Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Alt folk får seg til å gjøre på TV!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Alt folk får seg til å gjøre på TV!

Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2474

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sitter og ser på Norske Talenter - blir imponert av mange, men rett og slett flau på noens vegne...Noen burde stoppet dem i å drite seg så fullstendig ut på tv!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2478

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Blir nesten sært av og til når man hører synge med de voksne, fyldige stemmene og så titter jeg på TV og der står det unge jenter/gutter eller barn:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2480

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det er helt utrolig hva som slipper ut på tv altså :laugh: :laugh:
Og er enig i at noen burde beskytte dem fra seg selv!

Tenker litt på det programmet som snart skal starte, det heter et eller annet med "Tør du si sannheten?"... Man skal iallefall svare ærlig på spørsmål man blir stilt, og det er mange gruuusomme spørsmål. Feks, er det din nåværende kjæreste du har hatt best sex med? Har du fantasert om damas venninne? osv *grøsser*
Om man svarer ærlig vinner man mer og mer penger, om man lyver taper man alt. Det har visst vært løgndetektortest på forhånd for å sjekke hva som er sant og ikke.

Der sitter de foran familie, venner og kjæreste å svarer på disse uhyrlige spørsmålene...og det for penger som forsvinner etter kort tid uansett, mens de grusomme tingene hele Norge vet om dem, og ikke minst deres nære forsvinner aldri.
Er det virkelig verd det lurer nå jeg på?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2481

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det høres jo ut som det nesten er etisk på grensen til hva som bør sendes. HAr så vidt fått med meg reklamen på det, men visste ikke helt hva det egentlig dreide seg om.
Hadde jeg aldri vært med på! Fy så ubehagelig det kan bli for dem i ettertid!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2484

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja, og ikke bare dem...tenker meg bare om min mann hadde vært med hvor jeg og barna hadde slitt med det. Hvor foreldrene hans hadde slitt med det..
Jeg så programmet en gang på dansk tv, og var helt sjokkert over de spørsmålene de fikk!
Håper de som er med i den norske versjonen er single og uten barn!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2488

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sannsyligvis så kommer det nok dessverre til å delta både gifte/samboere/kjærester og foreldre. Tror noen rett og slett ikke evner å se at de driter seg selv ut, og blir en belastning for de rundt. Ser ikke lenger enn sin egen nese.
Og noen bryr seg vel rett og slett ikke... Kunne vært med på mye rart for å forsøke å vinne litt ekstra penger, men IKKE sånne ting. Det måtte ha vært noe morsomt!

VAr det Nå eller aldri det het det programmet som gikk for leeeenge siden der man måtte gjøre ting og kunne vinne penger, f.eks inn i glassbur med edderkopper osv? Sånt er i det minste litt morsomt, og om man gjennomfører kan man faktisk gå gjennom det og ende opp med bedre selvtillit for at man faktisk turte:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2513

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg tror faktisk enkelte mennesker bare melder seg på alt som finnes å melde seg på, bare for å komme på skjermen. Det kan ikke være NOEN som sitter hjemme i sofaen og tenker: "ååhh... DET hadde vært drømmen - å få koblet til en løgndetektor og bli stilt masse ekle, intime spørsmål hvor jeg kanskje mister alle jeg er glad i! - det er sikker gøy.. DET gjør jeg!"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2516

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Nei håper ikke det er noen som er dumme nok til å se på det som den store drømmen nei!
Kjenner et par som gjør det meste for å stikke seg frem, men håper dette ville vært å gå for langt til og med for dem...

Husker godt "Nå eller aldri", det var et kjempeartig program :) Det skulle de laget flere av.
Man gjorde rimelig sprø ting for penger der også, men der tester man grensene sine på en måte som iallefall ikke går ut over noen andre enn seg selv.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2517

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, det er jeg enig i. husker det programmet jeg og. Det er faktisk veldig underholdene å se på andre som pusher sine egne grenser. Jeg hørte noen si en gang at når et menneske selv tror at de er nådd sine grenser, så er de bare halvveis i sin egentlige prestasjonsevne. Det syntes jeg egentlig var ganske godt sagt. vet ikke helt om det er sant, men jeg syntes det er en ganske god ting å tenke på, spesielt når man kommer i situasjoner hvor man bare villegge seg ned å gi opp:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2520

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det var veldig godt sagt ja!! Den trenger jeg også å ta med meg videre! ;)

Og det er STOR forskjell å se mennesker tyne sine egne grenser fremfor det å se dem ødelegge fremtiden sin omtrent!

