Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Ny konkurranse igjen!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ny konkurranse igjen!

Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53134

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Må si det går unna med konkurransene her inne :) Moro det :)

Er midt i eksamensrush så jeg får ikke deltatt så aktivt selv, men det blir alltid så mye liv og moro her inne i konkurranseperiodene så gleder meg likevel :)

KJekt med litt liv her inne når jeg først har tid til å stikke hodet innom ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53135

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Også den flotte premien da!!! Nja blir vel ikke lett å henge med med full jobb, to unger og alt annet som følger med :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53139

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hu hei hvor det går! :) Fantastisk med ny konkurranse alt nå! Dette er jo nesten for godt til å være sant! Denne gangen må jeg nok nøye meg med å være tilskuer, men har vel mine tvil om at alle gode ting er tre uansett :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53140

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, synes den vognen ser spennende ut jeg :) Kanskje mer som trille/sommervogn enn som fullgod vogn, men likevel :)

Vi får håpe alle andre er like opptatt, så er det kanskje vinnersjanse likevel hehe
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53146

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, vi får krysse finge og i kveld ruuler vi :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53153

  • Luna
  • Luna's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 63
Hihi, ser at jeg har laaaangt igjen for å nå opp til dere uansett, stakkarslige tre vognerfaringer og noenogtredve innlegg... Men men, kjekt å være her og da;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53154

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ser ut til at mange mener de ikke kan vinne, ingen har tid og noen har vunnet før, men sånn sett stiller vi jo ganske likt og alle har sjanse alikevel :) Vi skravler ivei her inne som vanlig, kanskje litt ekstra attåt, så blir det så kooos så :laugh:

Kjempespennende premie! Jeg drømte at jeg angret på at jeg solgte Cybex-trilla, kanskje jeg ska drømme om denne trilla istedet ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53157

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spennende med ny konkurranse :) håper det blir mer liv her da, og nye brukere i tillegg til søle vi som er her fra før :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53163

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg så nettopp premiens verdi jeg :blink: ÅTTE tusen for en trille?? :woohoo: Med bag ja, men dog? Har visst ikke satt meg nok inn i den jeg, nøyde meg vel med å konkludere med at den så kul ut da den kom ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53167

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
JA den er fryktlig dyr til å være en trille, eller nummer 2 vogn. Men
Quinny har jo myyyye større marked enn bare Norge, så den fungerer nok sikkert veldig fint som hovedvogn litt varmere steder enn her. Har f.eks lest at buzz var ganske populær en stund nedover i Europa. Så kanskje derfor den høye prisen????

Men her til lands blir den nok ikke mer enn en dyr trille nei, men flott med bagmulighet da! Fungere nok supert i kombinasjon med en litt mer stabil og lunere vogn, sånn til sommer og shoppingbruk :)
For det finnes jo de som klarer seg med bare en hovevogn + trille :P
Siste endring: 14 år 2 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53168

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
Spennende med ny konkurranse :) håper det blir mer liv her da, og nye brukere i tillegg til søle vi som er her fra før :)

JA, nye brukere er veldig velkomment :) HAr det veldig koslig her, men vi er jo fortsatt litt få aktive brukere egentlig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53178

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
JA den er fryktlig dyr til å være en trille, eller nummer 2 vogn. Men
Quinny har jo myyyye større marked enn bare Norge, så den fungerer nok sikkert veldig fint som hovedvogn litt varmere steder enn her. Har f.eks lest at buzz var ganske populær en stund nedover i Europa. Så kanskje derfor den høye prisen????

Men her til lands blir den nok ikke mer enn en dyr trille nei, men flott med bagmulighet da! Fungere nok supert i kombinasjon med en litt mer stabil og lunere vogn, sånn til sommer og shoppingbruk :)
For det finnes jo de som klarer seg med bare en hovevogn + trille :P

Ja, den er sikkert ypperlig i litt sydligere strøk! Men over 8000, det etr jo Brio Go med bag også det, og den er jo mer fullverdig vogn, vendbar og greier.
Men priser øker jammen nysgjerrigheten, tenker at det må være ei skikkelig god trille ;)

Men jeg tar den gjerne som shoppe, reise, bil- og kafeturtrille :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53181

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeei da blir det jo litt aktivitet her inne ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53188

  • Luna
  • Luna's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 63
Men er det noen som har erfaring med denne i tidligere utgaver eller? Er helt enig i at det var grøsseimponerende mye penger for en trille gitt... Skjønte ikke så mye mer på hjemmesidene deres... :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53204

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Det må jo være med bag da til den prisen ja :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53283

