Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende!

Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #45998

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Sånn som ligger øverst på kategorien som alle kan legge inn bilder og så er det så lett å gå inn og se. Sånn stelleveskegalleri og lignende som liksom liger øverst hvis dere skjønner? Slik som det er på VD, det liker jeg! Flere?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46014

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Klistret tråd mener du nok.. vi har fått klistret noen tråder nå i det siste. Men her er det jo eget forum kun for billedtråder da, det er jo bare å starte en der. Faren etterhvert er vel at hele førstesida i en kat. blir klistret med alle de dillene vi vil ha bilder av :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46025

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe tror det kan bli mange klistrede tråder ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46039

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff, nå kjenner jeg meg litt negativ jeg da, men jeg håper vi ikke får for mange slike tråder, for da blir det litt "pes" å finne skravletrådene ;) Men altså, jeg har sagt det tidligere et sted at jeg ønsker meg en poseoversikt, tror jeg skrev det blant annet under velg riktigbarnevogn kommentarene :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46043

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Men hvis det er en tråd for vogner, en for poser og en for stellevesker tar jo ikke det så mye plass? Trenger jo ikke være for all annen dillegalskap liksom, bare det som angår barnevogner :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46044

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
veit ikke hva en klistret tråd er jeg :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46062

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp, det er jo rene bildetråder for hvert banevognmerke, så kan jo bare lage dette under bildetrådkategorien :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46318

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Jepp, det er jo rene bildetråder for hvert banevognmerke, så kan jo bare lage dette under bildetrådkategorien :)

Litt enig i denne !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46325

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:) Og det er gjort, og mange bilder er lagt inn :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Savner rene bildetråder for vogner, poser, stellevesker og lignende! 14 år 6 måneder siden #46326

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.637 sekunder