Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden 24.09.09 Tiden går!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: 24.09.09 Tiden går!

24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30012

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oki, nå de siste dagene har det vært utrolig mye aktivitet her inne, og skravla går som aldri før..Men,jeg har registert at det stort sett er de samme som er aktive... Så hva driver dere andre med?! Det er jo farlig å etterlyse noen i frykt for å glemme andre,men woopsy, vogngal, lillevirre og dere andre, Hvor er dere alle sammen?!?!?!?

Jeg har forstått det slik at mange har startet igjen i jobb,og fått nye hektiske hverdager..

I morgen skal jobben min flytte, dvs vi får nye kontorer. Jeg har egentlig ikke møteplikt men har tenkt å ta meg en tur innom :-) Ville nok vært veldig praktiskmed en barnevakt, så vi får se hva jeg får til i morgentimene ;) hihi

Ellers har jeg ikke de store planene,så kan hende det blir en tur på salg :blush: er nemlig salg på noe barnetøy her nå.... Og jeg har jo som kjent en enorm viljestyrke til å komme meg avgårde og på salg :)

Ellers ble bordet til A ferdig malt og er plassert på rommet hennes. Resultatet ble ikke optimalt,så vi får se om det kanskje blir noe nytt likevel ;)

Sov godt, og så skravles vi i morgen!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30016

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser at det har vært utrolig mye aktivitet her inne i det siste ja! KLarer ikke henge med :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Lenge siden jeg har sett andre enn de "faste" her inne jeg også...Men travle dager er nok skylden ja :)

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30021

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Er ganske ny her jeg, så vet ikke hvem som har brukt å vært her og ikke, men håper ikke vi nye har skremt dem vekk :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30032

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Lykke til med barnevakt jakt SS ! Håper du får et fint stort nytt kontor nå da ! :)

Nå ringte mannen å sier at han kommer hjem idag heller :jippi: Han skulle vært der til fredag, men hadde rukket å gjøre seg ferdig i går med alt ! Flinke mannen min ! :) Så nå kommer han hjem. Da er det han som må hente unger og lage mat, og jeg jobber til 18 :) Så då får jeg sett han litt før jeg reiser på fredags ettermiddag. Det er nice :) Jeg vurderer å ta med L på turen nedover i helga, Vi har aldri bare L og K tid lenger, eller M forsåvidt. Men han skal bort i helga, og L har stor glede av å være med til bestemor og bestefar tror jeg. Så jeg får se hva jeg gjør.. mulig jeg pakker henne med i siste liten :D K kan da få ha litt "bare pappa" tid i helga. :)

Nei, nå er det frokost tid her, levering i barnehage og så jobb ! I går var det en del varer og styr som kom, så det ble lite nettid der. :) Ha en fin dag alle sammen ..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30048

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Å, bare KLM-tid hørtes koselig ut. Synes du skal gjøre det! Da får du jo også testet unge i vogna :P

Så herlig å få litt tid sammen oppe i dette hektiske flyttekaoset. Tenker dere styrer voldsomt om dagen, selv om jeg lurer på når du rekker å gjøre noe...

Jeg har egnetlig kun svigermor å spørre i dag, men jeg tror jeg tar med A. Er jo ikke så mye jeg får gjort uansett. Dessuten er jeg litt oppgitt, vi går fra hver våre store kontorer til åpent landskap! Usikker på om jeg liker det.... :S Så nå står vi egentlig straks på farten, bare få ut litt energi før jeg fester henne i manducaen ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30049

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror ikke vi har skremt noen unna forumet her SImenmin, tror nok mer det er hverdagene som henter oss inn.... Men, da er det jo bra med friskt blod!!!

Akkurat nå går min 1 åring rundt med en rosa fuskepelskant rundt halsen, hun fant den på vaskerommet... Jeg tror sjelden jeg har sett noe så søtt! HUn har tatt den på selv! SMELT!

MLV, jeg ønsker deg all god bedring og gleder meg til du er frisk og rask igjen, frem til da kan du kanskje ta et bilde av lekerommet og dele med noen nysgjerrige sjeler?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30063

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Tror ikke vi har skremt noen unna forumet her SImenmin, tror nok mer det er hverdagene som henter oss inn.... Men, da er det jo bra med friskt blod!!!

Akkurat nå går min 1 åring rundt med en rosa fuskepelskant rundt halsen, hun fant den på vaskerommet... Jeg tror sjelden jeg har sett noe så søtt! HUn har tatt den på selv! SMELT!

