Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden heihei Marihøna!!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: heihei Marihøna!!!

heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51225

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var jammen lenge siden! Går det bra med dere?

Skal du selge vognen din?? Hvilken skal du ha nå da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51227

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Heihei!
Alt bra her ja! Du skulle bare visst hvor ryddig og rent og pent det har vært i heimen siden jeg har vært på BG-avvenning, vet nesten ikke om jeg tør være her :s

Vurderer å selge Go ja, men vet ikke helt. Innser at det bare ikke kommer til å fungere med bare den her i vinter, har allerede vært nødt til å trille 100 meter på bilveien her fordi brøytebilen hadde laget meterhøye brøytekanter langs hele fortauet :angry: Go fungerer kjempefint på løssnø da, og helt finfint i slaps også, men det er alle fonnene og brøytekantene som det selvfølgelig nesten bare er på min del av byen som ødelegger.

Har nesten bestemt meg for at jeg vil ha en teutonia igjen, enten mistral eller timmy. Kanskje timmy fordi den er så liten og lett og forsvarer å ha en annen vogn i tillegg (kanskje beholde Go isåfall), men jeg vil ha lufthjul, og den må være 07 eller nyere, og ikke marineblå, så det ser vanskelig ut å finne en til grei pris :(

Ellers reiser jeg til Bergen den 17. (med fly :s), så det hadde vært moro å se om vi greide å få til treff med mtl, om dere har tid. Vet jo ikke om jeg får tid selv enda, men :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51228

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
hehe, godt det å få gjort litt i huset også :)
Går nok fint å logge på, ikke vært sååå mye aktivitet her nå uansett så er til å leve med. Tror mange rett og slett har det veldig travelt for tiden :) Ikke vært her så mye jeg heller den siste tiden.

Hadde vært veldig moro med treff om vi fikk det til!!! Vi får vel bare snakkes når det nærmer seg. Jeg skal jobbe en del framover, og har litt planer i romjulen også men noen ledige dager er det :)

Timmy i tillegg høres jo ut som en bra plan! Men om det ikke dukker opp rett type på finn innen rimelig tid må du vel kanskje vurdere noe annet ja. Skal krysse fingrene for at det dukker opp en perfekt en snart!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51230

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg tror nok vi kommer til å ta en liten biltur til heimstaden din ila jula også, jeg pleier å insistere på det når det blir for kjedelig i bygda til sambo, altså to dager i strekk uten bergenstur ;) Men vi får snakkes når det nærmer seg!

Nå tror jeg rett og slett jeg må starte en ny tråd med vogndillemmaet mitt, for nå ha rjeg fått med sambo på ny vogn! jeg fatter ikke hvordan jeg får det til, enten er han utroooolig simpel i forstanden eller så er jeg ekstremt manipulerende og smart :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51231

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kommer du hit må du gi en lyd, da skal jeg iallefall klare å få til ett møte :)

Oi så bra at han er med på ny vogn! Kanskje grunnen ret og slett bare er det at han forstår problemstillingen, og faktisk ser behovet :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51238

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Marihøna mi, endelig er du her også, og ikke bare på mailen min :) Håper du fortsetter begge steder :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51239

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Hei Marihøna!

Så koselig at du er innom igjen. Du har vært savnet!

Men som du sikkert ser er det ikke like mye aktivitet her som det var tidligere, så folk er nok temmelig opptatt om dagen. Jeg savner virkelig den tiden hvor det var mye aktivitet her (men ikke så mye at man ikke hadde kontroll på innlegg osv). Det var vel i vår/sommer det?

Uansett, koselig at du er tilbake. Og jeg håper du kommer innom her av og til.
Jeg er her støtt og stadig, men skriver ikke like mange innlegg som før.

