Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: 09102009

09102009 14 år 6 måneder siden #37088

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Litt tidlig ute, men...

Denne fredagen skal A og jeg reise bort, vi skal kjøre på besøk til noen venner vi har i nærheten av Marihønebyen ;) og her blir vi til enten lørdag kveld, eller søndag formiddag. Alt ettersom humøret til A... Det kan være et alternativ å kjøre hjem lørdag kvled, for dasover hun ganske sikkert hele turen, i steden for en strevsom formiddagstur søndag. Regner derfor med at jeg ikke snakker med noen av dere før søndag, om jeg ikke rekker en tur innom her før jeg reiser da....
Bilen er pakket med Ikea barnestol (finner ikke igjen sack'n vår..), Go og reiseseng.Bagen står halvt pakket på badet, og uteklærne til A ligger i gangen. Lurer fortsatt på hva jeg skal ha på meg...

Tror rett og slett jeg har blitt så avhengig av dere at jeg kommer til å savne dere alle sammen.. ;) Om jeg finner en rolig stund skal jeg se om jeg kommer inn via mobilen :P Men ikke hold pusten, forjeg må ha et nettverk for å få det til... Vi snakkes!!!!!


:hug1:

Håper dere får en god helg jenter!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37097

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Goooood tur og kos dere masse !!

Jeg er helt utlada og har problemer med å få sove. Så jeg sitter nå bare her... håper jeg får sove litt, for om få timer går vekkerklokka for å dra på jobb. Men håper at hjernen girer ned snart :)

Ellers har jeg gitt opp mer pakking.. er for sliten..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37117

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, dere har masse å pakke skjønner jeg..

Nå skal vi dusje både A og jeg, og pakke ferdig.... :blush: og så er vi vel snart klare....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37133

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
God tur !! :)

Ja vi har en del å pakke... man samler opp ganske så mye drit over mange år :) Men vi nærmer oss, har loftet igjen :dåne: Men men...

***
tilbake på jobb, og sitter å sikler på coco og driver å overbeviser meg selv om at den har jeg ikke lyst på :p Og det har jeg egentlig ikke heller, men jeg syns den er så fin at man nesten får det likevel :rofl:

Nå er det jobb frem til 17.00 og så nye 50 mil hjem igjen.. :dåne: Kunne snart kjørt denne strekka i blinde tror jeg :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37137

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, kjør pent i blinde da! ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37151

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
hehe, kjør pent i blinde da! ;)

Skal prøve :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37157

  • nimmi
  • nimmi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 506
LogK skrev:
God tur !! :)

Ja vi har en del å pakke... man samler opp ganske så mye drit over mange år :) Men vi nærmer oss, har loftet igjen :dåne: Men men...

***
tilbake på jobb, og sitter å sikler på coco og driver å overbeviser meg selv om at den har jeg ikke lyst på :p Og det har jeg egentlig ikke heller, men jeg syns den er så fin at man nesten får det likevel :rofl:

Nå er det jobb frem til 17.00 og så nye 50 mil hjem igjen.. :dåne: Kunne snart kjørt denne strekka i blinde tror jeg :P

DET var lang vei :blink: Skjønner godt at du sikler på coco :lol:

God tur SS! Selv om jeg ikke har vært her mange dagene synes jeg det er veldig trivelig og lett å være aktiv :)

Snuppa mi sover langlur-halleluja :woohoo: Så skal vi gjøre noen nødvendige ærender for jeg skal lage lakselasagne til middag for første gang :blink:

Ha en super dag!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37158

  • Vimsi
  • Vimsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 131
må bare slenge inn dagens klage :)
De siste dagene har det snødd mye, men føret er ikke så ille på veiene alikavel. I går var vi ute på lang tur med Buggisen og de små vanlige hjulen, ikke nå prob.
I natt har snøen lagt seg litt mer og idag da vi skulle følge N i barnehagen måtte vi sko oss godt og tok på vinerhjulene..
men for en pyten vogn på vinerføre.... det skal sies at det var mye tung slaps på veiene, men når vi skulle opp en liten bakke så "knakk" styret fram (som når man vil vende styret, og etter det skjedde det flere ganger når vi traff på mye snø og jeg måtte "presse" vognen mot snøen for å komme framover. Det skal da ikke være sånn? må jeg reklamere på vognen min nå?
Den har vært i bruk siden i mars men opplevde aldri noe sånn da snøen lå sist.

pokker og!!!

:laugh: godt å få det ut, hehe!
]Vi brommer rundt i Stokke, Brio GO og Bee!
Drømmer om en MB 10 til høsten
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37163

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
God tur, SS! Marihønebyen er forøvrig åpen for deg til enhver tid, vi skakl jo ha piknik på BH ;)
Og god jobb og god tur til LogK, misunner deg jobben, men ikke kjøreturen :s

Vimsi, jeg har aldri hørt om noen som har opplevd det der, de fleste skryter jo av hvor vra den klarer seg med vinterhjulene.. Når kjøpte du den da? Må jo gå på garantien??

