Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv?

Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2835

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hvor handler dere klær?

Jeg handler minimalt med klær, fordi jeg bruker (nesten)
alle penger som kan brukes på klær til barna:laugh:
Når jeg handler blir det mye Cubus, HM, Vero Moda, iallefall av basis tøy. Er blitt anbefalt Gina Tricot, men har ikke kommet meg så langt ennå...
Hender en kanskje en gang i året max. at jeg slår på stortromma og handler andre steder:laugh:

Skal sies at jeg handlet litt andre steder før barna ble født (les: litt dyrere:laugh:), men da hadde jeg også en litt annen stil som jeg kanskje er litt for voksen til nå.

Mye fint på overalt, og kommer nok alltid til å handle en del på hm, cubus og vero moda o.l, men gleder meg til jeg kan handle litt oftere andre steder også (uten dårlig samvittighet), selv om jeg er fornøyd med klærne mine nå også:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2855

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg må og innrømme mestedelen av det jeg handler er til barna, og etter å ha fått på meg en del kilo mer enn det jeg har hatt før er ikke akkurat garderoben den største!
Vil helst ikke kjøpe klær i denne størrelsen heller, jeg vil ned noen kilo for å så belønne meg selv med en skikkelig shoppingtur :)

Når jeg kjøper klær er det mye H&M...litt fra alle kjedebutikkene egentlig..
Nei som jeg har ramlet ut av det med ting til meg selv altså :blush:

Jeg er IKKE fornøyd med garderoben!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2858

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Ååå - ikke snakk om ekstra kilo. Vet ikke om man skal skylde på barna eller at man faktisk bare er mer hjemme og koser seg etter at de kom?? :-) :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2859

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
En grei kombinasjon tror jeg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2862

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det problemene med kiloene har jeg også...Har masse kule klær fra før eldste ble født som jeg ikke kan bruke lenger. Og synes heller ikke det er noe særlig å kjøpe klær i en str. som jeg ikke trivest med, men må jo ha noe å gå i, så litt handler jeg:)

HLH - her stemmer det nok at kg skyldes at jeg er mer hjemme og koser meg...:dry:

Men jeg SKAL ned igjen, må bare få kommet meg igang med sunt kosthold og trening igjen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2883

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg og skal ned, jeg er drittlei av å ikke føle meg vel!!
Håper det har forsvunnet litt til sommeren iallefall, men må vel gjøre noe skikkelig med det snart da..

Om vi er flinke får vi ta et skikkelig shoppingtreff som belønning :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2888

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jaaaa, det hadde vært utrolig moro!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2900

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Da får vi til det!! :) Mye enklere å få det til med en gulerot!
Vi får legge en slagplan for hvordan vi skal gjøre det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2905

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, det hadde vært noe. Men da må jeg minske og kontoen vokse litt først:laugh:
Skal ned ca 10 kg, og må snart ta meg sammen. Tenkte å ta det litt gradvis da, vil at det skal være en varig nedgang:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2907

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Skal ned mer... men alt jeg klarer å gå ned til sommeren er jeg utrolig fornøyd med :)
Her får jeg satse på at jeg får tilbake på skatten :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2910

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skattepenger er greit å få tilbake:) Blir litt her også, tjente ikke over frikortgrensen i fjor, men betalte litt skatt så blir noen lapper.
Men jeg skal bare jobbe littegrann i sommer så det går nok med i faste utgifter...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2914

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Alt av ekstra penger som kommer inn har en tendens til å bare forsvinne i det store sluket ja...
Skulle ønske ekstra penger virkelig ble ekstra penger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2919

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hadde vært noe det:)
Men nå er jeg egentlig glad for at jeg har mulighet til å være hjemme lenge med barna mine i sommer, så da gjør det ikke så mye:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2921

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja tid med ungene er verdt mer enn alle penger i verden :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2924

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ingen tvil om det:) Hadde jeg ikke vært under en utdanning hadde jeg ikke jobbet mer enn deltid. Men min utdanning kan man dessverre ikke ta på deltid... Har heldigvis mye mer tid med dem enn om jeg hadde jobbet 100% da:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2926

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det er en solid uttdannelse du tar må jeg si!! Er ikke den kjent for å være en av de tøffeste man kan ta?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2934

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jo, men tror det er litt bedre nå med denne ordningen. Ikke samme presset. Så har det noe med hvor man legger listen, jeg kommer ikke til å bli høyesterettsdommer for å si det sånn:laugh: Blir nok ikke advokat heller:)
Men uansett en haug med spennende jobber!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå har vi diskuter barneklær og sko, men hva med dere selv? 15 år 2 måneder siden #2949

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det er jo en hel verden av muligheter med den utdannelsen der :)
Du er iallefall knalltøff som tar den!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.712 sekunder