Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden En ny God morgen link...den forrige virket ikke :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: En ny God morgen link...den forrige virket ikke :)

En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4385

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
God morgen alle sammen :)
Her våknet jeg opp til strålende sol, og knall blå himmel :cheer:
Det er så herlig med vår!
Merker temperaturen begynner å endre seg også nå, det blir mildere og mildere.... DEILIG!!! :cheer:

I slik vær får jeg alltid så lyst til å henge ut dynene til lufting, henge klær ut på tørkesnora....alt for å suge våren inn i huset.

Det hadde vært perfekt med en trilletur idag, men med syke barn blir det vel bare med tanken...Heldigvis er det masse fine dager foran oss, det føles mye værre å måtte holde seg inne en av de siste fine sommerdagene.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4386

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
God morgen!
Nydelig vær her og, om enn litt kaldt.. -4.5 grader.
Blir kort dag på jobben her, minien skal på 1-års kontroll kl.13, og vi blir bare hjemme etter det.
Litt småpjusk, hoster og snørrer. Målte til 37,8 da vi stod opp, så får se hvordan det går utover dagen. Forsåvidt greit å skulle til gratis legesjekk da :)

Ønsker god bedring til dine små:)
Og en fortreffelig dag!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4387

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
God ettermiddag:laugh:

Nydelig vær her også, fremdeles litt kald vind og kaldt når solen forsvinner, men varmt og godt i solen. Kjenner faktisk duften av vår:) Og det er godt for kropp og sjel:)

Eneste negative er at jeg allerede kjenner allergien, så må vel igang på medisiner snart vil jeg tro.

Sitter for øyeblikket å skriver på obligatorisk oppgave som skal leveres torsdag, og den er rett og slett j***** men det går vel på ett vis det også:) Håper det er like fint på torsdag og fredag så vi får nyte været!:)

God bedring til den/de syke!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4393

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
Hei og hopp her er eg=)

søndag natt fekk eg sjølvsagt spysykja...men har faktisk klart å ikkje smitte ungane=) so da er eg veldig fornøgd med=)Så i går åt eg ingenting,men har klart å få i meg litt i dag...heldigvis...gjekk ned 2 kg då...på 1.5 dag....:(

Elles har eg og minsten vore ute og trilla turar i dag...var vel ute 3 ganger...hehe..orka ikkje å trilla så langt om gangen!!Så var eg på eit møte,og no søve alle 3 ungane,og eg nyter stillheiten..Mannen er på møte på jobben!!!

I måro skal eg på jobb....!!so får snart hoppe i seng og tenker eg...!!:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4394

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Lykke til med oppgaven MammasLilleVidunder:cheer: Du er råtøff som tar det studiet.
God bedring til Hønemor og Turid.

Her begynner prinsessa å bli litt bedre, mens minsteskatt er dårlig enda stakkars.
Håper ikke flere barn og voksne blir dårlige, vi skal bort i helga...så det passer slettes ikke.

Har forresten alle dere fått likningen? Jeg og mannen føler vi er de eneste i verden som ikke har fått :P
Jeg er bare så nysgjerrig på om vi får noe igjen eller ikke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4408

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Plummis skrev:
Har forresten alle dere fått likningen? Jeg og mannen føler vi er de eneste i verden som ikke har fått :P
Jeg er bare så nysgjerrig på om vi får noe igjen eller ikke.

Du kan jo sjekke på altinn, da :) der ligger jo alt klart, for alle tror jeg?... tror du kan bruke de personlige pinkodene som alle fikk tilsendt for en stund siden. Kjenner følelsen med nysgjerrighet! her i huset er vi like nysgjerrige. hehe
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4409

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kan ikke huske å ha fått de kodene heller.... hmmm... Kanskje jeg får ringe å etterlyse diverse på likningskontoret i morgen.
Godt det er flere som må teste nysgjerrigheten sin ihvertfall :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4425

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fryktelig nyskjerrig jeg også:) Og husker heller ikke hvor jeg har gjort av de kodene...Sikkert ikke lurt å glemme det, de skal jo brukes for flere ting...:)
Vet at jeg får igjen litt, men tjente så lite i fjor så blir bare noen tusenlapper men det er så absolutt bedre enn å få smell:)

Hvordan går det med de syke barna deres? På bedringens vei? Håper dere slipper mer sykdom på en stund!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4428

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Godt det ikke bare er meg som ikke har styr på de kodene :laugh:
Prøvde å ringe likningskontoret idag, og valgte å bli ringt tilbake. Det var kl 1300 idag....nå er kl 1920...og ingen telefon enda!
Må vel innse det ikke blir idag :laugh:

Datteren min på snart 3 er ikke frisk enda...det var enda en runde med oppkast idag. Men enda eklere...idag på formiddagen ble hun plutselig helt blå på leppene...sånn ordentlig knallblå. Vi ringte selvfølgelig rett til legen, dro ut og fikk sjekket henne....men da var selvfølgelig blåfargen nesten forsvunnet, og legen fant ikke noe galt...annet enn at hun var veldig medtatt etter å ha vært så mye syk!
Om hun blir blå flere ganger må vi ha en mer omfattende undersøkelse..

Hvordan gikk det med innleveringen idag?
Får du litt pause nå før neste eksamen eller innlevering?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4433

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Huff så ekkelt:( Stakkars liten, spy så mye. Får håpe det at hun ble blå bare er en reaksjon på sykdommen, og at det blir med den ene gangen. Er så utrolig skummelt når sånne ting skjer, men heldigvis er det jo oftest ikke noe farlig.

Leverte klokka 04.00 i natt, så er TRØTT idag selv om jeg sov mens ungene var i bhg. Var innleveringsfrist kl.09 så måtte bare bli ferdig i natt. Så utrolig glad for å være ferdig, verste oppgaven jeg noen gang har hatt. Både kjedelig og vanskelig:(
Men nå er det over:)

Har ikke så mye pause nei, skoleeksamen 24 april:laugh:
Går i ett i år, blir heldigvis roligere neste år, selv om fagene er mer omfattende får vi roet oss mer. Mye mindre obligatorisk. Så gleder meg til det:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4434

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kl 0400!!??? :blink: :S
Oi! Ikke rart du er trøtt! Herlig å ha det bak seg sikkert ja :)
Var ikke lange pausen du fikk heller...men fytti for et tøft studie du tar!
Regner med snart øyelokkene dine ikke klarer å holde seg åpne lenger..

Heldigvis er det vanligvis ikke noe alvorlig med disse små :) Men man er jo så liiiivredd for at det skal skje dem noe!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:En ny God morgen link...den forrige virket ikke :) 15 år 1 måned siden #4435

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tunge øyelokk nå ja:cheer: Skal snart legge meg. Var ute og gikk tur nå, og det blåste så sinnsykt kaldt så da frister det enda mer å krabbe under dynen:laugh:

Synes studiet har gått greit, men i år kjenner jeg på at det er ganske tøft ja. Er så utrolig intensivt. Men venter på bedring:laugh: Og så får jeg forhåpentligvis en jobb jeg trives i etterpå, viktig det og:)

Man blir utrolig redd for de søte små ja! Så ekketl når det skjer sånn uvanlige ting. Men godt at dere fikk kommet dere raskt til legen. Betryggende å ha fått sjekket de skikkelig hvertfall!
Håper hun blir frisk snart stakkars liten, ikke lett for en liten kropp å være syk så lenge:(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.662 sekunder