Ja, jeg har vært spent på hvordan GO er på vinterføre. Og nå har du jo fått erfare det. Selvom jeg ikke er noe fan av teutonia selv, vet jeg jo at både timmy og mistral med lufthjul er gode vogner på vinterføre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51243

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så koseliiig! :) Spørs om jeg klarer å holde meg unna nå nei, ihvertfall ikke helt! Savner også den tiden i vår, kanskje vi får en ny glanstid etter jul, så lenge BG lar være å komme med for ettertraktede premier i konkurransene sine :p

Go er absolutt mye bedre enn jeg ahdde trodd på vinterføre altså, det må jeg ha sagt, hadde jeg bodd et annet sted eller i det minste litt mer sentralt hadde jegglatt beholdt den, den er jo til og med super i skogen!
Blir nok mistral eller city cross. Spent på å gå tilbake til vogn uten svingbare hjul :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51245

Enig med vogngal at tiden i våres var helt super her inne, mye aktivitet her men ikke for mye :laugh:

Så gøy å høre at du er fornøyd med go, og at den fungerer i skogen også, synd den ikke var helt optimal for deg nå på vinteren da.
Jeg går jo å sikler litt å den men klarer ikke å selge buggis :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51246

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff, jeg savner også den tiden... Men mest på grunn av årstiden og at det var en evighet igjen av min permisjon ;) Ja, og selvsagt dere også da jenter, men jeg hadde det utrolig stas her i høst også jeg, selv om jeg ikke nådde opp i konkurransen.

Marihøna: DU får vente med å selge Go til etter jul, da kan det jo være du vinner en vogn her, kan selge den og så vips har du en timmy i tillegg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51247

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Hvordan gikk det forresten med deg og vognpose Marihøna?
Fikk du 7 am enfant fra Lilleprinsen tilslutt eller?

Husker du drev og lurte på om du skulle avbestille siden det tok så lang tid. Eller kjøpte du deg den Simpleworld vinterposen (var det ikke den du siklet på?) Har du den ønsker jeg å høre erfaring. Tenkte nemlig å kjøpe den (evt. TTH eller 7 am) i dåpsgave til nevøen min. Ser at vognverden har 30% på Simpleworld på lørdag, så hvis den er fin, tror jeg nok det blir den i lyseblå.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51249

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja for alld el, alltid koselig her inne, men når det blir så mye at jeg ikke klarer å holde følge blir det fristende å melde meg helt ut. Har nemlig oppdaget disse siste ukene at det er utroooooooooolig deilig å ha det ryddig hjemme, å ha hjemmelaget middag hver dag, å rekke å trene og å kose seg med film med den stakkars mannen, ikke BARE sitte her ;)

Vente med å selge Go går ikke, da blir jeg sprø. Jeger joute og trille masse hver eneste dag, og det er helt forferdelig de første 100 meterne fra huset itl byen! bare de 100 meterne alene er nok til å selge vogna,s elv om den er super på alt annet!

Juniprinsesse, ha bugaboo til prinsessen blir for stor (for den er vel litt liten?) og så kjøper du Go! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51250

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
30 % på simpleworld? hmm, det blir ca 600 det! Jepp, da avgjorde du det, det blir nok simpleworld på meg! bare litt vanskelig å velge farge når jeg ikke vet hvilken vogn jeg ender opp med :s Er det på showroomet deres?

Avbestilte 7 Am ja, det blir for mye jåleri for meg med den posen i akkurat brio Go :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51251

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg anbefaler valg av svart vognpose ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51252

hehe marihøna det er sån jeg har tenkt også, kjøpe go når buggis er forliten :)

Ang simplevorld så kjøpte jeg den i brun og jeg elsker den, kjempe fin og delikat.
Jeg så også et det var 30% på posen nå, da er det jo en virkelig god pris. Og så kan man få sett posene først i butikken/showroomet i Grensen.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51253

