Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre!

MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2461

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hvor er dere? :laugh:
Håper dere kommer snart!Skravlesyk her altså.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2462

Jeg kan skravle litt hehe
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2463

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Så bra:)

Er du ny her, eller har du vært her en stund uten å ha skrevet noe særlig?
Har sett deg pålogget nemlig :)

Det er usedvanlig stille her i kveld, men jeg vet MammasLilleVidunder har eksamen om en uke...så hun gjør sikkert klokt i å lese :)
Regner med det blir full rulle utover kvelden her iallefall!

Har du lagt barn, eller har du som meg en snill mann som tar seg av stelling og legging i kveld? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2464

Hei
Nei er nok ganske ny her. Fra november vel, det var vel da jeg oppdaget disse sidene.
Holder på å lage taco innimellom her, mannen holder på å legge småtten. Han er sen i kveld, ble litt sen ettermiddagslur.
Jeg er vel nesten pålogget hele tiden, maskinen står bare på og sidene mine er alltid oppe enten jeg er her eller ikke hehe, latskap..

Har dere lagt barna da? Tror jeg leste at du har noen stykker :woohoo: :woohoo:
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2465

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :) Har en god del unger ja! Ungene er ikke lagt enda, men de to minste ryker i seng om et par minutter her.
De største sitter oppe litt til...de som er hjemme da :)

Ettermiddagslur for sent er drepen for nattesøvnen her i huset også! Glad de er skikkelig trøtte i kveld :)
Vi er nettopp ferdig med taco vi, typisk fredagsmat det!
Jeg står også mye som pålogget selv om jeg går litt frem og tilbake....prøver å få gjort noe i huset mellom hver gang jeg skriver :) Selv om det ikke ser slik ut! hehe

Hvor mange barn har du? Og hvor gamle er de?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2466

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Leser ikke så mye som jeg burde nei:laugh:
Har bare vært opptatt med mat og barn:)

Men nå er minste lagt, og eldste sitter her og spiser litt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2467

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg er jo bare glad når du ikke leser da ;) hehe
Man må vel pleie mann og barn litt innimellom også, de kan jo ikke gå for lut og kaldt vann...ikke hele tiden iallefall ;)
Føler du at du har fått lest litt mer idag da?
Hva har du eksamen i neste uke?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2468

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Joda, fått lest en hel del men føler ikke helt at jeg har kontrollen. Det er ganske omfattende materiale, så må fordøyes litt.
Faget heter Rettsstat og menneskerettigheter, handler for det meste om rettigheter etter den Europeiske Menneskerettighetskonvensjonen og hvordan disse (skal) anvendes i medlemsstatene og litt forholdet mellom disse reglene, grunnloven og andre lover:)
Utrolig spennende!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2472

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det kunne høres ut som tungt stoff ja :blink: Men sikkert veldig spennende når du får med deg hva det dreier seg om....for meg blir det nesten gresk ;)
Guri så flink du er iallefall, det er ikke for alle det studiet der. Merker på søsteren min at hun nærmest er forduftet fra jordas overflate rett før eksamen.. :)
Deilig når du blir ferdig, du kan jo nærmest bare velge og vrake i yrekesvalg.
Hvilken avdeling tar du nå? Søsteren min tar andre nå.

Det heter avdeling, gjør det ikke? :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2473

Plummis skrev:
Hehe :) Har en god del unger ja! Ungene er ikke lagt enda, men de to minste ryker i seng om et par minutter her.
De største sitter oppe litt til...de som er hjemme da :)

Ettermiddagslur for sent er drepen for nattesøvnen her i huset også! Glad de er skikkelig trøtte i kveld :)
Vi er nettopp ferdig med taco vi, typisk fredagsmat det!
Jeg står også mye som pålogget selv om jeg går litt frem og tilbake....prøver å få gjort noe i huset mellom hver gang jeg skriver :) Selv om det ikke ser slik ut! hehe

Hvor mange barn har du? Og hvor gamle er de?

