Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden 12 oktober 2009
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: 12 oktober 2009

12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38307

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38321

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Jeg tror vi må være tvilling hjem LogK :( Ikke bare brukte jeg en og en halv time i gårkveld på å få lillemor til å ta natta. Men natta ble jo et kapittel for seg :S
Først fikk ho pupp i halv ett ett tiden. Jeg har hosye og er snørrete og kjente jo sef at en hostekule var på vei mens hun fikk mat. Prøver desperat å holde igjen, svelge, holde pusten, brekker meg nesten, men det må jo komme host uansett hva man prøver på :( Litt gråt av lillemor, men så gikk det greit.
Springer så langt unna jeg kan (vårt soverom) for å hoste meg ferdig, og vekker jo sef mannen. Ti på tre gråter storebror og nekter å legge seg ned. Vil ha mamma. Prøver å ha han sammen med oss og i sin seng igjen i halvannen time mens jeg fortvilt prøver å holde igjen mine såre host. Storebror sovner tilslutt i halvfem-fem tiden. jeg oppe og gir lillesøster smokken noen ganger. dupper litt. halv seks er det liv i lillemor igjen. Bæsj og så pupp-kanskje hun sovner? NEI :(

Så ikke mye søvn her i huset heller. Og vi har en storebror som våkner mellom 5-6 til vanlig i tillegg til sin nattlige konsert. Lillemor bruker å være våken på natta og, men har vært flink de siste par nettene. Og hun står jo sef opp sammen med sin høglytte storebror ;)
Så dagen i dag skal kun overleves (ja også har jeg begynt å strikke en lue) :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38323

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Of nimmi !!
Min dypeste medfølelse !
Jeg trodde jeg skulle gå i vranga her da k var runt 8-9 mnd og vi fortsatt var oppe i 8-10 amminger pr natt :dåne: Nå sovner hun hvertfall greit, men er jo oppe før fuglene har tenkt å fise :P L har sovet rundt, avbrutt av 1 amming fra 2 mnd alder, til 11 mnd da slutta vi med nattamming. Men etter at K kom, har hennes soving gått så som så med. :S

Våkner flere ganger pr natt, og så opp sammen med lillesøster, siden hennes alarm vekker alt innen mils radius :humre:

Jeg har også noen strikkeprosjekter liggende ! :)
En Gråtass kjole, ermene til en setesdalskofte (bolen er ferdig) og noe annet dill.. men akk.. blir jo aldri ferdig.. heehee
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38326

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
Of nimmi !!
Min dypeste medfølelse !
Jeg trodde jeg skulle gå i vranga her da k var runt 8-9 mnd og vi fortsatt var oppe i 8-10 amminger pr natt :dåne: Nå sovner hun hvertfall greit, men er jo oppe før fuglene har tenkt å fise :P L har sovet rundt, avbrutt av 1 amming fra 2 mnd alder, til 11 mnd da slutta vi med nattamming. Men etter at K kom, har hennes soving gått så som så med. :S

Våkner flere ganger pr natt, og så opp sammen med lillesøster, siden hennes alarm vekker alt innen mils radius :humre:

Jeg har også noen strikkeprosjekter liggende ! :)
En Gråtass kjole, ermene til en setesdalskofte (bolen er ferdig) og noe annet dill.. men akk.. blir jo aldri ferdig.. heehee
Ja vi lister oss rundt når de søte små sover :P Nei at barn sover 12 timer om natta er for oss en myte. Og stakkars storebror som blir hysjet på døgnet rundt :(
Men det er så deilig med småbarnstiden AT VI VET DET GÅR OVER :laugh: Og det før vi kanskje selv vil :blink: Nei sove får vi gjøre når vi er gamle ;)
Har hatt skikkelig strikkedilla det siste året, mange kjoler bukser og jakker fra nøstebarn er blitt produsert til lille tullla mi ;) Kan ikke strikke så det er en genial bok for sånne som meg. Skal kjøpe garn og strikke lue til gubben. Da med en helt ny og ukjent oppskrift :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38327

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehe, ja det er en liten trøst at det går over. Samtidig er det så mye med den tiden jeg ville hatt lenger, men når det kommer til sovingen er det greit de blir eldre :knegg:

Om du har produsert masse NB tøy, så kan du absolutt strikke.. Hehe :)
Jeg har strikket en del oppover, men lærte meg det ikke før i "voksen" alder, og jeg har en tendens til aldri å bli ferdig... :humre: I våres hadde jeg dilla på å strikke vester til L i nydelig Dale Lerke garn. Super vest og oppskrift.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38329