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Jepp quinny er stort nedover i europa, spesilet i Spania. Ikke så gale i år, men ett år tilbake så var quinny buzz like vanlig å se på gaten som brio og simo tilsammen i norge!!! Var så gale at jeg og mannen min spøkte om at man fikk den på fødestuen. I år er det ikke så mangen, nå er det helst bugaboo man ser. Og quinny er jo ikke så billig.. zappen som er en liten paraply trille uten noen ekstra funksjoner enn bilstol adaptere koser jo 2000 kroner...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53303

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Luna skrev:
Men er det noen som har erfaring med denne i tidligere utgaver eller? Er helt enig i at det var grøsseimponerende mye penger for en trille gitt... Skjønte ikke så mye mer på hjemmesidene deres... :blink:

Den er helt ny, er ingen tidligere utgaver :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53331

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spennende med ny konkurranse. Med den hverdagen vi har i dag, har jeg jo knapt nok tid til å se innom her en gang pr uke. Så mitt mål får være lilla dotter heller :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53352

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men når du skriver tredve innlehgg hver gang du er innom her så er det jo en mulighet allikevel vil jeg si :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53353

Gøy med ny konkurranse. Lykke till alle sammen. Det er vel som mhmh sier at hvis ingen har tid til å være her så står vi likt :laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53370

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
Spennende med ny konkurranse. Med den hverdagen vi har i dag, har jeg jo knapt nok tid til å se innom her en gang pr uke. Så mitt mål får være lilla dotter heller :)

Du har jo VELDIG snart nådd målet du da! En liten kveld her inne det ;)
Mitt mål om lilladotter innen jeg hadde vært medlem 1 år er nok blitt mer eller mindre umulig :( Menmen, får ta det i løpet av 2010 heller ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53379

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Så gøy med konkurranse igjen!

Her er det lite vognbruk om dagen, bare de gangene vi går til barnehagen (noen som har vært sjelden de siste mnd pga kulden).

Jeg har jo fortsatt lyst til å være her inne og skravle med dere, men tro det eller ei er jeg ikke like inne i vogner og stæsj lenger. Så det blir nok ikke mere testing av vogner etc for vår del, for nå nærmer jo prinsen seg 3,5 år.

Premien ser jo veldig kjekk ut da, men som dere andre sier, for en pris. Plutselig ble jo Bee en "billig" trille :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53392

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
men når du skriver tredve innlehgg hver gang du er innom her så er det jo en mulighet allikevel vil jeg si :laugh:

Hehe, tviler jeg på.. :)
Men men, nå er som sagt lilla dotter første målet.. :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53393

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
LogK skrev:
Spennende med ny konkurranse. Med den hverdagen vi har i dag, har jeg jo knapt nok tid til å se innom her en gang pr uke. Så mitt mål får være lilla dotter heller :)

Du har jo VELDIG snart nådd målet du da! En liten kveld her inne det ;)
Mitt mål om lilladotter innen jeg hadde vært medlem 1 år er nok blitt mer eller mindre umulig :( Menmen, får ta det i løpet av 2010 heller ;)

Ja, er nærme nå. Smurfen klarte det i adventstida hun! Selv om vi lå tett da, måtte jeg gi opp kampen gitt. Jobben tillot ikke BG surfing :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53395

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
Skal bli spennende å se hva for en trille denne senzzen er, det må jo virkelig være bra om den skal være verdt pengene!!! Den var skal jo være veldig dyr i norge da... Åtte tusen og noe for vogn pluss baby bag? Eller var det noe mer med i den prisen(verdien på premien)? For prisen i spania for kun trillen er 338 € (underkant av 3000 kroner).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53397

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nå er det jeg og min jobb som gjør at jeg føler meg utenfor! Men lilladotter var jeg den første som fikk, det er KULT! Og hehe ingen kan ta fra meg det ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53402

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Moldes skrev:
Skal bli spennende å se hva for en trille denne senzzen er, det må jo virkelig være bra om den skal være verdt pengene!!! Den var skal jo være veldig dyr i norge da... Åtte tusen og noe for vogn pluss baby bag? Eller var det noe mer med i den prisen(verdien på premien)? For prisen i spania for kun trillen er 338 € (underkant av 3000 kroner).

Var trille, bag og pose var med. Men kan ikke tenke meg at det er posen som drar opp prisen :P
Vel, vi må vel bare begynne å bli vant med at det meste er DYRT i Norge :unsure: Men veldig greit å vite hvilken pris man kan få den til i Spania da, er jo ett land mange besøker så kan jo være en mulighet å handle der :)

Bor du der?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53418

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Nå er det jeg og min jobb som gjør at jeg føler meg utenfor! Men lilladotter var jeg den første som fikk, det er KULT! Og hehe ingen kan ta fra meg det ;)

:knegg: Helt riktig !

