Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Mammadalt eller pappadalt?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mammadalt eller pappadalt?

Mammadalt eller pappadalt? 15 år 2 måneder siden #2979

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Mine tre eldste var alle mammadalter, mens de to minste er så pappadalter at jeg aldri har sett maken!!
Nest minste er ekstrem, jeg får ikke lov å skifte bleier når pappaen er hjemme, hun sitter bare på fanget hans omtrent, hun sier faktisk selv hun er pappadalt! :laugh:
Nå sitter hun i vinduskarmeen å uler etter pappaen sin!!

Minste viser også tydelig at det er pappaen han helst vil være hos.

Hvordan er barna deres?
Er de mamma eller pappadalt, eller like dalt etter begge?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mammadalt eller pappadalt? 15 år 2 måneder siden #2982

  • Kathinka
  • Kathinka's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Her har det vært likt med alle så langt. De første tre årene er de veeeeeeeeldig mammadalt, og så blir plutselig pappan den store helten. :)
.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mammadalt eller pappadalt? 15 år 2 måneder siden #2988

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Hos oss var eldste pappadalt de første 2 årene. Jeg tror mye av dette skyldes i at jeg var høygravid da hun var rundt ett år, og klarte derfor ikke å gjøre de gøye tingene - som å lære å gå osv med henne. Hun og pappaen var veldig mye sammen, og også selvfølgelig etter at lillesøster kom, for at mor skulle få fred og hvile. Men, dette har gått seg til nå, og hun er vel like mye dalt etter begge - etter hard jobbing fra oss, da;)

Minsten ville KUN være med mammaen det første året. pappa fikk ikke en gang lov å holde henne :ohmy:

Dette har også bedret seg, hun er mest mammadalt, men i perioder vil hun bare være hos pappa. Kommer liksom an på dagsformen. hehe
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mammadalt eller pappadalt? 15 år 2 måneder siden #2996

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
Elste er veldig mammadalt....Var mest med meg det første året,då pappaen jobba masse...Både jobb og bygde huset vårt.
Andremann er så pappadalt at det er heilt sprøtt...Men faren var hadde lang permisjon med han,så det er nok årsaken til det.
Minstsmann er for tiden veldig mammadalt,men er masse med pappen og,siden han har permisjon no...!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mammadalt eller pappadalt? 15 år 2 måneder siden #3001

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
Snuppa var mest opptatt av pappan da han var hjemme..
Nå er ikke vi sammen lengere så snuppa ser han ikke mye,- men hun er fortsatt pappadalt... helt til de laaange feriene,- DA ser jeg mammadalten komme... :love2:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.586 sekunder