Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen?

Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #58968

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Noen som har hørt noe om gode tilbud på messen?

Tenker da spesielt på klær etc, siden jeg IKKE skal ha vogn eller vognutstyr denne gangen :laugh:

Fikk nyhetsbrev fra Lillelam i dag, men der stod det bare at de skulle ha mange gode tilbud, men ingen spesifike tilbud var nevnt.

Hva med Rudo? Ser ut som de skal ha størst stand av butikkene i år, så de bør jo ha plass til en rekke tilbud :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #58973

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Lurer jeg også litt på. Vi har tenkt oss dit på søndag, håper å treffe noen av dere der.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #58975

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
oj oj oj, jeg fikk en brosjyre med f&b sist, men den har jeg gitt bort til en venninne :S Men vet dere om det er noe billigere for medlemmer å gå inn i år
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #58980

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
oj oj oj, jeg fikk en brosjyre med f&b sist, men den har jeg gitt bort til en venninne :S Men vet dere om det er noe billigere for medlemmer å gå inn i år

Det sto ikke noe særlig om tilbud der likevel. Tror ikke det er noe billigere for medlemmer.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #58987

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
For noen år siden fulgte det med gratis inngangsbilleter til medlemmer ;) Tror det var for tre år siden, eller kanskje det ikke var gratis men en rabattkupong i alle fall :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #59006

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Nå har jeg googlet og lett litt rundt på nett, men syns det er vanskelig å finne noen tilbud jeg.

Og i det heftet som fulgte med Foreldre og Barn stod det ikke et eneste tilbud.

Eneste jeg fant var at going.no skulle ha tilbud på en vognpose tror jeg det var, lotusbarn.no har 10% (gjelder nettbutikken) og vognverden.no skulle ha tilbud på stormtrekk og en vogn.

Syns det er dumt det ikke er flere butikker med klær i år. Eneste jeg gleder meg veldig til å se er klærne fra Me&i. Noen som har kjenskap til de? Jeg har bare sett de på nett, men syns det ser ut som de har mye fint.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbud på foreldre og barn festivalen til helgen? 13 år 11 måneder siden #59025

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
det er nok ikke samme trykket på messen nå som før da????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.663 sekunder