Her skal vi på lekeplassen med en venninne og hennes venninne og deres to jenter på samme alder som S, og så skal vi i byen med sambo, og så ska vvi kooosevårs ikveld ;) Og i helgen skal jeg jobbe.
Så god helg til alle sammen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 09102009 14 år 6 måneder siden #37181

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
nimmi skrev:
LogK skrev:
God tur !! :)

Ja vi har en del å pakke... man samler opp ganske så mye drit over mange år :) Men vi nærmer oss, har loftet igjen :dåne: Men men...

***
tilbake på jobb, og sitter å sikler på coco og driver å overbeviser meg selv om at den har jeg ikke lyst på :p Og det har jeg egentlig ikke heller, men jeg syns den er så fin at man nesten får det likevel :rofl:

Nå er det jobb frem til 17.00 og så nye 50 mil hjem igjen.. :dåne: Kunne snart kjørt denne strekka i blinde tror jeg :P

DET var lang vei :blink: Skjønner godt at du sikler på coco :lol:

God tur SS! Selv om jeg ikke har vært her mange dagene synes jeg det er veldig trivelig og lett å være aktiv :)

Snuppa mi sover langlur-halleluja :woohoo: Så skal vi gjøre noen nødvendige ærender for jeg skal lage lakselasagne til middag for første gang :blink:

Ha en super dag!

Det er et godt stykke ja :)
Moro at du trives her !
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37182

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vimsi skrev:
må bare slenge inn dagens klage :)
De siste dagene har det snødd mye, men føret er ikke så ille på veiene alikavel. I går var vi ute på lang tur med Buggisen og de små vanlige hjulen, ikke nå prob.
I natt har snøen lagt seg litt mer og idag da vi skulle følge N i barnehagen måtte vi sko oss godt og tok på vinerhjulene..
men for en pyten vogn på vinerføre.... det skal sies at det var mye tung slaps på veiene, men når vi skulle opp en liten bakke så "knakk" styret fram (som når man vil vende styret, og etter det skjedde det flere ganger når vi traff på mye snø og jeg måtte "presse" vognen mot snøen for å komme framover. Det skal da ikke være sånn? må jeg reklamere på vognen min nå?
Den har vært i bruk siden i mars men opplevde aldri noe sånn da snøen lå sist.

pokker og!!!

:laugh: godt å få det ut, hehe!

Å himmel...det ville jeg reklamert på-.
Jeg tror ikke jeg skal si så mye, for jeg er ingen buggis fan, ei eller den som noe vintervogn :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37183

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
God tur, SS! Marihønebyen er forøvrig åpen for deg til enhver tid, vi skakl jo ha piknik på BH ;)
Og god jobb og god tur til LogK, misunner deg jobben, men ikke kjøreturen :s

Vimsi, jeg har aldri hørt om noen som har opplevd det der, de fleste skryter jo av hvor vra den klarer seg med vinterhjulene.. Når kjøpte du den da? Må jo gå på garantien??

Her skal vi på lekeplassen med en venninne og hennes venninne og deres to jenter på samme alder som S, og så skal vi i byen med sambo, og så ska vvi kooosevårs ikveld ;) Og i helgen skal jeg jobbe.
Så god helg til alle sammen :)


Have fun MHMH !!! :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37192

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Håper du får en god tur da SS :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37206

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Da er dagen over på jobb, og vi er på tur nedover igjen...
Mobilt bredbånd og mac er en fin ting, bortsett fra at begge deler (mac og mobil) er snart tomme for strøm :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37237

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Nei nå begynner batteriene å tappes her, må vel innse at min surferunde for denne gang, nærmer seg slutten :humre: Satser på at mobilen snart har ladet seg nok opp via pcen til å kunne surfe på den :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37241

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe bra du har gardert deg da :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37246

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hhehe... alltid alltid ! :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37255

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Tror jeg må kjøpe meg Iphone eller noe jeg å, irriterte meg grønn over det på sykehuset, da facebook var det eneste jeg fikk til å bruke på min tlf :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37268

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ja da er du for "umoderne" simenmin :knegg:


Er det mulig?
Spm som "er det den urban med svingbart hjul" "seatinsert er vogna rød inni da?" osv osv....
Med teksten ..... Veldig int i vogna....... foran. Det virker jo ikke som de aner hva de byr på :s
Og så står det nederst i annonsen at vogna kan sendes og kjøper dekker frakt, men likevel spør nesten alle om prisen er inkl frakt :dåne:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37362

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja jeg er skikkelig umoderne :blink:


Hehe det er så mange sånne grønne folk som sender mail, hva med å lese tekste og se på bildene, klarer ikke folk de to tingene? :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37372

Det er finn brukerene på sitt beste :whistle:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37401

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Oh yes! :s


Endelig hjemme! Nå er det zzzzzzzz her :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37403

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hvor er hjemme nå da? helt sør eller andre hjemme? :) blir litt forvirra... :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:09102009 14 år 6 måneder siden #37416

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Hvor er hjemme nå da? helt sør eller andre hjemme? :) blir litt forvirra... :blink:

Hahaha.... vi har akkurat solgt nå øst, så hjemme er nå sørlandet :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.878 sekunder