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har strikket noe alla denne i Ara og hubro fra Dale til L før.. og nå er det kommet ett nytt garn fra Dale som heter EMU. Syns denne her ser så søt ut, og kunne tenkt meg å strikket en slik til hver av jentene
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38330

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HUff... FOr noen netter dere har hatt... Her sovnet A klokka halv åtte eller så i går, sov til tre og da endte hun inne hos oss og nå har vi det travelt fordi vi skal i barnehagen til ti og vi har akkurat stått opp....


Ha en fin dag jenter!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38333

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
Hehe, ja det er en liten trøst at det går over. Samtidig er det så mye med den tiden jeg ville hatt lenger, men når det kommer til sovingen er det greit de blir eldre :knegg:

Om du har produsert masse NB tøy, så kan du absolutt strikke.. Hehe :)
Jeg har strikket en del oppover, men lærte meg det ikke før i "voksen" alder, og jeg har en tendens til aldri å bli ferdig... :humre: I våres hadde jeg dilla på å strikke vester til L i nydelig Dale Lerke garn. Super vest og oppskrift.
Å? det hørtes fint ut! Du har ikke ett bilde? :blush:
Jeg blir så stressa når jeg strikker, må forte meg å bli ferdig i fall noe skulle skje :P men når det er igjen festing av tråder ol så har jeh plutselig goood tid igjen :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38334

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
Hehe, ja det er en liten trøst at det går over. Samtidig er det så mye med den tiden jeg ville hatt lenger, men når det kommer til sovingen er det greit de blir eldre :knegg:

Om du har produsert masse NB tøy, så kan du absolutt strikke.. Hehe :)
Jeg har strikket en del oppover, men lærte meg det ikke før i "voksen" alder, og jeg har en tendens til aldri å bli ferdig... :humre: I våres hadde jeg dilla på å strikke vester til L i nydelig Dale Lerke garn. Super vest og oppskrift.
Å? det hørtes fint ut! Du har ikke ett bilde? :blush:
Jeg blir så stressa når jeg strikker, må forte meg å bli ferdig i fall noe skulle skje :P men når det er igjen festing av tråder ol så har jeh plutselig goood tid igjen :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38335

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
LogK skrev:
Jeg har strikket noe alla denne i Ara og hubro fra Dale til L før.. og nå er det kommet ett nytt garn fra Dale som heter EMU. Syns denne her ser så søt ut, og kunne tenkt meg å strikket en slik til hver av jentene



Denne er det jeg strikket til L i fjor vår :)
Mulig jeg kunne laget en slik til, i større str bare også.. så kunne K arvet L sin. :gruble:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38336

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
Jeg har strikket noe alla denne i Ara og hubro fra Dale til L før.. og nå er det kommet ett nytt garn fra Dale som heter EMU. Syns denne her ser så søt ut, og kunne tenkt meg å strikket en slik til hver av jentene

Så fine! Huff nå vil jeg og strikke en sånn :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38337

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
qnimmi skrev:
LogK skrev:
Hehe, ja det er en liten trøst at det går over. Samtidig er det så mye med den tiden jeg ville hatt lenger, men når det kommer til sovingen er det greit de blir eldre :knegg:

Om du har produsert masse NB tøy, så kan du absolutt strikke.. Hehe :)
Jeg har strikket en del oppover, men lærte meg det ikke før i "voksen" alder, og jeg har en tendens til aldri å bli ferdig... :humre: I våres hadde jeg dilla på å strikke vester til L i nydelig Dale Lerke garn. Super vest og oppskrift.
Å? det hørtes fint ut! Du har ikke ett bilde? :blush:
Jeg blir så stressa når jeg strikker, må forte meg å bli ferdig i fall noe skulle skje :P men når det er igjen festing av tråder ol så har jeh plutselig goood tid igjen :P

Vesten?
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38338

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
HUff... FOr noen netter dere har hatt... Her sovnet A klokka halv åtte eller så i går, sov til tre og da endte hun inne hos oss og nå har vi det travelt fordi vi skal i barnehagen til ti og vi har akkurat stått opp....


Ha en fin dag jenter!

