Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden God Lørdagsmorgen! :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: God Lørdagsmorgen! :)

God Lørdagsmorgen! :) 15 år 2 måneder siden #3076

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Her fant ungene ut at dagen skulle starte kl 0600, noe jeg ikke var helt enig i :laugh:
Men det er de små som bestemmer akkurat det da, så det var bare å dra seg opp. Kaffe er en grei ting i grunn :)

Siden vi bare har de to små hjemme i noen dager nå, har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss litt ekstra med de to vi har her :) Det blir vel ut å tenne bål, svømmehallen, kino, baking osv... ikke alt på en dag nei :laugh:

Sliter litt med fantasien når det gjelder lørdagsmiddagen, men det får bli et eget innlegg.

Hva skal dere idag da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Lørdagsmorgen! :) 15 år 2 måneder siden #3080

  • Kathinka
  • Kathinka's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Mannen min har dratt på jobb, så når han kommer hjem igjen skal vi en snartur på kjøpesenter. Må kjøpe et par bursdagsgaver til klassebursdag i morgen. Det skal være karnevalsbursdag, og 6åringen gleder seg veldig. Batman-kostymet henger klart.

Ellers fikk vi ny bilstol til 3,5åringen i går, hvilket betyr at den nye vogna også er rett rundt hjørnet :woohoo: :woohoo: Håper den kommer i dag!

så skal vi slappe av og bare kose oss tenker jeg :)

Som regel er vi med venner, får besøk eller drar på besøk hver eneste helg, men kjenner jeg er litt sliten, så tror vi bare skal kose oss alene denne helga.
.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Lørdagsmorgen! :) 15 år 2 måneder siden #3081

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Med barnebursdag i hus i morgen er det jammen ikke rart du ikke orker besøk i kveld! Så flinke dere er til å være sosiale:) Skulle ønske jeg fikk det til.
Her blir det mest å dra på besøk til venninner på dagtid, ta en lunsj sammen eller noe sånn...og det er slettes ikke ofte det heller.
En venninne og jeg drar i svømmehallen med barna en gang i uka, og går på kafe etterpå...teller det tro? :laugh:
I helgene har vi altfor lett for å slenge oss ned på hver vår sofa når ungene er lagt.
Vi burde kanskje bli flinkere til å invitere folk hit..

Herlig med ny bilstol :) Jeg har ikke fått fingeren ut der heller enda, men kan skylde litt på syke barn da.
Og ny vogn, enda herligere :) :)
Regner med du kommer til å trille som en gal den nærmeste tiden.

Hva skal du servere i bursdagen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.496 sekunder