Jeg har tre barn men det er litt aldersforskjell på de kan du si:laugh:
To jenter, alder 28 og 25 og en liten gutt som kom dinglende:) Han er 10 mnd og er sef verdens deiligste.

Ja vi driver barnehage her i huset og av og til blir minsten litt for giret slik som i dag, tok ettermiddagsdupp halv seks og da kan vi jo bare glemme å legge han 7;)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2475

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja da fikk du en skikkelig attpåklatt :cheer:
Men de attpåklattene er så herlige at det er verd det å starte småbarnsperioden på nytt ;)
Har to attpåklatter jeg da. Min eldste er snart 16 år, mens yngste er 11 måneder.
Du har kanskje fått barnebarn også?

Barnehage hjemme? WOW!! Da har du og en del unger da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2476

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Ja det kunne høres ut som tungt stoff ja :blink: Men sikkert veldig spennende når du får med deg hva det dreier seg om....for meg blir det nesten gresk ;)
Guri så flink du er iallefall, det er ikke for alle det studiet der. Merker på søsteren min at hun nærmest er forduftet fra jordas overflate rett før eksamen.. :)
Deilig når du blir ferdig, du kan jo nærmest bare velge og vrake i yrekesvalg.
Hvilken avdeling tar du nå? Søsteren min tar andre nå.

Det heter avdeling, gjør det ikke? :laugh:

Het avdeling tidligere, heter sikkert det der søsteren din går:) I Bergen gikk de over til nytt system kullet før jeg begynte, så nå går det på år. Før var utdanningen 6 år, nå er den 5 år. Jeg er på 3.studieår, så er faktisk over halvferdig:) Hadde jeg ikke fått barn hvert semester så hadde jeg vært igang med siste halvår nå;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2490

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :laugh: :laugh:
Barn hvert studieår ja, da ender du opp med like mange som meg...bare litt tettere!
Søsteren min går forresten i Oslo :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2493

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tenkte meg egentlig det ja. Der heter det vel avdeling enda ja. Myyyye bedre å gå i Bergen må du si :P
Med vår studieordning er det mye mer obligatorisk enn i Oslo og Tromsø, og vi tar fagene emnevis med eksamen etter hvert endte kurs i stedet for flere eksamener på slutten av året/semesteret. Så på en måte blir det litt lettere fordi det blir mindre å holde styr på. Og for sånne som meg som trenger ett spark i baken for å komme igang så fungerer det supert med obligatorisk undervisning:)

Ble gravid semesterstart 1.studieår, så 1 år permisjon så gravid igjen ved semesterstart 2.studieår så enda ett år permisjon, så var litt småredd ved semesterstart i høst:laugh:
Men gikk fint det:) Nå trenger jeg å få litt kontunitet i studiene, ikke bare bare med flere avbrudd på den måten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2504

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, da stakk jeg og en tur innom her på kveldningen:happy1: Er dere her fortsatt jenter, eller på vei til sengen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2505

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Skal hilse henne å si Bergen er best ;)
Hun er årskullet under deg hun da..

Hehe :) skjønner du var redd ved semesterstart, godt du fikk et år fri for fødsel nå. Så får vi håpe pilla holder til du er ferdig med studiene :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2507

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hønemor skrev:
Ja, da stakk jeg og en tur innom her på kveldningen:happy1: Er dere her fortsatt jenter, eller på vei til sengen?


Er her jeg iallefall :)
Koselig du stakk innom, du har vært savnet her i kveld :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2508

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Åh så pent sagt Plummis:kiss:
Jeg er alene med barna i helgen, så har hatt hendene litt fulle. etter at ungene sovnet, så sank jeg ned i sofaen med en kald øl, ostepopp og nytt på nytt:happy4:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2509

Plummis skrev:
Ja da fikk du en skikkelig attpåklatt :cheer:
Men de attpåklattene er så herlige at det er verd det å starte småbarnsperioden på nytt ;)
Har to attpåklatter jeg da. Min eldste er snart 16 år, mens yngste er 11 måneder.
Du har kanskje fått barnebarn også?

