Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hønemor!! :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hønemor!! :)

Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5127

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hei :) Så koselig å se deg her igjen...føler jo du har vært borte lenge, men det kan jo bare hende vi ikke har vært her samtidig da :)

Har dere det bra, er alle friske?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5131

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Hei :) Ja, det er en stund siden jeg har vært her. Føler jeg har gått glipp av en heeeel del ser jeg, så nå bare sitter jeg å leeser og leeser på alle innleggene for å få med meg alt:laugh: :laugh: Ja, endelig er alle friske.. Eldstegullet har hatt en merkelig runde med spysyke, eller det vil si hun ble spysyk sånn cirka hver tredje dag, holdt på i et døgn, og så frisk 3 dager og på'n igjen... sånn holdt det på i 4 omganger... :S men, NÅÅÅ er alt vel med alle :cheer: Jeg har jo ikke en gang fått kommer meg avgårde for å kjøpe utstyr til syprosjektet vårt, så jeg skammer meg skikkelig :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5160

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Spysyke i lange tider dere da stakkars :S
Godt alle er friske nå da.
Du har vært savnet her inne bare så du vet det :)

Jeg er råååååtreg med syprosjektet selv jeg :laugh: Jeg har kjøpt en tynn dyne, men nå vet jeg ikke om jeg skal sy med dyne likevel... Må finne stoff, og det er vanskelig. Men nå skal jeg skjerpe meg her...jeg vil jo sy den posen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5166

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, jeg og:blush: godt vi er flere som er så trege, så kan vi sammen lære av alle andres feil :laugh: :laugh: neida. Men det er hyggelig å ha noen å sy sammen med selvom vi henger bakpå de andre flinkissene!

Så koslig å være savnet, da:kiss: Tiden har liksom flydd av gårde, så jeg har knapt nok fått kastet et blikk på min lille maskin :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5169

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :) Vi tar dem igjen skal du se ;)
Bare vi får begynt med syingen går det nok så det koster!
Gleder meg kjempemasse til å se bilder av alle posene vi har sydd...vedder ganske mye på at min kommer til å skille seg ut...på en skakk og morsom måte :laugh:

Tiden flyr ja, det er masse annet å holde på med på denne tiden av året. Herlig med sol og varmt! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5171

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja ååh det er sååå deilig! Men jeg står å seeeer på all sneen i hagen, og tenker at den ikke forsvinner før august :laugh: Jeg er ooooverhodet ikke kjent for å være uttålmodig.. haha :whistle:

Idag koser jeg meg virkelig! Mannen er på jobb, så det blir ikke noe påskeferie på oss før helligdagene. men, ungene er i barnehagen, det er sol og jeg har tatt meg langfri. Kan det bli bedre? Sol, fri og alene!! hihi. Så nå skal jeg lage meg en kaffe, noe godt å spise og sette meg ut i det fine været snart!

Skal dere på påskeferie?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5173

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Høres deilig ut med litt tid alene med kaffekoppen :) Det fortjener man virkelig innimellom!
Her har all snøen forsvunnet for en stund siden, og jeg merker det nærmer seg sommer...altså ikke sommervarme, bare veldig vår i luften :)
Har sittet på lekeplassen med ungene flere dager bare i t-skjorte...ser "normale" mennesker bruker litt mer tøy...men jeg vil suge til meg alt jeg kan av sol :)
Her blir det vel ikke påskeferie, vi snakket litt om å ta en tur over til Danmark...men tror ikke det blir noe av.
Vi får kose oss hjemme, gå tur i skogen eller ved stranden og tenne bål...om det blir vær til det da ;) Hører rykter om at dette skal bli den siste fine dagen her nede på en stund :(

Skal dere reise noen plass i helligdagene? Eller skal dere finne på noe kos hjemme? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5186

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Deilig å være hjemme og, da :)

Vi reiser på hytta til mine foreldre. Der blir det fullt hus på påskeaften, med besteforeldre og tanta og Onkel med deres 2 barn. Søsteren min er en energibombe, og har laget påskerenn for ungene med rebusløp og greier :laugh: :laugh:

Ja, har sett at det ikke er meldt alverdens av vær... Vi får suge til oss den solen vi kan mens den er her! :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5193

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Høres jo ut som den perfekte påske :cheer:
Sender alle mine fem opp til dere jeg! hehe

Herlig med folk rundt en som er energibomber...bare de ikke forventer man skal være likedan!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5195

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hihi. Bare send i vei :laugh: Ja, jeg kaller henne bare for arrangementskommiteen :cheer: Men, sånn er det vel med søsken - du må liksom ha en av hver.. hehe en lat og en energipropp.. :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor!! :) 15 år 3 uker siden #5198

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Det må vel fordeles ja!

Her er vi tre søstre, hvorpå jeg er ganske bedagelig anlagt....utenom i jobbsammenheng ;)
Minste er en sunn energibombe
Nestminste er sånn blanding, veldig energi når hun har det....men det finnes ikke noen som er mer daff når hun først daffer:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.649 sekunder