Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: 27.09.09

27.09.09 14 år 7 måneder siden #30991

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Å fy fader, A våknet klokka elleve i går kveld og jeg tro hun sovnet igjen klokka tre i natt... Jeg kjenner meg saftig mørbanket og er i så dårlig humør i dag at jeg antagelig bør holde meg langt unna alt som har med andre folk å gjøre.

En joggetur med hunden er antagelig på sin plass....


God søndag! :whistle:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31007

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Of da !!! Håper du får tatt igjen litt søvn i løpet av dagen !!

***

Jeg tror jeg trygt kan stille meg bak SS i humørkøen, jeg skulle kjørt oppover kl 08 i dag, men kom ikke opp av senga !! :S Så fra 0730 til 09 lå jeg å glodde i taket og venta på at rygg og nakke skulle bli såpass at jeg fikk kræla meg inn i dusjen. Jeg har full låsning/utslag i høyre siden, fra nakken og ned :(

Så her blir det kjøretur til legevakten for å få smertestillende/betennelsesdempende istedenfor tur hjem. Så $%$%$%&&$ lei av ryggen, og må are krysse fingra for at det ikke låser seg helt .

Legevakta her kunne ikke hjelpe annet enn å si at jeg mått kjøre et sted etter smertestillende. :dåne: Hvorpå hun rett og slett ikke skjønte at man ikke kan kjøre bil, når man knapt kan gå. Så resepten ble ta smertstillende og vente på akuttime hos kiropraktor i morgen. At kiropraktorer ikke tar i en, når en har slike utslag - det ville hun ikke høre på. Så hun har tydeligvis mer erfaring enn meg med prolaps utslag enn jeg som har hatt problemet i snart 8 år.. jaja..

It made my day ! Så nå er egentlig løsningen å bare vente, og kaste seg i bilen å kjøre senere. Kan jeg kjøre 1 mil etter smertestillende i følge henne, kommer jeg meg nok lenger ogsø :humre:
Nek.... :humre:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:27.09.09 14 år 7 måneder siden #31017

Huff, høres ikke godt ut for noen av dere :( Håper du får sovet litt iløpet av dagen SS, og at du får smertestillende snart L&K :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:27.09.09 14 år 7 måneder siden #31021

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
mamman~til~lucas skrev:
Huff, høres ikke godt ut for noen av dere :( Håper du får sovet litt iløpet av dagen SS, og at du får smertestillende snart L&K :)

Takker for det MTL !!! :D
Satser på å få nok innabords til å komme meg oppver i løpet av kvelden :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31033

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ER det mulig!!!!!! NEK!

HUff, hvordan går det med deg? Like vondt?

Jeg har fått meg litt mat og er nå i litt bedre humør....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31036

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
ER det mulig!!!!!! NEK!

HUff, hvordan går det med deg? Like vondt?

Jeg har fått meg litt mat og er nå i litt bedre humør....

Det går litt bedre, trasker litt rundt og prøver å myke opp ryggen. Hjem vil jeg i dag, så her prøves alt !! :D
Nek er bare forordet, godt jeg ringte og ikke drog opp dit. For da tror jeg seriøst jeg hadde klikka i vinkel på hu....
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31045

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Nei, nå får jeg vel få meg noe mat jeg også :)
Og så sitter jeg og sukker over alle eskene jeg liksom skulle rukket over før jeg drog.. jaja
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31079

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff... Håpløs situasjon, sikker på at du ikke bør vente til i morgen tidlig med å reise da? :S Du må ta det pent.... Vær forsiktig med deg selv!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31089

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Huff... Håpløs situasjon, sikker på at du ikke bør vente til i morgen tidlig med å reise da? :S Du må ta det pent.... Vær forsiktig med deg selv!

Vi får se... skal etter planen på jobb i morra :)
Det er fint så lenge jeg er i bevegelse, har til og med montert en av tripp trappene, men med en gang jeg setter meg, stivner jeg. Dårlig kombo med 7 -8 timer i bil :S

Jeg sitter å funderer på om vi trenger så stort soverom, eller om vi skulle gitt jentene det største rommet, og så kunne vi tatt dems. Men da blir det kun en seng i et hjørne og niks mer plass :knegg: En 180*200 seng tar liksom litt plass :p

Rommet dems er fint da, kom bare til å tenke på det nå.. nei, driter i det. Vi prøver.. vi kan alltids bytte om senere om vi må :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31117

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Å milde himmel ! Nå husker jeg hvorfor jeg aldri ville flytte fra innlandet.. fytti grisen som det blåser ute ! Det går seriøst ikke an å bevege seg ut uten å miste fotfestet :knegg: :urk:

Nei nå er det rydde det siste her, og så er det å sette nesen hjemover. Må bare oppom svigers å laste av bilsete som de skal ha i sin bil.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31127

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, kjør pent! Håper du ikke stivner totalt på turen!

jeg ser det har vært så utrolig med aktivitet her inne idag, lurer på om jeg noen gang får satt meg inn i alt...

Vi har tettet en av voldgravene våre i da,g fått opp porter og resten av gjerde. LItt små plukk gjenstår, men det får vi ta på sikt... Orker nok ikke mye mer i dag.

Torsdag skal vi ha skravlekveld hos meg, så denne uken må jeg faktisk rydde og ordne litt her... Og her ser det selvfølgeig ikke ut :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:27.09.09 14 år 7 måneder siden #31183

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sov godt jenter!Jeg er stup trøtt, og krysser fingre for en god nattssøvn... ;) :gruppeklem:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:27.09.09 14 år 7 måneder siden #31185

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Nattinatt SS, får håpe du får en litt bedre natt i natt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: 27.09.09 14 år 7 måneder siden #31189

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg takker staten for firfelts vei og dårlig budsjett til politiet !! :D Da er jeg hjemme, 5 timer nøyaktig og ALL for høy hastighet på flotte firfelts veier :blush: DEILIG å være hjemme, og bra støl etter 5 sammenhengende timer i bil
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:27.09.09 14 år 7 måneder siden #31191

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Sov godt jenter!Jeg er stup trøtt, og krysser fingre for en god nattssøvn... ;) :gruppeklem:

Natta Smurfen, og håper du får en god natt !!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.316 sekunder