Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden God Torsdag :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: God Torsdag :)

God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2972

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
God Morgen :)
Ble litt stille fra denne kanten på kvelden igår...hadde syke barn, og de legger seg nødvendigvis ikke før åtte liksom :blink:
Dagen igår gikk på å tørke spy, trøste og hente drikke...stakkars lita.
Minsteskatten kastet opp en gang, men det ble ikke noe mer utav det, så det kommer vel for fullt snart!
Idag må vi vel bare holde oss inne, prinsessa mi kan jo ikke i barnehagen resten av uka uansett hvor frisk hun blir. Stakkars, og hun som er sååå glad i barnehagen!

Hvordan er formen deres nå da Hønemor?

Hvordan går det med lesingen og eksamensnervene MammasLilleVidunder?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2974

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
God morgen, ja :)

Idag er vi friske igjen!! Jeg og eldste lå i sofaen og så på både askepott og tommelise, og bare slappet av i går. Vi sluttet heldigvis med spyingen på morgenkvisten i går, og fikk oss til og med en liten tur på butikken for å kjøpe bananer og biola. Det gjorde godt for kroppen :) Så idag e jeg faktisk tilbake på jobb, etter nesten 2 uker borte! Kroppen er fortsatt litt slapp, da - etter noen døgn uten særlig mye næringsinntak. Finfin slankekur forøvrig - hehe

Ja, det er kjedelig å holde barna hjemme fra barnehagen, det er samme hos oss.. Men, til gjengjeld blir de sååå glade når de endelig får komme tilbake
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2978

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Sikkert effektiv slanking ja, men jeg tror jeg foretrekker å heller spise sunnere :laugh:
Så flink du er som hiver deg igang på jobb igjen med det samme da! Man er jo så redusert etter en omgang spyskye at man er da å regne for syk lenge etter man har sluttet å spy..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2984

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
ja, det har du helt rett i.. haha. Jeg er så svimete oppi hodet idag, at jeg kan ikke få sagt det! Jeg klarer nesten ikke å prate, alt går bare i stå.. haha vi har akkurat hatt en runde med latterkuler her på jobben pga min manglende uttrykksevne. haha. - Nei, tipper det blir en kort dag idag, men det var uansett deilig å få luftet seg litt :) Dessuten har jeg jo "bare" en kontorjobb, så om jeg sitter her å skravler litt med dere eller hjemme, spiller jo ikke så stor rolle.. hahaha
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2985

  • Kathinka
  • Kathinka's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 55
Har hatt litt urolige unger i går og i dag, så det har ikke blitt så mye tid til skravling. Lurer på om de brygger på noe, igjen... Vi har vært skrekkelig mye syk i år.
Og nå kom nettopp eldstehjem fra skolen med magevondt... jaja..
.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2987

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Åh nei, ikke dere og! skulle nesten tro at det smittet over internetten! haha - hele barnevognguiden er nede for telling med sykdom..

uff håper dere ikke blir syke dere og, da kathinka!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #2997

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
Trur eg må logge meg av eg,så ikkje eg blir smitta og...e nok ein virus som går på maskinene som hopper ut på oss...hihi=)
Flink du som går på jobb...Greitt når ein har kontorjobb...Verre om ein er hjelpepleier som meg..Då er ikkje det alle luktene som er så gode...hehe=)

Nå skal eg lage ferdig kaka mi,før eg reiser på seinvakt...
Klem klem

God bedring alle sammen=)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:God Torsdag :) 15 år 2 måneder siden #3003

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå så det er du Hønemor som har smittet oss alle?? :ohmy:


Skjønner det ble en kort dag ja, stakkars det er ikke bare bare å skulle jobbe når kroppen ikke er i orden.

Turid, jeg kan levende forestille meg at det finnes en del ikke fullt så lekre lukter på jobben din! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.564 sekunder