Barnehage hjemme? WOW!! Da har du og en del unger da ;)

JEpp her er det fullt hus. Vi har ti unger under tre år så det er et meget høyt støynivå:happy4:
Og de elsker å ha skikkelig høy musikk og danse. Tilogmed de som ikke kan gå hehe.
Ja mellom de to yngste er det nøyaktig 25 år og tre dager hehe...
Men jentene føler seg mer som tanter sier de.
Og to barnebarn er det også. Minsten er onkel til en gutt på 7 og ei jente på 1,5 år. Litt merkelig men han er utrolig glad i de:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2512

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hønemor skrev:
Åh så pent sagt Plummis:kiss:
Jeg er alene med barna i helgen, så har hatt hendene litt fulle. etter at ungene sovnet, så sank jeg ned i sofaen med en kald øl, ostepopp og nytt på nytt:happy4:

Sånn bortsett fra øl høres det helt herlig ut!! :)
Det er virkelig travelt å ha barna alene ja, har uendelig respekt for de som er alenemødre etter ei helg alene hjemme med ungene! ( ja ellers og da;))
Her har vi hatt en kranglete tenåring, og mannen min er utrolig flink til å snakke med henne ( om noe som helst nytter med 13 åringer da) Og da kjente jeg at jeg var ekstra glad at jeg ikke er alene med barna *puh*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2514

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
mammaentilgutten skrev:
Plummis skrev:
Ja da fikk du en skikkelig attpåklatt :cheer:
Men de attpåklattene er så herlige at det er verd det å starte småbarnsperioden på nytt ;)
Har to attpåklatter jeg da. Min eldste er snart 16 år, mens yngste er 11 måneder.
Du har kanskje fått barnebarn også?

Barnehage hjemme? WOW!! Da har du og en del unger da ;)

JEpp her er det fullt hus. Vi har ti unger under tre år så det er et meget høyt støynivå:happy4:
Og de elsker å ha skikkelig høy musikk og danse. Tilogmed de som ikke kan gå hehe.
Ja mellom de to yngste er det nøyaktig 25 år og tre dager hehe...
Men jentene føler seg mer som tanter sier de.

Høres ut som en veldig koselig barnehage :)
Koselig med høyt støynivå...iallefall deler av dagen ;)
Tenk så koselig med en liten minionkel da! Det er det ikke så mange som har.
Skjønner det blir mer tanter enn søstre da, men sikkert veldig nære tanter :)
Og to barnebarn er det også. Minsten er onkel til en gutt på 7 og ei jente på 1,5 år. Litt merkelig men han er utrolig glad i de:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2515

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Plummis skrev:
Sånn bortsett fra øl høres det helt herlig ut!! :)
Det er virkelig travelt å ha barna alene ja, har uendelig respekt for de som er alenemødre etter ei helg alene hjemme med ungene! ( ja ellers og da;))
Her har vi hatt en kranglete tenåring, og mannen min er utrolig flink til å snakke med henne ( om noe som helst nytter med 13 åringer da) Og da kjente jeg at jeg var ekstra glad at jeg ikke er alene med barna *puh*

hehe - Ett velfortjent glass, og så gikk jeg over til iskald Cola ;)

Ja, jeg er heelt enig! det står stor respekt av å være alene 24/7. Det er utrolig deilig å ha en i nærheten som kan overta kranglete barn når du selv ikke har overskudd eller ikke klarer takle det. Noen ganger når jeg er alene, så føler jeg at jeg er i en dårlig amerikansk komedie - hvor alt liksom går galt samtidig - med begge barna :laugh: Men da er det egentlig ganske deilig å få den komediefølelsen, for da må jeg flire litt for meg selv, og klarer å filtrere vekk:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2518

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hønemor skrev:
Plummis skrev:
Sånn bortsett fra øl høres det helt herlig ut!! :)
Det er virkelig travelt å ha barna alene ja, har uendelig respekt for de som er alenemødre etter ei helg alene hjemme med ungene! ( ja ellers og da;))
Her har vi hatt en kranglete tenåring, og mannen min er utrolig flink til å snakke med henne ( om noe som helst nytter med 13 åringer da) Og da kjente jeg at jeg var ekstra glad at jeg ikke er alene med barna *puh*

hehe - Ett velfortjent glass, og så gikk jeg over til iskald Cola ;)