Jeg er ikke så imponert over Senze, men her skal alle få gjøre sin egen mening :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53457

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
MammasLilleVidunder skrev:
Moldes skrev:
Skal bli spennende å se hva for en trille denne senzzen er, det må jo virkelig være bra om den skal være verdt pengene!!! Den var skal jo være veldig dyr i norge da... Åtte tusen og noe for vogn pluss baby bag? Eller var det noe mer med i den prisen(verdien på premien)? For prisen i spania for kun trillen er 338 € (underkant av 3000 kroner).

Var trille, bag og pose var med. Men kan ikke tenke meg at det er posen som drar opp prisen :P
Vel, vi må vel bare begynne å bli vant med at det meste er DYRT i Norge :unsure: Men veldig greit å vite hvilken pris man kan få den til i Spania da, er jo ett land mange besøker så kan jo være en mulighet å handle der :)

Bor du der?

Bor ikke der, men har foreldre som bor der pluss at jeg snakker språket, så hender jeg ser litt på spanske siden om utvalg og priser.. Litt morsomt å se forskjellene på bruken av barnevogner der og i norge! Også veldig tragisk til tider.. som f.eks at de bruker bilstol istedenfor bag og regntrekk i stedenfor vognpose på kalde dager!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53464

  • Moldes
  • Moldes's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 159
LogK skrev:
Spennende med ny konkurranse. Med den hverdagen vi har i dag, har jeg jo knapt nok tid til å se innom her en gang pr uke. Så mitt mål får være lilla dotter heller :)

Graulerer med Lilla Dotter!!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53469

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Moldes skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Moldes skrev:
Skal bli spennende å se hva for en trille denne senzzen er, det må jo virkelig være bra om den skal være verdt pengene!!! Den var skal jo være veldig dyr i norge da... Åtte tusen og noe for vogn pluss baby bag? Eller var det noe mer med i den prisen(verdien på premien)? For prisen i spania for kun trillen er 338 € (underkant av 3000 kroner).

Var trille, bag og pose var med. Men kan ikke tenke meg at det er posen som drar opp prisen :P
Vel, vi må vel bare begynne å bli vant med at det meste er DYRT i Norge :unsure: Men veldig greit å vite hvilken pris man kan få den til i Spania da, er jo ett land mange besøker så kan jo være en mulighet å handle der :)

Bor du der?

Bor ikke der, men har foreldre som bor der pluss at jeg snakker språket, så hender jeg ser litt på spanske siden om utvalg og priser.. Litt morsomt å se forskjellene på bruken av barnevogner der og i norge! Også veldig tragisk til tider.. som f.eks at de bruker bilstol istedenfor bag og regntrekk i stedenfor vognpose på kalde dager!

Huff, ja det der er ikke bra :unsure: Men det er vel sånn de gjør det mange steder...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53473

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Moldes skrev:
LogK skrev:
Spennende med ny konkurranse. Med den hverdagen vi har i dag, har jeg jo knapt nok tid til å se innom her en gang pr uke. Så mitt mål får være lilla dotter heller :)

Graulerer med Lilla Dotter!!!!

Hehe, takk takk !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53578

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Bare meg eller minner den senzzz vogen veldig om bee?! :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53584

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:blink: bare deg :p Ikke meg ihvertfall ;)
Jeg liker utseende på senzz bedre, men utover det har jeg forsåvidt ikke satt meg inn i likheter eller ulikheter :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53638

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hihi, bare deg ja :laugh: :P
Synes heller ikke den minnet noe særlig ;)

Men har sett etter likheter heller da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53645

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den ligner i alle fall i størrelsen, funksjoner og utseende sammenslått. Synes jeg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53668

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har ikke så god kunnskap om bee som deg, så har ikke tenkt sånn på det ;) Men kan godt være den likner litt sammenslått og i str ja :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53672

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Synes den minner litt i utseende også jeg, men jeg er kanskej helt ute å kjøre, med tanke på øyet mitt :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53693

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den likheten klarer jeg ikke å se. Bortsett fra at begge har litt rund kalesje. Sikkert øyet ditt ja haha :laugh: :laugh:

Men som sagt, du har jo bee så du har sikkert bedre grunnlag for å sammenligne :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53694

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Eller, du har solgt been du?? Går i surr her nå :P
Men du har iallefall hatt den ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Ny konkurranse igjen! 14 år 2 måneder siden #53697

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg solgte den ja :S Vet ikke om jeg angrer, men tror ikke de.t Synes snuppa ble litt stor i den, samtidig som jeg synes hun skeld litt i setet der... :S Der og får vi vel kanskje si :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 2.253 sekunder