Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Long time no see
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Long time no see

Long time no see 14 år 3 måneder siden #52601

Her er det jammen lenge sia eg har vert! Altfor lenge. Har savna dere masse, men tilslutt strakk tida berre ikkje til overalt lengre. No er dagane litt mindre hektiske, så eg håpa å kunne vere her meir :D

Har lest gjennom fleire tråda, men det er jo skjedd så mykje nytt at eg ikkje greier å få med meg alt, så tar ein felles gratulersjon til alle som har kjøpt ny(e) vogn(er); GRATULERER! :cheer:

Her i huset er det fortsatt MB og MacLaren som gjelder. Vi fikk kjøpe ein svart voksi urban billig fordi selger ikkje fann igjen forlengerdelen, og siden vi har den etter vår ødelagte var det kjekt :laugh: Går fortsatt og drømmer om isblå, men det ser ut som det blir med drømmen.

Må stille eit spørsmål og, sånn i forbifarten. Har dere noen gode flekkfjerningstips til ull? Det nydelige teppet vi vant her inne blei skikkelig flekkete og stygt tidligare i veka, av slaps og nokke eg mistenker er brukt i brannslukningsarbeid. Har håndvaska med gallesåpe fra nøstebarn to ganga, og maskinvaska to ganga uten hell.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Long time no see 14 år 3 måneder siden #52602

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hei på deg. Hyggelig at du stikker innom. Hvordan går det med MB'en din, oppfører den seg pent?
Jeg fantaserer nok en gang om Koelstra, etter at det har kommet en ny modell, ellers skjer det lite på vognfronten. Går mest i akebrett som transportmiddel nå. :laugh:
Flekker på ull har jeg ikke annet tips enn oksegallesåpe, har du prøvd det så vet jeg ikke noe annet. Hvilken farge er det på det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Long time no see 14 år 3 måneder siden #52603

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så koselig å se deg igjen her inne :) Har vært stille her ganske lenge nå, men tipper at det blir mer aktivitet etterhvert som våren nærmer seg :)

Så flott at du fant svart urban :) Passet jo bra! Er fornøyd med våre urbanposer.

Ellers så har jeg kjøpt City cross og vurderer teste ut Go etterhvert ;)

Aner ikke hva duskal bruke for å få bort flekker fra ull....prøvd å google? Vet zalo er bra flekkfjerningsmiddel, men på ull må man vel være forsiktig med det..Har du prøvd å helle på ullvaskemiddel på flekken og la det ligge og virke en god stund, gjrne over natten, før du legger det i vask? Gammeldags sunlightsåpe er også fint til flekker, men det kan også tove ulla, så vær forsiktig om du tester det ut. Om teppet er tovet fra før kan det muligens gå fint å bruke det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Long time no see 14 år 3 måneder siden #52610

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Så kjekt å se deg igjen ! :)

Vi har brukt sitronsåpe (såpestykke) og det har tatt litt flekker hos oss, som ikke NB sin såpe har tatt.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Long time no see 14 år 3 måneder siden #52726

Håpa eg blir meir og meir aktiv utover våren og :D

Zalo og sitronsåpe skal prøvast! ;) Tusen takk for tips. Teppe er heilt naturlig(?) farge på, det er ikkje tova.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Long time no see 14 år 3 måneder siden #52737

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hei! Så artig å "se" deg igjen :) Er her ikke så mye selv for tia, bare i perioder... Driver å sikler på maclaren jeg, kan du ikke si masse positivt om den sånn at jeg blir overbevist :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Long time no see 14 år 3 måneder siden #52738

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Heihei :) Ikke vært her noe særlig jeg heller, men jeg har store vognvansker om dagen, så det blir nok mer ;)
Håper alt står bra til med deg og skolen og L og søvn og vogner og alt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.740 sekunder