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
SS det vet jeg, du er posekjedelig altså :p
Svart blir det ikke! Jeg skal ha enten svart eller brun vogn (håper jeg), til nøds grå eller grønn, og da er det kanskje dumt med brun pose om det blir svart eller grå vogn. Så jeg heller fortsatt mot den grønne, men simpleworld hadde jo uendelig med farger, så jeg får ta en titt på lørdag!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51254

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg er kjedelig, takk for den... Men jeg vet det og hehe, det er nok litt fordi jeg er så lei, grenseløst lei, min beigeaktige odenw
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51255

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
MariHønaMedHvitveis skrev:
30 % på simpleworld? hmm, det blir ca 600 det! Jepp, da avgjorde du det, det blir nok simpleworld på meg! bare litt vanskelig å velge farge når jeg ikke vet hvilken vogn jeg ender opp med :s Er det på showroomet deres? :

Ja, de skal visst ha butikk i Oslo sentrum den ene dagen. Syns det er flott, fordi de har flere ukjente merker som man ikke får sett i andre butikker før man evt. bestiller. Ja, det med den lave prisen er det som frister meg mest også nå (siden det er en gave).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51256

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Hei og hopp :)
Travel tid ja! Og enig i at det fort blir for mange timer foran skjermen og at det ikke er så bra for resten av livet :knegg:
Jeg har i det siste virkelig fått øynene opp for city cross og synes det er en LEKKER vogn :glis: Skal da sies at jeg IKKE er teutonia fan ettersom søstra mi har det :P
Og ang vognposer.... ER DET TILBUD PÅ NETTBUTIKKEN ELLER?? BARE NYSGJERRIG ALTSÅ :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51257

synes den grønne simpleworld posen er kjempe fin, enda jeg ikke pleier å være så glad i grønt. Flere som har tenkt seg ditt? tror jeg skal ta en tur jeg også, må jo uansett handle julegaver :) :) :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51260

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
jeg er kjedelig, takk for den... Men jeg vet det og hehe, det er nok litt fordi jeg er så lei, grenseløst lei, min beigeaktige odenw

Spentsmurf skrev:
jeg er kjedelig, takk for den... Men jeg vet det og hehe, det er nok litt fordi jeg er så lei, grenseløst lei, min beigeaktige odenw

Bare vognposekjedelig, du har foreslått svart hveeeeer gang jeg har vurdert vognpose ellerny vogn :laugh: den beige posen ville jo forresten vært nydelig i en brun MB! løp og kjøp!

Akkurat hvor i grensen skal de ha butikk?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51261

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hva liker du ved city cross da, nimmi? Jeg elsker den limited edition happy sheep, men den er umulig å få tak i brukt. Ellers er den helsvarte fin!
Juniprinsesse, har du sett den grønne irl? har veldig lyst på grønn pose! og det passe uansett hvilken vognfarge jeg ender opp med, av de jeg har som alternativer! blir nok absolutt en tur til oslo på meg på lørdag ja, supert tips!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51263

Ja jeg har sett den, den er veldig fin synes jeg.
Du finner adressen på bloggen deres, husker ikke akurat nå hva det var men der var det kart også mener jeg å huske.
www.vognverden.blogspot.com
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51265

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Juniprinsesse: Er den simpleworld posen lun og god rundt hodet (ser jo sånn ut så bildene)? Jeg tenker å kjøpe den til en liten baby på 3 mnd, så syns det er viktig at den er lun rundt hodet.

Har du forresten bilde av den brune posen din? Står jo på nettsiden at fargen er mye mørkere i virkeligheten. Er den liksom sjokoladebrun?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51267

Posen er veldig lun rundt hodet ja, den har ikke hette sån som 7am men veldig lun alikevel. Så er det superpraktis at du kan brette den lille hetten bakover over ryggen så posen ikke sklir. pleier å gjøre det når prinsessen sitter i vognen (hvis det ikke er alt for kaldt da)Når hun sover bretter jeg den tilbake rundt hodet.

jeg liker brunfargen veldig godt, den er kansje litt sjokoladebrun ja, vil tro det ligger bilder på den bloggen jeg linket til, men det er jo ikke altid så lett å se på bilder da. Har faktisk ikke bilde av posen enda, litt treig med sånt om dagen :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51277

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Juniprinsesse: Takk for utfyllende svar. Da blir det nok shopping på meg på lørdag. Gleder meg forresten til å se alle produktene deres irl, for jeg fikk jo ikke reist sist de hadde sånn showroom.

