Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Nå er det kveld :) Hvor er dere?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nå er det kveld :) Hvor er dere?

Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3945

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :)
Skravlesyk her.
Det går masse gøy på tv i kveld, men håper dere klarer å rive dere litt løs :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3946

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Ja altså her er det store diskusjoner om det blir Ungkaren eller Paradise Hotell :-D Altså valget mellom søppel eller mer søppel hihi..
Også er jeg litt småkvalm etter å ha stappet i meg en 15-biter med sushi. Ugh.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3949

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: Her blir det ungkaren....selv om jeg vet mannen helst ville sett paradise :)

Og sushi :cheer: mmmm...det er godt!! Det tror jeg at jeg må få kjøpt meg i morgen, har ikke spist det på lenge.
Skulle ønske jeg klarte å lage det selv. Det ser liksom så enkelt ut, men frykter det ikke er det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3950

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sitter her med migrene så blir ikke mye skravling på meg:( Måtte bare en liten tur innom nå som medisinen har begynt å virke, men det er ikke noe særlig å sitte hverken foran tv eller pc nå, så blir ikke noe ungkaren på meg heller:(

Men håper det blir litt flere her inne i kveld da som kan holde dere med selskap:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3951

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
ÅH stakkars! Migrene.. Kjenner flere som er plaget med det, så jeg har forstått det er grusomt!
Håper medisinen virker slik at du blir bedre kjapt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3953

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Medisin pleier å hjelpe fort, og bare jeg får sovet litt så går det over. Er allerede blitt såpass at det er blitt litt vanskelig å komme seg ut herfra:)
Men migrene er noe dritt. Heldigvis er jeg ikke blandt de som blir hardest rammet, så skal vel ikke klage:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3957

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Godt det hjelper fort da :) Håper du blir skikkelig skravleklar i løpet av kvelden!
Sitter og veksler mellom å kikke her og på tvn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3963

Håper migrenen går fort over MammasLilleVidunder :)

Jeg har vert å tatt sol for førset gang på 2 år. Var deilig. Ungkaren må jeg se på søndag, glemte det helt.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3965

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Så herlig å ta sol :) Det burde jeg være flinkere til her også!
Kjedelig å møte sommeren med kritthvite legger....som jeg egentlig gjør hvert år da men.. :laugh:

Må innrømme at jeg ikke kikket så masse på ungkaren her heller, det stod på i bakgrunnen, men jeg syntes fyren er så uspiselig at jeg faktisk har problemer med å kikke for lenge av gangen:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3968

Kjenner til den ;) Men nå skal jeg ta sol fast, så i år går jeg sommeren i møte med brune legger :D Skal i bryllup i begynnelsen av juni, så da vil jeg ha litt farge.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3971

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Bryllup ja, da vil man føle seg litt fin :)
Det er finere med brune enn blåhvite legger...det er ikke til å komme bort i fra :)
Skal du ha med Lucas?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3974

Definitivt :) Vertfall om kjolen er knelang, noe jeg håper.

Lucas skal ikke være med. Mamma og pappa skal ha han. Jeg reiser sent frdags kveld og kommer tilbake søndags formiddag. Blir første gangen jeg er skikkelig vekke fra han, gruer meg litt til akkurat det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3978

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Alltid rart den første gangen man er borte fra dem :dry:
Men jeg skal love deg lillegutten kommer til å storkose seg, det er bare du som tenker på det :)
Man har så utrolig godt av å være ute en tur uten barn :)
Kjempekoselig for besteforeldrene å kunne ha han på overnattning også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3985

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Solarium kunne jeg også trengt... Er ikke så fargerikt utstyrt fra naturens side:laugh: :laugh:
Og om man skal noe spesielt er dedt ihvertfall kjekt å ha litt farge. Akkurat nå er det de 10 ekstra kg som bekymrer meg mest, men tror nok at jeg må ta noen runder med sol før sommeren setter inn jeg også:)

Angående det å reise fra barnet så er det ofte verre å tenke på det på forhånd enn når man faktisk er reist. Da skjer det ofte så mye uansett, og jeg tror både mor og barn har veldig godt av det(forutsatt at barnet er hos noen de kjenner selvsagt =)). Flott om besteforeldrene vil stille opp og at barnet kan være der innimellom for det gir ofte en fin kontakt mellom besteforeldre og barnebarn om de får litt egentid også:) Og det kommer jo oss foreldre til gode også, på mange måter:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3996

Når man får barn og ikke har tid til kroppen lengre burde det følge med evig gyllenbrun farge og en knapp der man kunne skru vekta opp/ned etter det som passer :P

Dere snakker av erfaring, så dere har sikkert helt rett :) Vet jo at Lucas kommer til å ha det supert med mamma og pappa. Det er de han kjenner best utenom meg :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #3998

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Da kan du nok ta det helt med ro. De kommer til å få det supert, både foreldrene dine og Lucas:) Og håper du klarer å slappe av og kose deg du også:)

Første gangen jeg var borte fra eldste mer enn en natt var da jeg lå på barsel med minsten, syntes nesten det var verre enn å reise på tur. Hadde mye mer tenketid der:laugh:

Første gang jeg reiste fra guttene mine føltes det litt rart med en gang, og tenkte jo litt på dem, men de var hos mine foreldre og visste at de hadde det supert der så klarte å slappe av og nyte det å ha litt tid for meg selv igjen. Bare være meg selv, det var helt uvant, men utrolig deilig:)

Den vekt og fargereguleringsknappen hadde vært noe ja:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #4004

Skal klare å kose meg :) Er den første venninnen min som gifter seg, det må bare bli en fantastisk helg ;)
Skjønner godt det var verre enn å reise bort om du var på barsel første gang. Er jo så mye dødtid. Jeg satt og såg på klokka hele dagen og ventet på besøkstid :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #4009

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, gjorde jeg også:) Bor ett stykke fra sykehuset så fikk kun besøk på kveldene + samboeren noen timer midt på dagen de to første dagene. Ble laaaange dager. Var overlykkelig når følling-testen (hvis jeg husker rett navn..) var tatt og vi kunne reise hjem:)

Med førstemann kunne jo samboeren være der hele tiden + at jeg var i elendig form så da var det helt ok å være der, men sist gang var kjedelig. Om jeg får en tredje så kommer jeg til å reise hjem så fort som overhode mulig, og heller reise tilbake for den testen.

Så koselig og spesielt det blir med første venninnebryllupet:) Blir nok en veldig kjekk og spesiell kveld ja:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er det kveld :) Hvor er dere? 15 år 1 måned siden #4025

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :) Kjenner til det med barsel ja! Dagene der gikk jo såååå tregt, samtidig som de var veldig koselig :)
Jeg ville også ha besøk hele hele tiden, og det fikk jeg og stort sett....sykehuset er ikke mange minuttene unna der vi bor.
Her er jeg blitt så gammel (*knis*) at jeg har vært i maaange venninnebryllup. Jeg har til og med hatt to egne :laugh:
Bryllup er utrolig koselig....men jeg har ikke planer om å gifte meg en tredje gang :laugh:
Har vel litt med at jeg er så vannvittig fornøyd med han jeg giftet meg med sist da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.665 sekunder