Kos dere ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38339

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
nimmi skrev:
LogK skrev:
Jeg har strikket noe alla denne i Ara og hubro fra Dale til L før.. og nå er det kommet ett nytt garn fra Dale som heter EMU. Syns denne her ser så søt ut, og kunne tenkt meg å strikket en slik til hver av jentene

Så fine! Huff nå vil jeg og strikke en sånn :cheer:

Hehe, jeg syns den andre er hakket finere, og fikk plutselig mer lyst å lage en slik til.. :kokko:

De strikkes på pinne nr 8 eller 9 (husker ikke helt, men mener kanskje det var begge? :knegg: ) Så det går superraskt. Jeg strikket denne på en helg inkl detaljer som blomster ++
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38345

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Den vesten var bare utrolig nydelig! Og jenta bare helt til å spise opp da :laugh: Kanskje jeg må prøve meg på noe sånt etter at mannen har fått seg lue. Dale har utrolig mye fint altså :lol:

Synes begge jakkene var fine, var jo igrunn ganske like :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38347

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så flinke dere er som strikker! Jeg er imponert over hva dere rekker og får til! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38349

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Spentsmurf skrev:
Så flinke dere er som strikker! Jeg er imponert over hva dere rekker og får til! :)

Så enig, så enig!! Syns dere er kjempeflinke :) Skulle egentlig lært meg å strikke, det er jo så mye fint å lage!!

Her har vi faktisk hatt ei grei natt :rørt: Han var heelt pudding lenge før sengetid siden han tok seg en litt tidlig lur på formiddagen. Var ferdigsovet klokken 13, og da blir det leeenge å være våken til klokken 19.. :woohoo: Så han sovnet på et blunk på kvelden, og vi har bare vært inne hos han to ganger fra vi la han til han våknet 07.10 :cheer: Så var det litt kos i storsenga før vi stod opp alle sammen :)

Føler med dere som har skikkelige mårrafugler/natteravner :S kan vel bare forberede meg på mye nattevåk når nr.2 kommer.. Oioioi, må si jeg allerede gleder meg til de er så store at de sover på et vettig vis :laugh: :blush:

I dag står det en dusj på tapetet, pluss litt snymåkking og annet småtteri som vi ikke fikk gjort i helga.. :)

Og til en forandring er det fint vær og blå himmel i dag, så må få gått en tur eller noe.

Ha en fin dag alle sammen!! :vinke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38350

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
nimmi skrev:
Den vesten var bare utrolig nydelig! Og jenta bare helt til å spise opp da :laugh: Kanskje jeg må prøve meg på noe sånt etter at mannen har fått seg lue. Dale har utrolig mye fint altså :lol:

Synes begge jakkene var fine, var jo igrunn ganske like :knegg:

tusen takk for det :)
Hehe...Dale har supermye fint, så det nye heftet deres nå, jeg tror jeg må ha det :knegg:

Vesten er ikke Dale. Det er ei dame som har skrevet om en engelsk oppskrift hobbykrok.blogspot.com/2009/02/oversettelse-strikkevest.html

Kåpene er ganske like ja :) :knegg: Men den brune er finere i fargene egentlig.. syns jeg :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38351

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Så flinke dere er som strikker! Jeg er imponert over hva dere rekker og får til! :)

Strikker ikke nå om dagen akkurat da.. :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38352

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
LilleVirre skrev:
Spentsmurf skrev:
Så flinke dere er som strikker! Jeg er imponert over hva dere rekker og får til! :)

Så enig, så enig!! Syns dere er kjempeflinke :) Skulle egentlig lært meg å strikke, det er jo så mye fint å lage!!

Her har vi faktisk hatt ei grei natt :rørt: Han var heelt pudding lenge før sengetid siden han tok seg en litt tidlig lur på formiddagen. Var ferdigsovet klokken 13, og da blir det leeenge å være våken til klokken 19.. :woohoo: Så han sovnet på et blunk på kvelden, og vi har bare vært inne hos han to ganger fra vi la han til han våknet 07.10 :cheer: Så var det litt kos i storsenga før vi stod opp alle sammen :)

Føler med dere som har skikkelige mårrafugler/natteravner :S kan vel bare forberede meg på mye nattevåk når nr.2 kommer.. Oioioi, må si jeg allerede gleder meg til de er så store at de sover på et vettig vis :laugh: :blush:

I dag står det en dusj på tapetet, pluss litt snymåkking og annet småtteri som vi ikke fikk gjort i helga.. :)

Og til en forandring er det fint vær og blå himmel i dag, så må få gått en tur eller noe.