Den grønn fargen som Marihøna snakker om, ser jo også veldig fin ut da.

Marihøna: ut fra kartet ser det ut som butikken dems ligger rett på andre siden av Fru Lyng/Barnas Hus i Citypassasjen (hvis jeg ikke er helt på jordet nå).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51278

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
MariHønaMedHvitveis skrev:
hva liker du ved city cross da, nimmi? Jeg elsker den limited edition happy sheep, men den er umulig å få tak i brukt. Ellers er den helsvarte fin!
Juniprinsesse, har du sett den grønne irl? har veldig lyst på grønn pose! og det passe uansett hvilken vognfarge jeg ender opp med, av de jeg har som alternativer! blir nok absolutt en tur til oslo på meg på lørdag ja, supert tips!
Jeg liker at den er lett, vendbar, lang liggelengde. Veldig lur kalesje på emm siden du kan dra den langt fram :) Nå som stoffet er vann og vindtett er jo det og supert :) Lun vogn som er et must på vinterstid får unger under ett år synes jeg :)
Har ikke sett happy sheep....nysgjerring nå! Bilde?? Jeg liker den lilla veldig godt og den pink check el hva den nå heter :)

Fant happy sheep nå- den var fin! :laugh:
Siste endring: 14 år 4 måneder siden av nimmi.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51288

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vogngal, mener du inne i passasjen altså? Hurra, ny pose på meg på søndag, og det bare steinkast fra kaffebrenneriet og stockfleths og fru lyng, det blir en superdag :cheer:

Mistral er også veldig lun da, det er noe av det jeg liker best med den. og derfor har jeg egentlig trodd at Cc ikke er det, fordi kalesjen ser så firkantet ut? litt a la tfk, bare ikke i nærheten så åpen selvfølgelig.

Nå som stoffet er vann-og vindtett sier du, hvilken årsmodell ble det innført? i tilfelle jeg kjøper brukt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51289

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Nei synes nå ikke kaslesjen er firkantet?? Synes emm er veldig runde :knegg: Jeg synes teutonia er så små i sittedelen, her er emm mye bedre.
ProtexTM
På alle våre vogner fra modellår 2009 (utenom Smart og Leatherettevogner) bruker vi ProtexTM tekstiler. Protex tekstiler er ikke bare skitt- og sterkt vannavvisende, men beskytter også mot sol, vind och kulde. Kjenn på tekstilen og drypp gjerne litt vann på det, da ser du hva Protex innebærer. Men mest av alt kommer du ha nytte av det når barnet gleder seg med å leke ute tross ruskevær, eller n,år du blir overrasket av en regnskur. Selv om våre vogner er utrustet med ProtexTM tekstiler som er sterkt vannavvisende, anbefaler vi alltid at du bruker regnrekket ved regn. Dette for at unngå at regn blandet med skitt trenger inn igjennom sømmene noe som kan lage flekker på innerstoffet. Det er også viktig at du lufter og tørker vognen ordentlig for å unngå muggskader og for å beholde din vogn fresh lenge.
:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51290

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
høres veldig bra ut! Rakk ikke idag, men i morgen skal jeg definitivt kose meg på den lokale vognbutikken :lol:

Hører veldig mye om at teutonia er korte i setet ja, har hatt 3 stykker, men da var jo S under året. Men allikevel, hun er som sagt fortsatt litt liten ift alderen, så jeg er ikke sikker på om det gjør noe.