MLV, jeg ønsker deg all god bedring og gleder meg til du er frisk og rask igjen, frem til da kan du kanskje ta et bilde av lekerommet og dele med noen nysgjerrige sjeler?!

hehe, så søtt SS!
Hos oss går K rundt med strømpebukser, usb kabler alt som er langt, rundt halsen og roper fiiiiiiiin? :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30072

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Uff da, god bedring til mlv ja, håper å se deg igjen oftere snart :) Ellers gleder jeg meg til vestlandstreff i juleferien, om vi får det til, jeg jobber med å forberede meg på forhandlinger om hvor vi skal tilbringe julaften ;)

Jeg har akkurat satt meg ned på kafe for å jobbe med oppgaven (klarer ikke lesesaler, det er så stille at jeg bare blir sittende og lytte etter hver minste smålyd de andre lager og være nervøs for lyder jeg lager selv :laugh: ), men hva ser jeg når jeg logger på fronter? Oppgaven er utsatt en uke!! HURRA!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30084

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Godt du er blitt god venn med fronter mhmv! Men da får du bruke tiden godt! ;)


K har et enormt ordforåd! Jeg trodde A sa en del jeg, men K er jo mange lysår fremme hihi
A like rogså å "pynte" seg med ledninger, snorer og ike minst gavesnorer, slike som er tatt av pakkene ;) Lekker da ja! Mens jeg frykter kvelning!

I dag har A fått seg dukketrille, en kjempebillig paraplytrille (rosa selvsagt) tror ikke den hadde noe merke ;) Og så har jeg kjøpt Drømmehagen pianoet! VI koser oss! Har også handlet noen klær på 60 % ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30089

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
bruke tiden godt? skjønner ikke hva du mener :whistle:

Hva er dette drømmegahenpianoet for noe? høres litt artig ut!
S får dukkevogn til bursdagen, men vi strever med å finne ut hvilken. tok trikken nedover bogstadveien etter forelesning sist uke, og da så jeg i forbifarten en barnebutikk med en hel vegg med fancy barnevogner, men så ikke hva den het! MÅ innom der :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30094

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Pianoet er dette www.hasbro.no/images/img.php/full/prodim...724230b5d0ad9c28.jpg

Dukkevognen minner om denne www.prisguide.no/product.php?productId=99433&view=images men er helt rosa.... Den er akkurat passe høy til henne nå, og dener så populær at du vil ikke tro det. Jeg tok den fra henne for at vi skulle gå inn igjen i stad og da startet hun med krigshyl... aldri hørt på maken :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30101

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Godt du er blitt god venn med fronter mhmv! Men da får du bruke tiden godt! ;)


K har et enormt ordforåd! Jeg trodde A sa en del jeg, men K er jo mange lysår fremme hihi
A like rogså å "pynte" seg med ledninger, snorer og ike minst gavesnorer, slike som er tatt av pakkene ;) Lekker da ja! Mens jeg frykter kvelning!

I dag har A fått seg dukketrille, en kjempebillig paraplytrille (rosa selvsagt) tror ikke den hadde noe merke ;) Og så har jeg kjøpt Drømmehagen pianoet! VI koser oss! Har også handlet noen klær på 60 % ;)

K går i barnehage + har en skravlebøtte av en storesøster hjemme vettu :) K hadde et vanvittig rykk i løpet av august, etter at hun begynte i barnehagen.

Så mye dere har rukket på shopping da ! Moro ! L var også slik da hun fikk sin første dukkevogn. Trillet den selv gjennom hele gågata hjem, og det var noe av det lengste hun noengang hadde gått til da

Her er det stille... halvannen time igjen, så kan jeg gå hjem for dagen :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30110

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Spentsmurf skrev:
Pianoet er dette www.hasbro.no/images/img.php/full/prodim...724230b5d0ad9c28.jpg

Dukkevognen minner om denne www.prisguide.no/product.php?productId=99433&view=images men er helt rosa.... Den er akkurat passe høy til henne nå, og dener så populær at du vil ikke tro det. Jeg tok den fra henne for at vi skulle gå inn igjen i stad og da startet hun med krigshyl... aldri hørt på maken :blush:

Simen liker også å trille dukkevogn, til pappans store fortvilelse :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30116

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Simenmin skrev:
Spentsmurf skrev:
Pianoet er dette www.hasbro.no/images/img.php/full/prodim...724230b5d0ad9c28.jpg

Dukkevognen minner om denne www.prisguide.no/product.php?productId=99433&view=images men er helt rosa.... Den er akkurat passe høy til henne nå, og dener så populær at du vil ikke tro det. Jeg tok den fra henne for at vi skulle gå inn igjen i stad og da startet hun med krigshyl... aldri hørt på maken :blush:

Simen liker også å trille dukkevogn, til pappans store fortvilelse :lol:

:lol: Det er mange fedre i vår omkrets, som syns det er litt lite kult når sønnen vil leke mer med dukkevogn og dukker - enn L når de er hos oss.... :knegg: L vil helst leke med gravemaskiner om dagen :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30137

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
S foretrekker å trille sin egen vogn - eller andres vogner :laugh: blir rasende hvis hun ikke får lov til å trille feks hvis hun har gått bort til noen fremmedes vogn på kafé eller hvis vi vil litt fortere hjem enn hun presterer når hun triller vogna/snubler/stopper for å plukke opp snusklyser hver tredje centimeter :laugh:
Så hun må absolutt få sin egen dukkevogn snart!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30141

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehehe.. hun må absolutt få sin egen vogn da MHMH !