Ha en fin dag alle sammen!! :vinke:

Høres ut som både fin natt og dagsplaner !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38365

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
nimmi skrev:
Den vesten var bare utrolig nydelig! Og jenta bare helt til å spise opp da :laugh: Kanskje jeg må prøve meg på noe sånt etter at mannen har fått seg lue. Dale har utrolig mye fint altså :lol:

Synes begge jakkene var fine, var jo igrunn ganske like :knegg:

tusen takk for det :)
Hehe...Dale har supermye fint, så det nye heftet deres nå, jeg tror jeg må ha det :knegg:

Vesten er ikke Dale. Det er ei dame som har skrevet om en engelsk oppskrift hobbykrok.blogspot.com/2009/02/oversettelse-strikkevest.html

Kåpene er ganske like ja :) :knegg: Men den brune er finere i fargene egentlig.. syns jeg :D
da er linken gjemt på hobby arkivet mitt :) Så får vi se hva det blir tid til etterhvert. ha en flott dag alle sammen! Fint vær og kaldt her, men trøtte apatiske meg blir vel ikke å få gjort stort i dag :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38366

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Nei, da er det ut en tur.. ut å kjøpe togbilletter ++++
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38380

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så utrolig mye flotte bilder av strikk her! Kan ikke strikke jeg, og har så absolutt ikke tålmodighet til å lære heller :blush: Heldigvis strikker mamma, så kan bestille der om jeg kommer over noe fint :)
Men disse bildene her fristet heldigvis ikke så veldig til mine to gutter :humre:

Jeg har "skulket" skolen i dag, og skulle være supereffektiv men her sitter jeg...Du har ikke lyst å friske opp litt gammelt pensum L&K? :knegg: Har bare en 10-20 spm jeg skal forberede til onsdag. Huff nei, får bare sette i gang...

Har hatt en dårlig natt vi også, så en film i går så var i seng halv 12 så var det opp sikkert 4-5 ganger i natt og når småen endelig sov (i min seng) så sov han mer oppå meg enn nede i sengen. SÅ nakken er dårlig og humøret like så. Skulle få slappe av en halv time i morges før mannen reiste, men det synes ikke småen var noen god ide så han lå OPPÅ hodet mitt og HYYYYLTE "mamma stå opp". For å si det sånn så er det ikke ofte han hører mamma "svare" så høyt :sinna:
Så sengen frister egentlig mer en skolearbeid, men jeg får vel spare det til kvelden og køye med ungene :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38397

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Kan godt finne noe fint til gutt også? Hehehe, tipper du hadde falt for en del i dale sin klassisk hefte kolleksjon ! :)

Hehehe... mja... ikke sånn umiddelbar lykkefølelse over forslaget ditt, kjenner jeg :rofl: Mer sånn "takk for t jeg er ferdig -feeling" .. Men for all del, føl deg fri nok til å ta kontakt om du står fast med noe ! :)

Of, det hørtes ikke akkurat ut som en drømmenatt/morgen hos dere heller nei :( Håper det tar seg opp utover dagen for dere MLV !!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38399

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Da har vi vært en tur i byen, togbilletter er kjøpt slik at vi får fulgt besøket hjem i morgen. Og en kjapp tur innom Barnas Hus og Babyplaneten rakk vi også. Vi kom hjem med pumpe til vogn og en BabyBjørn smekke, og ellers ikke noe annet enn mat - faktisk :knegg:

Nå drog mannen og L ut på posten og K våknet, så da er vel bare å ta henne opp og finne litt mat :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38405

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jøje meg så aktive dere er i dag da jenter! Jeg klarer virkelig ikke henge med dere.

Vi er hjemme etter besøk i barnehagen. Det var koselig, og vi kom midti bursdagsfeiring! Koselig!

Amelia ble sliten, så vi dro hjem for litt søvn,noesomresultertei 45 minuttersøvn og etter det masse surv.... Nå ligger hun i vogna og trasser litt.-. HÅper hun sovner litt, jeg er også litt lei...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38413

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Off da, stor overgang for liten jente :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38425

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LogK skrev:
Kan godt finne noe fint til gutt også? Hehehe, tipper du hadde falt for en del i dale sin klassisk hefte kolleksjon ! :)

Hehehe... mja... ikke sånn umiddelbar lykkefølelse over forslaget ditt, kjenner jeg :rofl: Mer sånn "takk for t jeg er ferdig -feeling" .. Men for all del, føl deg fri nok til å ta kontakt om du står fast med noe ! :)

Of, det hørtes ikke akkurat ut som en drømmenatt/morgen hos dere heller nei :( Håper det tar seg opp utover dagen for dere MLV !!