Er kjempeskeptisk til de hjulene til CC, det er vel det største aberet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51292

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Marihøna: Nei, ikke inni selve passasjen, men på andre siden av Grensen. Å, jeg er alltid så dårlig på å forklare :(

Men se på kartet her: vognverden.blogspot.com/2009/12/velkomme...n-verden-med-et.html

Ligger ikke Fru Lyng der hvor S´en i Løplabbet AS står? Står forresten at det er ved siden av Hi-Fi klubben, uten at jeg vet hvor det er da :laugh: Og det er visst bare åpent på lørdag, så at du skrev søndag litt høyere opp her.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51297

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:blink: ikke gi meg kart, jeg skjøøøøønnner bare ikke kart. Jeg er arvelig belastet, mamma fulgte et hårstrå som lå klemt mellom kart og plaslomme en gang, trodde det var en merket sykkelsti på kartet :laugh:

Lørdag ja, skrev bare feil. Må si jeg er spent! og skikkelig usikker på fargevalg i og med at jeg ikke vet hvilken farge jeg ender med på vogn. men grønt er vel safe, passer til sort, grått, brunt, lilla?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51301

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
:laugh: :laugh: :laugh:

Vi får håpe det står skilt uti Grensen vi da :laugh: Siden jeg er dårlig på å forklare, og du ikke klarer å lese kart :laugh:

Men det er i hvertfall inngangen ved siden av den hi-fi klubben og opp i 3 etasje. Kanskje vi møtes tilfeldig utenfor, på desperat jakt etter vognposene :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51302

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: jeg tror jeg skal klare det, men tror jeg lagrer det tlfnummeret som står på siden deres i tilfelle :whistle:
Lurer litt på å kjøpe to poser jeg :s nei, roe ned, får vel se dem først, kanskje :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51322

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg kjenner jeg godt kunne tenkt meg en oslotur ja :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51324

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
du får si fra om det er noe du vet du vil ha, så fikser vi det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51327

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe... Tviler ikke... jeg tror jeg bør holde meg i skinnet... Jeg eier alt for mye som jeg gjør. Men takk for tilbudet! Snille du!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51328

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, tror det kan bli farlig å dra dit på lørdag ja. :)

Jeg skal jo bare ha en gave, så får lukke øynene for alle de andre produktene. Jeg jo i og for seg handlet utrolig mye fra vognverden, så kanskje på tide å bruke pengene mine på noe annet. Og vi bruker jo nesten ikke vogn lenger, og de har vel ikke så mange produkter som ikke er relatert til vogn akkurat :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51330

Vet ikke om jeg er noe bedre til å forklare men det ligger rett ved siden av Rafens og der står det skilt til hifi klubben på ett gjerde. De driver å bygger noe der nå så man må gå inn i smuget bak byggeplassen på en måte der er nummer 18. Så hvis det ikke er skiltet til vognverden er det skilt til hifi klubben. Flaks jeg gikk forbi der i dag da og fant ut hvor det er. :laugh: Lykke til jenter, kansje vi sees :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51331

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ahaa! da er jeg med! Jeg har jo ikke bodd i oslo på tre år, og det i kombinasjon med dårlig retningssans, dårlig hukommelse og dårlig abstrakt tolkning ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51334

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Marihøna: Du hadde vært hos lilleprinsen ikke sant?
Er det sånn at de har butikk så man kan se alle varene, eller kan man bare komme å hente det man har bestilt? De har jo et enormt utvalg, så det hadde vært gøy å ta en tur hvis man kunne se alle produktene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51350

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hei, nei jeg avbestilte posen, så har ikke vært der. Men en gang i fjor drev jeg og mailet med henne ang å få byttet trekk på mistralen min, og da var det ihvertfall bare å avtale tid for å komme og se.
Så man får helt sikkert komme hvis det er noe man ønsker å se, så får man jo tittet på alt det andre hun har i tillegg :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51362