MÅ sikkert se på programmet for å se om den norske versjonen er like ille som den danske, dobbeltmoralen lenge leve :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2521

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Uff ja.. Desverre så må man vel innrømme at det er ett eller annet som trekker en til å se sånne ting. Du husker vel Ricky Lake? Der var det jo BARE sånt, med løgndetektorer, folk kranglet og stod i - men underholdene, det var det:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2522

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Å ja Ricky Lake :) Elsket å se på det jeg! Holdt på å le meg skakk av de som dreit seg ut der. Huff så slemt egentlig :laugh:
Men det ble mer fjernt fra oss...ikke det at det skal ha noe å si sånn egentlig, men det bare føltes slik!

Hmmm...nå sitter jeg her å lurer på om Ricky Lake har sluttet med talk show, eller om det bare er her i Norge de har sluttet å sende det.

Gikk jo så masse gøy på tv som bare sluttet!

Hvorfor sender man feks ikke skjult kamera lenger? DET er gøy det!! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2523

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, skjult kamera er supermorsomt!! Lenge siden det er laget i Norge, da... Nei, det er det jo ikke forresten: kjetli og kjartan show - de hadde jo skjult kamera. Eller det programmet hvor folk ble lurt i sitt eget hjem av sin egen familie - det var vel helst tenåringsbarn som ble lurt av sine foreldre. Fy søren, jeg husker jeg syntes det var litt slemt. Tenk å ikke være trygg for spionkameraer i sin egen stue!:S hehe.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2526

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kjetil og Kjartan show ja!!! Jeg lå omtrent på gulvet og vrei meg av latter :laugh: :laugh:

Var det ikke de som hadde den vannvittige hvor de stod i dress, norske flagg og en handlevogn utenfor en butikk?

De viftet med flaggene, og gratulerte et tilfeldig offer på vei inn i butikken. De sa han var kunde nr 1 000 000 eller noe, og at han hadde vunnet muligheten til å ta med seg handlevognen inn i butikken, rive med seg alt han klarte på to minutter, og løpe ut igjen til dem som stod med en stoppeklokke.
Mannen tok handlevogna, raste igjennom butikken mens han rev alt han kunne i vogna, triller i superfart forbi kassen ( hvor personen i kassen bare sitter å måper) og ut av butikken...men da har selvfølgelig Kjetil og Kjartan forsvunnet...om det var dem da ;)
Mannen blir stående å kikke seg forvirret rundt, så kommer sikkerhetsvakten fra butikken løpende etter...og der står stakkaren med DET forklaringsproblemet :) hehehe
Og butikken har ikke blitt informert på forhånd :)


Husker også de stakkars ungdommene, enig i at det var litt slemt...hadde ikke klart å gjøre det mot mitt eget barn iallefall!
Siste endring: 15 år 2 måneder siden av Plummis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2536

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hønemor skrev:
Ja, det er jeg enig i. husker det programmet jeg og. Det er faktisk veldig underholdene å se på andre som pusher sine egne grenser. Jeg hørte noen si en gang at når et menneske selv tror at de er nådd sine grenser, så er de bare halvveis i sin egentlige prestasjonsevne. Det syntes jeg egentlig var ganske godt sagt. vet ikke helt om det er sant, men jeg syntes det er en ganske god ting å tenke på, spesielt når man kommer i situasjoner hvor man bare villegge seg ned å gi opp:)

Ja, det var godt sagt! Greit å tenke på:) Og tror VELDIG på at det er sant, for de fleste klarer jo faktisk å pushe seg myyye lenger enn de trodde var mulig om situsjonen tilsier det:)

Skjult kamera, det er moro ja:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Alt folk får seg til å gjøre på TV! 15 år 2 måneder siden #2549

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
uff ja ...men gud fader meg kor flink han var han som sang "Anthem" da var berre heilt fantastisk å høyre på...!!


Elles kunne eg aldri ha utlevert meg om slike ting altso..Ein plass går grensa mi i allefall..hehe=)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.654 sekunder