Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hårfrisyrer og ansiktspleie
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hårfrisyrer og ansiktspleie

Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26424

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oki damer! Hvor er dere?! Det er lørdag og jeg sitter hjemme og ser fotball (kke mitt valg) på tv. Altså, litt kjedelig hihi Og ingen av dere er her! * :blink: betyr det at jeg er den eneste uten et liv?! :dans2:

Oki :dans2: jeg vet jeg burde trent, men jeg er alt for lat. Kunne jo i det minste gått med hunden :hund: men i steden sitter jeg og leter etter vogner med firehjul og håndbrems ;)

Uansett, for noen år siden leste jeg om en krem som minimerte porer,noen som har hørt om en slik krem her inne? Og kan anbefale?

Og så er det håret mitt.Jeg vil se litt stilig ut, noen som har bilder av kule (kjendiser ellersegselv) hårfrisyrer?

Jeg har pr nå ganske langt hår men er åpen for det meste,så lenge det innbefatter litt lengde og klassisk utseende....

Jeg har hatt kort hår tidligere, men det er liksom ikke meg. Grunnfargen på håret mitt kan vel betegnes som kommunefarget, så jeg kan godt tenke meg noen lyse striper... Men dette har jeg jo fra før da ;)

Må seriøst gjøre noe med meg selv....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26425

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hallloooo, jeg er her, jeg er her! Jeg er bare travelt opptatt med å skrive jobbsøknader. Det er noe herk og krever full konsentrasjon :dry:

Ikke hørt om noen spesiell sånn krem, men skulle gjerne hatt det! Har hatt kjempegod erfaring med produktene til dermalogica, men jeg syns liksom ikke jeg kan ta meg råd til det nå som sambo er student og jeg er i perm :(

Hår er jeg nok ikke den rette til å si noe om, jeg haaaater håret mitt :angry: per nå ha rjeg en årsgammel antipermanenti håret, men så kommer 5-6 cm krøllete ettervekst på toppen, så det ser helt vilt ut. for ikke å glemme de lysebrune stripene jeg tok i håret som nå er gule :s :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26426

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg kjøpte dermalogica rensekrem, en sånn spray og en skrubb for 1,5 år siden, jeghar brukt de ca hver dag og enda er jeg bare halvvegs! Love:) Men,nå er huden litt herpet..Kan det være mye pc/skjerm titting?! :ohmy:

Ev mye sjokkis....

men, jeg trenger en ansiktskrem med solkrem, bruning og fuktighet tror ejg :-) Tror Dermalogica har det også... mener jeg lkjøpte det men den ble tom for et år siden, dårlig når de andre tingene hodler så lenge

Trenger også sminkeråd jeg, Jeg ser så ille ut for tidne., Helt grufult
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26429

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
skjermtitting, værskifte? jeg også nemlig, men tenker at det kan ha med at det har gått brått fra sommer til høst og så tilbake til sol og varme igjen nå..

Sminkeråd ja, jeg tenker alltid at jeg gjerne skulle tatt en sånn veiledning på bodyshop eller make up store eller noe. men jeg tør aldri :s burde ta en tur før jeg evt skal på intervju :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26431

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg hadde sminketime hos Bodyshop da jeg var på språkreise i 96, tror dere de sminkerådene gjelder fortsatt? hahahahaha

Vel, jeg kunne også tenkt meg en slik time,men er litt skeptisk fordi alle de som avholde de sminketipsene enten er smellvakre eller bruker mer sminke på men dag enn jeg gjør i løpet av et år.... eller i allefall en måned! SÅ er så redd jeg vli bli helt malt hihi Men, det er også et problem for meg atde som tar de timene er så inmari unge... Og jeg ser så håpløs ut uten sminke at jeg er redd de vil baksnakke meg når jeg går. ER jeg paranoid eller!`???? hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26433

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: litt paranoid ja! på bodyshop her i byen er de nå ihvertfall over 25 alle sammen, nærmere tredve de som jobber på dagtid på hverdager.
Jeg er mer bekymret for alle jeg møter å veien til timen, en usminket morgen (og jeg bruker ikke mer enn mineralfoundation og maskara :p)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hårfrisyrer og ansiktspleie 14 år 7 måneder siden #26436

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
huff... vi får psyke oss opp og gjøre det begge to! :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.872 sekunder