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Koselig du er tilbake Marihøna :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51387

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, lurer på om jeg skal finne en unnskyldning på en oslotur jeg :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51388

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Spentsmurf: høres ut som en god ide, så kan du dra på shopping med oss :)

Og en god unnskyldnig: det er snart jul, og da må man ha julegaver :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51392

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe :P

Jeg har igjen en julegave, det stemmer det, men spørs om den kan kjøpes akkurat der da :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51396

Er det mange som skal på lørdag? Jeg tror jeg må ta en tur ja :) Du får ta en tur du også spentsmurf, det er jo uansett gøy å få sett prouktene de har :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51399

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Dere er så heldige!!! Jeg vil også :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51409

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg kjøpte s3 min hos lilleprinsen, og ja, man får sett det man vil der. Hun har alle varene i garsjen og på loftet i garasjen, så hun henter og er utrolig behjelpelig. Var i alle fall slik da vi var der i 2008 ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51417

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Takk for info Spentsmurf: mulig jeg må ta en tur dit en dag. Litt morsomt at hun har alt i garasjen da :laugh: :laugh: :laugh: Tenk en garasje stappfull med barnestæsj da, det liker vi :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51419

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det må være drømmen! Men husk å si fra at du kommer da ;) For hun må jo være hjemme ;)

Mhmv: Til lillavogn må jeg bare si at svart pose er veldig stilig :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51420

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
morsommen du! Hmnei nå må jeg legge hodet i bløt ser jeg. Lurer på om lilla vogn og cherry blossom strollershopperen blir litt mye? men det er grønt i strollershopperen, så grønn pose er fortsatt legitimt hvis jeg beholder strollershopperen :p

Nei, men hva passer til lilla, kan jeg ha brun pose?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51423

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, brun pose passer vel fint i lilla vogn.

Nå må jeg google litt, så jeg får sett hvordan den nye vognen din ser ut.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51424

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
er innmari spent på fargen selv faktisk. For jeg har jo hatt den mørkgrønne, og den er mye finere irl enn på bildene! Håper lillafargen er litt mindre blå enn på bildet. Den er nederst, sist :)

www.teutonia.de/dessins/dessins-2010/fashion-dessins.html

Men jeg har fortsatt lyst på den grønne simpleworldposen jeg da..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51426

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men innimellom lurer jeg på om jeg ikke burde tat brun istedet :s Men brun er for meg Timmyfarge, evt spirit, aldri sett en brun mistral jeg. Håper den lilla er fin :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51427

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg syns lilla fargen ser veldig fin ut jeg. Men helt enig at fargene på produsentbildene til Teutonia ikke alltid stemmer med virkeligheten. Ja, den mørkegrønne du hadde var jo mye finere irl enn på bildene.

Blir spennende å se bilder av vognen din. Gleder meg.

Jeg er veldig glad i brunfargen til teutonia jeg da, og har sett mange mistraler her i Oslo i brun.
Brun er kanskje litt lettere å matche med vognposer etc, men den lilla var jo utrolig fresh da.

Er du glad i farger, kan det jo hende at grønn pose går i lilla vogn. Den simpleworld posen hadde vel en ganske dus grønnfarge, hadde den ikke? Men vanskelig å si siden jeg verken har sett posen eller vognen i virkeligheten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51429

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nå ble jeg usikker gitt. Jeg har jo alltid elsket brunfargen til teutonia. og drømt om en ny brun teutonia :s Men så har jeg drømt leeenge om lilla happy også. IK.

Men jeg kan jo ha brunt seat insert feks. og-eller brun pose. Eller grønn pose ;) hjelpemeg så ubesluttsom! blir godt å komme påshowroom og få sett posene ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:heihei Marihøna!!! 14 år 4 måneder siden #51437

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe... beslutningsvegring?

Jeg velger og ikke kommentere fargene jeg, men det er fordi jeg har fargevegring.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.470 sekunder