarn.no hadde masse gode tilbud. Ticket, Nova Star, Troll, Cupcake etc til 30% og 50%, masse flotte klær. Og det var masse andre klesbutikker også, med gode priser. Jeg var jo redd det var få klesbutikker og ting til litt større barn, men der tok jeg feil heldigvis.

- Og Stokke vognen er virkelig fin i det nye designet, syns faktisk den var enda finere irl enn på de bildene vi har sett. Og masse flotte farger.

- Flere stand med bæreutstyr i alle mulig varianter, og med hyggelige damer som hjalp til.

- Og den danske bagvognen fra Trille var stoooor. Men faktisk veldig god å trille.

- Lillelam hadde masse billig ull som vanlig.

- Flere butikker med vognstæsj: Rudo, Vognverden, Lilleprinsen.

- Og Rudo hadde 10% på Emmaljunga.


Dagens fangst ble følgende:
- Min gravide venninne gjorde vel det største kuppet. Hun kjøpte en utrolig stilig duovogn hos vognverden, Hoco travel light, med alt man kan tenke seg av tilbehør, til den nette sum av 5 500,-. Tror vognen vanligvis kostet 5000,-, og nå fikk hun med blant annet vinterpose fra Elodie Details, vår- og høstpose, stelleveske, stormtrekk og masse mer. Og vognen overrasket med veldig positivt. Jeg er jo ingen fan av Bugaboo kopier etc, men denne var virkelig fin. Godt jeg ikke trenger vogn selv :laugh: Men veldig gøy og studere vogner med en gravid venninne, og jeg var så heldig at jeg fikk trille rundt på den nye vognen etterpå, så fikk nesten følelse av å ha kjøpt ny vogn selv :laugh:

- Og jeg fikk selvfølgelig kjøpt en del til prinsen min også: Ullgensere fra Lillelam til 100,- pr stk (det kan en vel kalle kupp), Troll dress til 50% (vårdress), Joggebukse og genser fra Blingo, Nova Star hettejakke og div. katvig t-skjorter, og litt annet småtteri. Tror det var alt, ble i hvertfall mange poser :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59043

Å så spennende :) Jeg tenkte å ta en tur i morgen eller søndag. Så flott med tilbud på Lillelam da det må jeg sjekke ut. Hun venninnen din må vel være fornøyd i dag som har fått så billig vogn med alt det utstyret, Hadde det vert meg hadde jeg jo vært i himmelen etterpå. Må si hun var grei som lot deg få trille den nye vognen da. :laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59047

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ooki oki, jeg kjenner jeg GJERNE skulle tatt meg en tur i morgen... Undre undre... 10% på emmaljunga, om jeg da kunne fått meg en svart cerox eller city cross (!!!!) ville ikke det vært vondt kjenner jeg. Eller noen prosenter på bag til brio go. Prosenter på lillelam (100 kr geneseren, OMG, jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ sjalu!) og andre gode merker ville vært kjærkomment men.... tror jeg skal slappe litt av i morgen jeg, etter noen svært utmatttende dager :( Men, fantastisk med oppdatering! AI LAIK!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59055

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Åååååå, skulle så gjerne ønsket at denne messen kom til vestlandet også. Så utrolig mye nyttig og god info der, og ikke minst gode tilbud. Interessant å få med seg hva som skjer rundt omkring på de ulike barneutstyrs frontene m.m og ikke minst det sosiale.
Vurderte virkelig å ta med en venninne å dra på weekend jentekos, men konfirmasjoner satt en stopper på det, kanskje til neste år?

Så det jeg vil fram til er vel i grunnen....tuuusen takk for god oppdatering Vogngal :)
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59056

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg skal i morgen, håper det er noen gode tilbud igjen til meg. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59057

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Åhhh, kjenner at jeg gjerne skulle vært der, ja... Både for å titte på ull og bæretøy... Men lommeboka har nok best av at jeg holder meg hjemme :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59065

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skulle vært på østlandet nå ja... Å reise herfra er så dyrt at da kan man like godt handle til frullpris :laugh:

Men hørtes ut til å være utrolig mye fint der, og masse gode tilbud!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59072

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Den som hadde bodd på østlandet akkurat nå ja.................får trøste med meg at jeg sannsynligvis har spart en god slumt penger ved å bo på vestlandet denne helgen, hi hi
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59088

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, jeg bor jo i overkommelig avstand men formen tilsa at jeg måtte ta det med ro idag :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59121

  • studine
  • studine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1977
  • Takk er mottatt 4
Litt kjipt med dårlig form, Spentsmurf ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Rapport etter Foreldre og Barn Festivalen 13 år 11 måneder siden #59133

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
japp, men kan vel takke natteranglinga mi for at jeg er så trøtt kanskej :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.697 sekunder