Tror mamma har nok å strikke på for en stund ;) Vet at Dale har mye fin til gutt som jeg liker, så tørr ikke titte for mye siden jeg er avhengig av alle andre å strikke det for meg :P

Kan ikke skjønne at du ikke ble jublende begeistret for forslaget :P :laugh: Du skal ikke se bort fra at jeg roper ut om jeg skulle stå fast ;) Så får du føle deg fri til å ikke gidde å svare om du ikke orker :) Har en god venninne som ble ferdig for litt siden, så plager henne litt innimellom om det er noe ;)

Har faktisk allerede tatt seg opp, guttene var strålende når de reiste i bhg og jeg har fått litt inspirasjon og fått gjort en hel del. Og skjønt litt mer enn jeg gjorde i dag tidlig :)

Høres jo ut som dere har hatt en fin og rolig dag også :) Og så klart å gå på flere butikker uten å handle mer enn det?? Imponert :)

SS: er det tilvenning eller bare besøk for å bli litt kjent? Blir spennende for dere dette, skjønner godt at dere blir sliten begge to. Er litt stressende situasjon egentlig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38430

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Aha :) Jeg elsker de gammeldagse strikka som er tatt opp igjen til baby og barn nå :)

Hehe... du får hyle ut om det er noe :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38438

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi er bare på besøk i barnehagen for å bli litt kjent. Barnehagepersonalet synes vist det var veldig fint at vi hadde mulighet til å komme på besøk noen ganger før innkjøringen, så da gjør vi det. For min del er det mest stress, men jeg ser jo at A koser seg der da. De hadde fått gullfisker, gjett om det var stas! :lol:

I tillegg er det noen litt morsomme dager nå med litt opplegg, så det var gøy å se.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38443

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Så moro ! Skal dere dit flere ganger nå denne uken?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38445

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, jeg synes også de er nydelige. Iallefall i passelige mengder. Om jeg blir desperat nok så lærer jeg meg kanskje å strikke :P Eller investerer i en strikkemaskin :rofl:
Er en jakke i gammeldags mønster på vei nå til eldste, gleder meg til den :)

SS: ja det er jo en ypperlig mulighet for deg til å få litt innblikk i barnehagehverdagen. Om man er der litt så får man ofte en følelse av stemningen på avdelingen og sånn også, og sikkert veldig godt for A få bli litt kjent. Da går nok innkjøring bedre for dere begge :)
Så kjekt at hun koser seg, det blir nok moro for henne med bhg etterhvert :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38451

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MammasLilleVidunder skrev:
Ja, jeg synes også de er nydelige. Iallefall i passelige mengder. Om jeg blir desperat nok så lærer jeg meg kanskje å strikke :P Eller investerer i en strikkemaskin :rofl:
Er en jakke i gammeldags mønster på vei nå til eldste, gleder meg til den :)

Hehehe.. :)
Jeg driver med setesdal sett til K, men det tar tid.:blush:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38453

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vi skal ikke i bhg flere ganger denne uken... Men tenker vi forsøker oss igjen om ikke så lenge. I morgen skal A være med farmoren sin hele dagen, det blir koselig for begge to.

Nå skal vi straks reise på svømming, håper A blir sliten og trøtt av det. Senre i kveld skal jeg bort på besøk... FØler det går skrekkelig i ett her nå for tiden. det går virkelig ut over min netttid, og jeg har derfor gitt opp å følge med på alle trådene her inne. :) Det er alt for mange å holde styr på... :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38460

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ta det som et godt tegn - sosialt liv IRL er å foretrekke !! :)

Jeg går inn i en hektisk tid nå, med innspurt i et par saker. Så jeg føler jeg bor i skjermen for tida :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38462

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
... og når jeg ikke bor der, så er det i et eller annet transportmiddel. :S :

:)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38467

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:rofl:

hehe, enda så travelt du har det er du mest aktiv her inne, du er effektiviteten selv altså!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38474

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehehe... japp !
Derfor passer jeg til det jeg driver med ! :knegg:

Nå er pannekakerøre satt, og flesk satt på, så nå skal det snart stekes x antall pannekaker.
4 unger og svoger + jeg og mannen, skal spise, så da må det bli litt ekstra pannekaker i dag :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38484

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, bare litt usikker på når du rekker å jobbe jeg, med tanke på at du har nye innlegg her nesten hvert minutt :S

:rofl:


Pannekaker er godt, det er det lenge siden vi har hatt....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38485

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Grattis med passering av 7000 SS ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38486

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer selv LogK, med 5300! :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38489

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Takk takk :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38494

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe,du tar kraftig innpå LogK ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38497

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Mja, nei du holder meg de 2000 bak med sikker hånd... :P

Et par aktive dager så er du foran med 2000-2500 jevnt igjen :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38501

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Middag = fortært og ungene leker ! Deilig !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38502

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
Middagen unnagjort her og. Bare middagshvil som mangler nå :S Men det får bli med drømmen. Gått en nydelig trilletur med ei veninne. Deilig med sol B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38506

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi har vært en tur ute.. vi har vært nede på stranden som hører til området her, (privat) og kost oss i vannkanten. Til alle ungenes store glede :) Fantastisk å ha slikt rett utenfor døra :)

Nå ser det slik ut fra stua vår :) Ikke fullt så mørkt, mobilen klarer ikke helt motlyset. Men lell fint :)



Nå er det kvelds, bading og legging !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38513

Jeg kunne ikke vert mer missunnelig på uteområdet deres, L&K! :)

Her er L lagt allerede, han var supertrøtt. Jeg skal slappe litt av, før jeg må begynne å lese pensum. Har ikke lest hele helgen :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38519

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Begge ungene her er lagt nå eller de minste.. de ligger å skravler på rommet :) De er søte. :)
Gutta ser på tv og spiller på iPhonen min, det er liksom ikke nok med Wii, pc og Ds :dåne:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38613

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Har et halvt øye på Jakten på Kjærligheten, jeg spår intriger blant shoppinggjengen... :lol:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38619

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Wow så mange innlegg dere har :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38622

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hehe, oppdaget du noe plutselig nå ? :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38627

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja du har jo plutselig over 5000 og SS over 7000 :blink: Jeg har jo ikke 2000 engang :dry: men har ikke fått til å vært her så mye i det siste jeg da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38629

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Du har god grunn da ! og dessuten syns jeg du klamrer deg utmerket fast jeg !!! :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38632

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe tja, tror nok desverre det er forgjeves, men det er no koslig her inne da, bra tidsfordriv når man ikke er helt i form :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38634

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Hehe tja, tror nok desverre det er forgjeves, men det er no koslig her inne da, bra tidsfordriv når man ikke er helt i form :)

Si ikke det si ikke det :D

***

På fredag kommer Gaia&Ko damen til oss i butikken, gleder meg til det. Er spent på hva hun kommer med :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38653

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Er litt misunnelig på den jobben din jeg ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38655

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
så lenge det varer, snart er det tilbake til den harde hverdagen - og jeg kan dra lange blikk og være misunnelig på mine "x kollegaer" :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38663

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det skjønner jeg, blir vel som en liten kjærlighetssorg :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38665

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehehe.... jeg håper jeg er mer pragmatisk enn det :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38667

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
:knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38670

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Om ikke - blir jeg litt småengstelig... :lol:
MEN ! Jeg savner allerde gjengen der oppe, selv om jeg har jobbet hver helg der, siden vi flyttet :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38673

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det skjønner jeg, alltid litt vemodig å slutte en plass :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38678

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
:)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38795

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
årr... nå er jeg sigen i øya :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38798

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hihi det skjønner jeg, hadde aldri klart slike "økter" som deg :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38806

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Når starter du for fult igjen da LogK?

Jeg starter på jobb igjen i januar, og da inbiler jeg meg at det blir lite netttid :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38808

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Du har jo fortsatt kveldene da :) (om du ikke har kveldsarbeid da? :dry: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38836

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har litt både og jeg.... Men helgene er deres ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38848

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
ok :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38853

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38898

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38902

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er begge deler ja :-) Og jeg trives godt med det!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38917

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38919

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva jobber du med?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38923

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Siste endring: 14 år 6 måneder siden av Simenmin.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38925

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så spennende, det var en sjelden plan! Lykke til, det blir nok en knall hverdag!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:12 oktober 2009 14 år 6 måneder siden #38929

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jeg håper det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.663 sekunder