Da er kl 19 straks og jeg kan dra hjem til mann og sovende barn :S Alltid like kjipt med lange dager, og ikke få sagt natta til dem :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30146

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jepp, må bare sjekke ut litt vogner, kanke ha hva som helst ;) må finne ut av den butikken i oslo, hadde masse kombi/duo-vogner i masse flotte farger! :lol:

Åh, bvært på jobb helt til nå?? Og jeg som syns det er kjipt når jeg er hjemme bare i tide til å si god natt.. Hva når dere flytter da, blir det andre arbeidstider da kanskje? ny jobb? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30149

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det blir litt anderledes da ja... andre arbeidstider og sånn.. nei da skal jeg gå tilbake til "bare en jobb" :) Samt reise opp hit og jobbe en helg i mnd, for å få truffet venner og div her oppe også. En fin sammensetting... :) klarer ikke slippe livet her helt enda :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30151

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det fnns jo så mange stilige dukkevogner nå til dags, på toys`r us har de masse tvilling og søskenvogner, det hadde jo vært drømmen for meg når jeg var mindre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30154

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
skjønner jeg godt, sånn ville jeg også gjort det om jeg klarte å flytte :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30157

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Simenmin skrev:
Det fnns jo så mange stilige dukkevogner nå til dags, på toys`r us har de masse tvilling og søskenvogner, det hadde jo vært drømmen for meg når jeg var mindre :)

det ahr jeg faktisk ikke sett! jeg gleder meg til å sjekke markedet ;) Men den lekebutikken jeg så hadde alstå en hel langvegg og oppover i høyden på utstillingshyller små dukkekombivogner i forskjellige farger - de så SÅ flotte ut!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30158

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Nei, nå går jeg... jobb fra 0830 til 19 i dag... fy for en lang dag..

Sees senere etter oppgjør, mat og kommet meg hjem... :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30182

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
HEhe, du er ivirig LogK! En helg i måneden blir spennende, lurer på hvor lenge du orker det ;) Det er jo LANGT! men likevel... godt med ungefri ;)

Tja, dukkevogner... A kommer til å arve min dukkevogn fra jeg var liten i første omgang, men den er lit stor til henne enda. Den paraplytrillen vi kjøpte i dag lever nok ikke så lenge med tanke på hvor glad hun var i den, så vi får se om vi kan ønske oss en trehjuling kanskje?! hihi Zapp?

men om hun arver galskapen min så får vi det trangt..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30218

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
HEhe, du er ivirig LogK! En helg i måneden blir spennende, lurer på hvor lenge du orker det ;) Det er jo LANGT! men likevel... godt med ungefri ;)

Tja, dukkevogner... A kommer til å arve min dukkevogn fra jeg var liten i første omgang, men den er lit stor til henne enda. Den paraplytrillen vi kjøpte i dag lever nok ikke så lenge med tanke på hvor glad hun var i den, så vi får se om vi kan ønske oss en trehjuling kanskje?! hihi Zapp?

men om hun arver galskapen min så får vi det trangt..

L har en Brio bagvogn rosa sak... og i går så hun en Quinny dukkevogn, og den hadde man mildt sagt lyst på :P

tja, vi får se.. foreløpig ser jeg ikke en helg som noe utfordring... og jeg klarer nesten bedre å holde kontakten med venninene når jeg ikke har barn/familie her. Men kan konse om jobbe og besøke dem :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30388

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Nei, urk.. planen i kveld var egentlig å pakke en del, og hive ut i bilen.. men her sitter jeg :S Sliten etter 10 timers jobb og orker ikke lette ræva..
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30395

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, sikkert samme quinny sak som jeg så på..men jeg tenker at litt må A få ønske seg når hun blir større. Kan ikke få den tøffeste dukkevognen når hun er 1 år... var egentlig bare en vogn jeg synes det var grei å bruke ute. Hadde ikke lyst til å ta med brio gåvogna ut... eller kittybilen.... Da blir det fort så mye møkk inne om man må ta de ut og inn og utigjen....
Og så stas som det var da du! Helt vilt!


tja, jeg sitter og ser på tv jeg.... og så skravler jeg her da, as usual....;)


Men kjære LogK, 1000 innnlegg på en uke!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30399

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Ja, sikkert samme quinny sak som jeg så på..men jeg tenker at litt må A få ønske seg når hun blir større. Kan ikke få den tøffeste dukkevognen når hun er 1 år... var egentlig bare en vogn jeg synes det var grei å bruke ute. Hadde ikke lyst til å ta med brio gåvogna ut... eller kittybilen.... Da blir det fort så mye møkk inne om man må ta de ut og inn og utigjen....
Og så stas som det var da du! Helt vilt!


tja, jeg sitter og ser på tv jeg.... og så skravler jeg her da, as usual....;)


Men kjære LogK, 1000 innnlegg på en uke!

