Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden I'm baack
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: I'm baack

I'm baack 14 år 1 måned siden #55836

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Hei jenter
Savna meg?

Jeg har savnet dere :)

Jeg har ikke vært her inne på en stund, ikke fordi formen min har vært dårlig men pga at pappa er dårlig og for at pcen min har streiket. Sitter på en gammel dritt bærbar maskin nå.

Marcus vokser og koser seg, han maser om at han vil bli storebror, men slik situasjonen er nå blir det ingen riktig enda.

4 mars var vi på hjertekontroll på Riksen, det gikk kjempe bra, alt er bra, og det blir innvendig hjerteundersøkelse te våren og operasjon te høsten.
Kjenner jeg gruer meg, og lurer på hvordan jeg skal fortelle Marcus at han skal opereres.

Det var litt nytt i fra meg.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: I'm baack 14 år 1 måned siden #55839

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei! Koselig å se deg har inne igjen :) Vi har savnet deg :) Trasig å høre at dere har sykdom i familien. Håper det går bra.

Det blir nok utfordrende å finne en god måte å fortelle det til gutten din. Det er ingen lett alder å forklare sånt, og gjøre seg forstått. Kanskje rikshospitalet har noen hjelpemidler og tips for hvordan dere best mulig skal kunne forberede han? Vet vi pleide ha en perm med bilder på avdelingen der jeg jobbet (ikke Riksen), det var ulike permer for forskjellige undersøkelser mv. som forteller barna hva de skal igjennom. Barn ned i 2-3 års alderen kan ha nytte av sånt. Kanskje foreningen for hjertesyke barn kan ha noe slikt materiell?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:I'm baack 14 år 1 måned siden #55866

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Så koselig å høre at dere har savnet meg.

Det har jeg ikke tenkt på, takk for ideen, det skal jeg sjekke ut, blir jo lenge te før det blir operasjon men innen dette året er omme er det operasjon.

Skal sjekke på ffhb sin side senere i dag.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.941 sekunder