Ja, jeg er heelt enig! det står stor respekt av å være alene 24/7. Det er utrolig deilig å ha en i nærheten som kan overta kranglete barn når du selv ikke har overskudd eller ikke klarer takle det. Noen ganger når jeg er alene, så føler jeg at jeg er i en dårlig amerikansk komedie - hvor alt liksom går galt samtidig - med begge barna :laugh: Men da er det egentlig ganske deilig å få den komediefølelsen, for da må jeg flire litt for meg selv, og klarer å filtrere vekk:laugh:


:laugh: Kjenner til komediefølelsen ja :laugh:
Ting har en tendens til å skje samtidig, og bare når pappaen er borte!
Med tenåring er det ikke bare komedie jeg føler jeg lever i, men en skrekkfilm :S
Men heldigvis er de herlige når de er tenåringer også da...mestedelen av tiden iallefall! :laugh:
Holder med deg i å bytte ut øl med Cola!! Hater smaken av øl *grøss*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2519

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hihi:laugh:
Vi har snakket litt om hvordan det kommer til å bli her i huset når jentene blir tenåringer.. TO fjortisser på en gang - og begge slekter på moren sin i temprement! hahaha - DET blir ikke pent....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2524

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
To jenter? Gleeeeed deg!! :laugh: :laugh:

Neida, de er faktisk de søte små gullene enda når de er fjortisser :) Bare ikke hele tiden!

De kan være en prøvelse, og jenter er nok litt værre enn gutter. Nekter forresten å tro jeg var slik :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2551

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
Her er eg!!!Berre ca 16 timer for seint...hehe=) Var på seinvakt i går kveld,og skal på seinvakt i dag....Var så trøytt når eg kom heim frå jobb i går,at eg sang ned i sofaen,og so gjekk eg rett i seng..Emil tulla litt i natt,men sovna no til slutt..hehe...!!!

No søv han i midten,og dei to andre leikar på stovegolvet her...
Barnehage heime høyrest morsomt,men slitsomt ut...
Har nå nesten barnehage eg og då,med 3 små under 4 år...hehe=)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2557

Det var her jeg skulle spør om dere hadde sovnet:) Stille her nå:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2560

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
No er eg komen heim frå seinvakt...Hatt i meg litt mat,og slappar av på sofaen...Skal komme meg i seng snart,opp på tidlegvakt so treng den søvnen eg kan få...

Er sliten for tida,så treng og sova so mykje eg kan...hehe....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2563

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Er klar for mer skravling jeg nå :cheer:
Håper dere kommer inn hit etterhvert alle sammen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2564

Plummis skrev:
Er klar for mer skravling jeg nå :cheer:
Håper dere kommer inn hit etterhvert alle sammen.

Sitter her jeg :) Har sauset inn håret med en lys hårfarge mens småtten sover:) Vinteroppussing hehe
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2566

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Deilig med litt oppussing :cheer:
Håret mitt kunne trengt en omgang det og, så kanskje jeg skal følge ditt gode eksempel. Bare jeg tør ikke farge håret selv, jeg må nok bestille meg en frisørtime...:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2569

Tja trøster meg med at det kan klippes dersom det går galt jeg. Men jeg liker å styre med sånnt så jeg pleier å stripe det selv osv.

Og så føles det så godt ut etterpå:)
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2570

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Høres herlig ut ja :) Og det er jo mange som er flinke til å fikse håret sitt selv....jeg er bare ikke en av dem ;)

Meeeen frisørtime for å fikse hår og øyenbryn, dra hjem ta et langt bad og ansiktsmaske hadde vært deeeeeilig!!

