Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Torsdagsformiddag :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Torsdagsformiddag :)

Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3915

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
God morgen alle sammen :)
Her er det grått og trist ute, så jeg får prøve å gjøre det litt koselig inne.
Ikke noen andre planer enn å kjøpe sko og vårdresser til barna..men shopping er alltid planer nok for en dag :laugh: Skulle bare ønske jeg hadde ei lommebok som stod i stil til shoppingbehovet mitt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3919

God morgen :) Er grått og trist her og idag, frister ikke å gjøre noe som helst. Torsdager går vi alltid i svømmehallen, men idag er Lucas forkjøla.

Kos deg masse på shopping plummis, håper du finner det du leter etter.

Ha en fin dag alle sammen :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3924

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Shopping er alltid moro, og det kan godt gå med litt tid på det:)
Skulle også ønske lommeboken var litt tykkere, men vårdresser og sko må de jo ha:)

Som nevnt kan jeg absolutt anbefale deg å ta en titt på de helly hansen dressene om du har en coop obs i nærheten! Om du må betale full pris kan du jo like godt kjøpe reima som du vet er bra :P

Reflex hadde også fått inn fine dresser nå, så ikke på jentedressene men til gutter var den både i mellomblå og marine med samme mønster på begge. KOster 399 i utgangspunktet, men hadde tilbud nå til 499 for dressen + fleecesett:) Er litt skeptisk siden den vi har pustet så dårlig, men den er jo noen år gammel nå så om de er bedre er det absolutt ett bra alternativ:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3933

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja noe MÅ man jo shoppe også da ;)
Men det er bare sååå mye jeg må ha akkurat nå...
Jeg må ha ny vogn, bilsete, vårdresser, vårsko....og helst litt klær til barna også...men det kan jeg ta litt etter litt..
Glad jeg fikk kjøpt ei vårjakke til hun på 2,5 i hvertfall :) Da var det en ting unnagjort!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3954

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Blir ofte sånn at det samler seg opp litt, spesielt vår og høst.
Greit å ha fått unna vårjakke ja, den kan det jo blir bruk for veldig snart:) Våknet opp til SNØ her i dag, og ble litt småsur men håper og tror det var siste rest av vinteren:)

Lego klærne pleier å være kjempefine, så er sikkert en flott jakke du har fått i hus:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3960

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det er dyrt med storinnkjøp :) Men såå gøy da!
Jakka var kjempefin. Veldig enkel, men fin :)
Skal se om jeg ikke får lagt ut et bilde.
Vi skulle lagt ut bilder av det vi shopper, jeg blir jo alltid så nysgjerrig på hva alle andre shopper :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3976

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
God formiddag jenter!
Her er det fullt hus og stormende jubel:) Har besøk av venninne (fadder til Andreas) og hennes to smågutter på 2,5 år og 14 mnd:)
De ligger nede og prøver å blunde litt nå, mens min kar ligger ute i vogna og sover. Så benytter sjansen til litt pc-nørding ;)
Ellers så er det planlegging av bursdagsfeiring på agendaen, barnebursdag i morgen, og litt familie på søndag :) (på selve dagen)
Tenkte sjokoladekake m/nonstop og et fruktfat med oppskjært frukt.. Tror dere det blir bra? :)

Her er det overskyet men fin temperatur på rundt 3-4 pluss, så vi får vel dra ungene med ut en tur etter lunch :)
Ha en fin helg alle sammen!:kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3979

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Koselig med venninnebesøk :)
Og ja, du har jo stor feiring i helga!! :) Det høres helt perfekt ut med sjokoladekake og fruktfat...det er jo det som er best jo!
Leker lille prinsen din med barna til venninnen din? Han er vel kanskje litt liten til til det, men jeg merker min lille såvidt har begynt å sette pris på å leke med andre barn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3981

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Ja han gjør det :)
Har sett han i bhg og der han og en litt eldre gutt sendte ball med hverandre. Kjempegøy! Han blir liksom så stor gutt da hehe.. ( snufs.. hvor er det blitt av den lille babyen min??) :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #3989

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
1-årsdags feiring er stort:) Hørtes supert ut med kake og fruktfat ja:)

Synes også guttene mine ble så store når jeg så dem i barnehagen. Så plutslig så store ut, og kunne så mye jeg ikke tenkte over. Så ser man dem kanskje litt mer som en person, som faktisk har sitt eget liv. Det er både trist og veldig godt på samme tid:)

Vi burde kanskje hatt en liten shoppetråd ja, kan jo være litt inspirasjon i det:) Men skal ærlig innrømme at jeg er så lite teknisk at jeg ikke aner hvordan jeg legger inn bildene:laugh: Kanskje jeg får spørre mannen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #4010

Så kjekt med 1års feiring og besøk Kreps :)

Shoppingtråd hadde vert gøy! Er flink på og shoppe ;) Og det er ikke så vanskelig å legge inn bilder MammasLilleVidunder. Ligger det allerede et bilde av det du har kjøpt på nett, høyreklikker du på bildet og velger "Kopier bildeadresse". Lim inn bildeadressen i innlegget, marker den og trykk på Img knappen :)

Jeg bestilte f.eks denne mobilen sist uke, og igår kom den;

Min 4 år gamle mobil var blitt så handikappa at jeg måtte ha ny.

Men tilbake til bildene. Når jeg skal bruke bilder fra pcen, laster jeg de opp på photobucket.com/ . Det er gratis og registrere seg, og du kan beskjære, endre størrelse, justere kontrast osv. Derifra kopierer du bare linken som heter IMG code (den nederste linken som kommer opp når du holder musen over det aktuelle bildet), og limer den inn i innlegget :)

Velg bildefilen du vil legge ved funksjonen her har jeg ikke prøvd, men da går det vell bare med 1 bilde pr innlegg?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #4013

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tusen takk for god informasjon! Det hørtes jo ikke så vanskelig ut det, om det er like enkelt som det ser ut til:) Skal forsøke en dag når jeg har bilder klare på pcen!

Tøff mobil du har kjøpt, var den jeg ville ha også men var utsolgt når jeg skulle kjøpe og kunne ikke vente så måtte ta en annen. Men den er grei den også:)
Og 4 år var lenge! Mine varer max 2 år, men så er jeg usedvalig klumsete og slepphendt også:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #4018

Håper du får det til da. Om det er noe du ikke forstår når du prøver er det bare og spørre, så skal jeg prøve og forklare bedre :)

Mobilen var litt tøff ja :D Er i en helt annen divisjon enn min gamle klump. 4 år er egentlig ganske lenge, vertfall etter alt telefonenhar vert med på. Ett opplevelsesrikt år i Finnmark, mitt mest utsvevende år, rekruttskole med krigens krav, feltuke og alt annet som hører til, livet i sjøforsvaret og 9,5 mnd med Lucas som putter alt han får tak på i munnen. Var vell helst sistnevnte som tok knekken på den til slutt ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #4028

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja vi lager en egen shoppingtråd :cheer: :cheer:
Gleder meg til å se bilder av alt dere andre shopper!!
Vi legger inn både stort og smått, *kremt* sånn minus dagligvarer og sånn da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #4044

Haha, hadde blitt litt mye med dagligvarer :laugh:

Blir bra dette. Kanskje vi blir litt inspirerte av hverandre også ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Torsdagsformiddag :) 15 år 1 måned siden #4045

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har shoppet littegrann idag, så jeg burde egentlig bare smelle igang å ta bilder og legge inn på shoppetråden.
Får se om jeg får somlet meg til det i løpet av kvelden ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.666 sekunder