Huh, har jeg 1000 innlegg på ei uke?

***Brio bag rosa saken valgte L ut i sommer selv, da hun og bestemor var på dukkevogn kjøp i byen :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30407

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Bare innom og sier hei jeg. Har ikke vært her på en stund, hverdagen og ulike høstforkjølelser har innhentet oss. Men jeg tenker på dere, og gleder meg til å treffe Marihøna på cafe en gang i tiden, når jeg bare får hodet over vannet igjen.
Ingen nye vogner eller noe her, men nå får jeg endelig pengene tilbake for Koelstravogna jeg ikke likte... Hørte jeg tålmodig? Håper alt er bra med dere alle. Fortell meg gjerne alt nytt og spennende her, jeg rekker ikke lese meg gjennom alle trådene. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30410

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så koselig! Tenker A også velger noe slik på sikt selv ;)


Oh je... Det er ikke lenge sidne jeg gratulerte Mhmv og meg med 4000 og da hadde du langt under 1000 innlegg og mobbet meg til de grader ;) hihi :hug1:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30416

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Så koselig! Tenker A også velger noe slik på sikt selv ;)


Oh je... Det er ikke lenge sidne jeg gratulerte Mhmv og meg med 4000 og da hadde du langt under 1000 innlegg og mobbet meg til de grader ;) hihi :hug1:


hooooooooooost...... :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30420

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg måtte bare ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30432

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hehehehe :) Du er ikke tapt bak en stol du heller da !! :) Snart 5000 ! :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30434

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
BTW nå er det visst bestemt at K og L skal være hjemme, og jeg skal reise nedover rett etter jobb. Så da slipper dere og ha meg her masende i morra hvertfall :P
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30439

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, men jeg skal bort jeg også, tror jeg ;) Så det så.... da blir det kanskje rom for andre her da? og lokalkunnskapen vår i mjøsområdet blir stille hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30441

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vi kjøpte trekjøkken til L i sommer på toysrus, men i dag kom jeg over dette. Makan til flott sett har jeg ikke sett før.. robust og knall flott ! :) Skulle ønske jeg hadde sett det litt før.. :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30442

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
hehe, men jeg skal bort jeg også, tror jeg ;) Så det så.... da blir det kanskje rom for andre her da? og lokalkunnskapen vår i mjøsområdet blir stille hihi
Hehehehe...... :) Men hvem skal de da "sparre med"? :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30447

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm... si det... kanskje det er overkommelig for oss å sette os sinn igjen i alt når vi kommer på nett igjen?!

Det kjøkkenet var konge, hvor er det fra?! Pris?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30450

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
www.treleker.net mener det var 650 pr del ?
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30452

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Siste endring: 14 år 7 måneder siden av LogK.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30457

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Spentsmurf skrev:
Oki, nå de siste dagene har det vært utrolig mye aktivitet her inne, og skravla går som aldri før..Men,jeg har registert at det stort sett er de samme som er aktive... Så hva driver dere andre med?! Det er jo farlig å etterlyse noen i frykt for å glemme andre,men woopsy, vogngal, lillevirre og dere andre, Hvor er dere alle sammen?!?!?!?

Jeg er innom her av og til, men rekker ikke å skrive like mye som før. Mye jobb om dagen, så tiden strekker bare ikke til. Dessuten er det jo så mye aktivitet her inne nå, at det er umulig å følge med på alt. Ikke misforstå meg, alltid koselig med mye aktivitet, men jeg har jo ikke tid til å lese alle trådene.

Men jeg lever og har det bra da!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30458

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, ser veldig kjent ut det der ;) KJempenydelig! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30462

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
hehe, ser veldig kjent ut det der ;) KJempenydelig! :)

Hehe :)
Takker :)

***

Nei NÅ MÅ jeg lette ræva og pakke litt ut i bilen :S
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30464

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enjoy ;) Snakkes da :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:24.09.09 Tiden går! 14 år 7 måneder siden #30484

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Takk! Da er esker bært ut i bilen, og seter flyttet tilbake i familiebilen etter flyttebruk. Og nå er det natt :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.932 sekunder