Hvor jeg skulle gjort av barna mens jeg tok det lange badet har jeg ikke peiling på da :laugh:
Mannen kunne jo sett etter dem, men regner med de hadde stått og hamret på døra til badet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2604

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
nei håret overlet eg til frisøren ja....har brunt m lyse stiper eg----=)
badet tek eg når ungane har lagt seg eg....da er nydeleg....men blir alt for sjelden....håret klypper eg og farger/striper kvar 4 mnd ca....

Blir ein del klatring her i dag og....hehe....mannen var på fotballkamp på laurdag...og bagen har lege i bilen til i går kveld...Du kan tenke deg korleis det luktar på vaskerommet mitt i dag....heilt kaldigt...hehe=)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2611

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehehe :) Ja den lukten som er i svette treningsklær kjenner jeg så altfor godt :S
Har en fotballgal mann her også gitt!

Du får prøve å grave deg en tunnel i en av haugene, dytte det svette treningstøyet inn det, og fylle igjen!
Det var dagens vaskeromsråd fra meg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2689

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Evt kastes treningstøyet DIREKTE i maskinen så slipper man hele luktproblemer. Det er faktisk ett helt reelt alternativ :happy2:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2695

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :) Det er OGSÅ et alternativ!
:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2702

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Plummis skrev:
Hehehe :) Ja den lukten som er i svette treningsklær kjenner jeg så altfor godt :S
Har en fotballgal mann her også gitt!

Du får prøve å grave deg en tunnel i en av haugene, dytte det svette treningstøyet inn det, og fylle igjen!
Det var dagens vaskeromsråd fra meg ;)

HAHAHAHAHA:laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2703

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
MammasLilleVidunder skrev:
:laugh: :laugh:
Evt kastes treningstøyet DIREKTE i maskinen så slipper man hele luktproblemer. Det er faktisk ett helt reelt alternativ :happy2:

HAHAHAHAHA :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
JEG LER SÅ JEG GRIINER! :lol1:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2705

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Drevne husmødre her inne vettu ;) *fnis*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2735

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
heheh...da vart direkte i vaskemaskina ja...so vart da mykje exit spray etterpå...hihi=)=)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2737

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
åh gurimalla - exit spray!! DET hadde jeg glemt! finnes det fortsatt?? har ikke brukt det siden jeg hadde hjemme-alene fester i tenårene! hihi
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2741

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, eksisterte den allerede da?? Så på en annen link her at du er bare ett par år eldre enn meg og jeg kan ikke huske den fra jeg var tenåring. Det skulle jeg visst da vi forsøkte alt mulig for å fjerne røykelukt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2750

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
ja eg får kjøpt den på coop mega----) min beste venn...hihi..bruker den på badet ette bæsjebleier og eg
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2767

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det var ikke dumt:) Tror jeg skal kjøpe en sånn! Står den med rengjøringsproduktene?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2770

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har heller ikke sett den sprayen på evigheter, og den var jo genial :)
Husker det gikk reklame for den på tv også...og da var det jo store greier ;)

Så det havnet i maskinen ja, kanskje like greit å ikke måtte drive med gravearbeid på toppen av det hele. Skal se kombinasjonen av vasking og exit får bukt med lukten sånn etter hvert! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2772

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
ja står der...i allefall i butikken her hjå meg....er kvit og blå flaske....!!!

jo lukta e begynt å sleppe taket,men heng litt i altso....:blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2775

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Må kikke litt ekstra neste gang jeg er på butikken :)
Det er som sagt en del sure treningsklær her i huset også...i tillegg til alle de klærne ungene klarer å søle til med de merkeligste ting ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2791

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
ja sant....emil e so fel til å bæsje seg ut han...då meina eg ut og...e i dusjen kvar dag han....ells gaor da mest i mat og drikka...og søle ute...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:MammasLilleVidunder, Hønemor, Turid84....og alle dere andre! 15 år 2 måneder siden #2793

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
De klarer å lage til de merkeligste flekker og lukter på klærne sine disse ungene :laugh:
Godt vi har vaskemaskin og ikke må ut i bekken å vaske klær! Da hadde seriøst mine gått stort sett nakne :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.908 sekunder